Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino

Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
0

Ο Οκτώβριος του 2021 σηματοδότησε την επιστροφή του οίκου Valentino στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, όπου συνηθίζαμε να βλέπουμε τις επιδείξεις του τις τελευταίες (προ Covid) δεκαετίες.

Ο Pierpaolo Piccioli, ως ένας από τους τελευταίους οραματιστές της υψηλής ραπτικής, θέλησε να βγει από τα κλασικά μονοπάτια και να ακολουθήσει έναν νέο δρόμο που φαίνεται να τον δικαιώνει.

Σε μια προσπάθειά του να γιορτάσει την ανάγκη για ζωή που αναβλύζει χωρίς φραγμούς από το κοινωνικό σύνολο έπειτα από μια σκοτεινή περίοδο, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ιταλικού οίκου αποφάσισε να βγάλει τα πολυτελή ρούχα και αξεσουάρ που σχεδίασε για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 στους δρόμους της Πόλης του Φωτός. Ο Piccioli έκλεισε την αγορά του Carreau du Temple μαζί με όλα τα γειτονικά καφέ και εστιατόρια, δημιουργώντας ένα open space σόου, το οποίο πέτυχε να εξαλείψει τις διαφορές μεταξύ insiders και outsiders του χώρου της μόδας.

Για την καμπάνια της Valentino Rendez-Vous συλλογής ο σχεδιαστής εξελίσσει περαιτέρω τη φιλοσοφία του εκμοντερνισμού της παλιάς αντίληψης γύρω από τη μόδα και προτιμά να αποτυπώσει την υψηλή ραπτική στην πιο απλή της μορφή: φορέσιμη, καθημερινή, προσιτή, αλλά παράλληλα άκρως εντυπωσιακή. Τη μούσα του γι’ ακόμα μία φορά τη βρίσκει στο πρόσωπο της πρωταγωνίστριας της σειράς-φαινόμενο «Euphoria». H Zendaya ενσαρκώνει αβίαστα τις αξίες και τα χαρακτηριστικά της γυναίκας Valentino σε ένα παιχνίδι μεταξύ της ζωής στο στούντιο και της καθημερινότητας, σε μια φωτογράφιση με έντονα ’80s στοιχεία. Η σταρ του Χόλιγουντ συμβαδίζει απόλυτα με την απλή προσωπικότητα κάθε κοριτσιού, συνδυάζοντας συναισθήματα που κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της.

Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
VALENTINO_WOMAN RENDEZ-VOUS SS22
Η Zendaya κατακτά τα στούντιο της Warner Bros για τη νέα καμπάνια του οίκου Valentino Facebook Twitter
VALENTINO_WOMAN RENDEZ-VOUS SS22

Η γνωστή ηθοποιός και τραγουδίστρια καθ’ όλη τη διάρκεια του βίντεο της καμπάνιας περπατάει στους δρόμους των στούντιο της Warner Bros στο Λος Άντζελες, φορώντας τα ρούχα της συλλογής, η οποία περιστρέφεται γύρω από την έννοια της κίνησης με σκοπό της να κολακεύει και να αναδεικνύει κάθε γυναικείο κορμί. Ένα ταξίδι που συνδυάζει τα έντονα χρώματα με την αρμονία του χορού και τη χαρά της ζωής υπό τους ήχους των The XX. Στο τέλος, μάλιστα, ο Happy Massee, σε μια προσπάθειά του να αποδομήσει τα γυρίσματα, μας μεταφέρει στο backstage της φωτογράφισης. Ένας ιδιαίτερος χώρος έκφρασης στον οποίο συνυπάρχουν, επικοινωνούν και εκφράζονται συντελεστές της παραγωγής, όπως ο Pierpaolo Piccioli, ο γνωστός στυλίστας Law Roach και οι υπόλοιποι ηθοποιοί, ώστε να πετύχουν το επιθυμητό δημιουργικό αποτέλεσμα. 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ