Η Gucci γίνεται sexy ξανά

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
0

Η ρητορική μίσους είναι ένα δυσάρεστο γνώρισμα της εποχής με το οποίο ευτυχώς διάσημότητες και μεγάλοι οίκοι και φίρμες φαίνεται να έχουν εξοικειωθεί. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο βρέθηκε ο οίκος Gucci που δέχτηκε σωρεία ομοφοβικών σχολίων για την παρουσίαση της νέας εντυπωσιακής καμπάνιας του για τα Χριστούγεννα.

Το όραμα του νεοαφιχθέντος δημιουργικού διευθυντή του οίκου, Sabato De Sarno, απαθανατίζεται με μερικά καυτά ζευγάρια που φιλιούνται με full Gucci looks. Εκτός από κάποια στιγμιότυπα με μοντέλα που αράζουν σε καναπέδες και ένα σύντομο φιλμάκι που ζουμάρει σε ένα πάρτι διακοπών - οι λήψεις περιλαμβάνουν ζευγάρια διαφόρων φύλων, σεξουαλικοτήτων και ηλικιών,που χαμουρεύονται, συμπεριλαμβανομένων δύο ανδρών που φιλιούνται και ενός μεσήλικου ζευγαριού.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και - αυτή τη φορά - ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και αυτή τη φορά ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων. "Gucci, τι ακριβώς σου συνέβη;" έγραψε ένας χρήστης, ενώ αρκετοί άλλοι απλώς έκαναν "unfollowed" κάτω από την εικόνα των ανδρών που φιλιούνται.

Εν τω μεταξύ, το τρανς μοντέλο και ακτιβίστρι@ Munroe Bergdorf μοιράστηκε την αγάπη της για τις εικόνες στα σχόλια και ο ίδιος ο De Sarno ανταπέδωσε αφήνοντας μπόλικες καρδούλες. Υπήρξαν βέβαια και αρκετοί χρήστες που αντέδρασαν σ' αυτή τη ρητορική, επισημαίνοντας την κραυγαλέα ομοφοβία ή τονίζοντας το πόσο οι εικόνες παραπέμπουν στις έντονα ερωτικές καμπάνιες του Gucci από τη δεκαετία του '00.

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ