ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

Η Gucci γίνεται sexy ξανά

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
0

Η ρητορική μίσους είναι ένα δυσάρεστο γνώρισμα της εποχής με το οποίο ευτυχώς διάσημότητες και μεγάλοι οίκοι και φίρμες φαίνεται να έχουν εξοικειωθεί. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο βρέθηκε ο οίκος Gucci που δέχτηκε σωρεία ομοφοβικών σχολίων για την παρουσίαση της νέας εντυπωσιακής καμπάνιας του για τα Χριστούγεννα.

Το όραμα του νεοαφιχθέντος δημιουργικού διευθυντή του οίκου, Sabato De Sarno, απαθανατίζεται με μερικά καυτά ζευγάρια που φιλιούνται με full Gucci looks. Εκτός από κάποια στιγμιότυπα με μοντέλα που αράζουν σε καναπέδες και ένα σύντομο φιλμάκι που ζουμάρει σε ένα πάρτι διακοπών - οι λήψεις περιλαμβάνουν ζευγάρια διαφόρων φύλων, σεξουαλικοτήτων και ηλικιών,που χαμουρεύονται, συμπεριλαμβανομένων δύο ανδρών που φιλιούνται και ενός μεσήλικου ζευγαριού.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και - αυτή τη φορά - ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων.

Η έντονη, αντίδραση απέναντι στη mainstream LGBTQ+ προβολή δεν είναι κάτι καινούργιο και αυτή τη φορά ομοφοβικά τρολ ανέβασαν σχόλια δηλώνοντας ότι δεν θα ακολουθούν πλέον τη μάρκα λόγω της δημοσίευσης των συγκεκριμένων εικόνων. "Gucci, τι ακριβώς σου συνέβη;" έγραψε ένας χρήστης, ενώ αρκετοί άλλοι απλώς έκαναν "unfollowed" κάτω από την εικόνα των ανδρών που φιλιούνται.

Εν τω μεταξύ, το τρανς μοντέλο και ακτιβίστρι@ Munroe Bergdorf μοιράστηκε την αγάπη της για τις εικόνες στα σχόλια και ο ίδιος ο De Sarno ανταπέδωσε αφήνοντας μπόλικες καρδούλες. Υπήρξαν βέβαια και αρκετοί χρήστες που αντέδρασαν σ' αυτή τη ρητορική, επισημαίνοντας την κραυγαλέα ομοφοβία ή τονίζοντας το πόσο οι εικόνες παραπέμπουν στις έντονα ερωτικές καμπάνιες του Gucci από τη δεκαετία του '00.

Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Επιστροφή στη σεξουαλικότητα για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci/////Επιστροφή στις ρίζες: Η Gucci γίνεται sexy ξανά/ Facebook Twitter
Gucci Gift Campaign/Courtesy of Gucci
Μόδα & Στυλ
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ