Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας κλείνει 10 χρόνια και φέτος γιορτάζει στο Ζάππειο

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας κλείνει 10 χρόνια και φέτος γιορτάζει στο Ζάππειο Facebook Twitter
Menelaos Myrillas / SOOC
0

Μετά τις μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και τις ΗΠΑ, η Αθήνα ετοιμάζεται για τη δική της Εβδομάδα Μόδας η οποία φέτος έχει επετειακό χαρακτήρα καθώς κλείνει δέκα χρόνια.

Φέτος η διοργάνωση φιλοξενείται στο Ζάππειο Μέγαρο το οποίο ανοίγει τις πύλες για το Athens Xclusive Designers Week, που διεξάγεται 21-24 Οκτωβρίου.

Οι επιδείξεις μόδας σημαντικών Ελλήνων σχεδιαστών μόδας, fashion brands καθώς και ανερχόμενων σχεδιαστικών ταλέντων αναμένονται φέτος περισσότερες από ποτέ.

Την Εβδομάδα Μόδας θα ανοίξει η σχολή AKTO ART & DESIGN με ένα ομαδικό catwalk των αποφοίτων του τμήματος Fashion Design, ενώ το κλείσιμο των επιδείξεων μόδας των νέων σχεδιαστών θα κάνει το brand Parle Moi της σχεδιάστριας Ταμάρα, η οποία είχε κερδίσει το Best New Designer και το Best Fashion Ambassador βραβείο της 18ης AXDW και η Christina Zafeiriou.


Εκτός από τις επιδείξεις μόδας, η Athens Xclusive Designers Week ετοιμάζει πολλές εκπλήξεις για τους επισκέπτες της, με διεθνείς προσκεκλημένους και πολλά παράλληλα happenings. Επιπλέον, καθ' όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης θα φιλοξενηθούν τα Xclusive Elements σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, όπου Έλληνες δημιουργοί αξεσουάρ θα εκθέσουν τις συλλογές τους για την τρέχουσα σεζόν F/W 2016-17.

Αναλυτικά oi designers που συμμετέχουν φέτος: 

.LAK Lakis Gavalas: Το γνωστό fashion brand με την υπογραφή του Λάκη Γαβαλά.
Boško Jakovljević: Ένα από τα πιο δημοφιλή δημόσια πρόσωπα στη Σερβία, ο καταξιωμένος σχεδιαστής μόδας Bosko θα παρουσιάσει τη συλλογή του για άνοιξη-καλοκαίρι στη διοργάνωση.
Dimitrios Ordoulidis: Ο νικητής των New Designers Awards της 17ης AXDW, που ξεχωρίζει για το ανδρόγυνο στυλ του.
ICHI: Με έτος ίδρυσης το 1999, το Δανέζικο fashion brand παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τις προτάσεις του.
Olga Karaververi: Η εταιρία με τη μακρόχρονη πορεία στο σχεδιασμό και αντιπροσώπευση οίκων νυφικών.
Kathy Heyndels: Ο γνωστός οίκος μόδας που μετρά ήδη 60 χρόνια δημιουργίας.
Loukia Kyriakou: Η Κύπρια σχεδιάστρια, νικήτρια του διαγωνισμού New Designers Awards της 14ης AXDW που ήδη διανύει μία επιτυχημένη πορεία στον κλάδο της μόδας.
Maison Faliakos: Ο γνωστός Ελληνικός οίκος μόδας που φημίζεται τόσο για τις haute couture όσο και για τις pret-a-porter δημιουργίες του.
Nassos Ntotsikas: Ο ταλαντούχος σχεδιαστής μόδας που έκανε τα πρώτα του βήματα μέσα από τη διοργάνωση και είναι γνωστός κυρίως για τις μοναδικές πλεκτές δημιουργίες του.
Ocean Blue by Marcia Thrasyvoulou: Το luxury lifestyle fashion brand της σχεδιάστριας Μάρσιας Θρασυβούλου από την Κύπρο.
Panos Apergis: Ο φημισμένος για τις ethnic δημιουργίες του σχεδιαστής.
Peace & Chaos: Το fashion brand με τα ιδιαίτερα prints της Νεφέλης Άλεν και του Δημήτρη Πανταζή.
Reveal Crochet: Η ανερχόμενη ελληνική εταιρεία με τις καλοκαιρινές πλεκτές δημιουργίες.
Rita Pateroni: Ο δημοφιλής οίκος μόδας της Ρίτας Πατερώνη με σημαντική παρουσία και στο εξωτερικό.
Tassos Mitropoulos: Ο καινοτόμος σχεδιαστής που συνδυάζει με πρωτοποριακό τρόπο τα υλικά που χρησιμοποιεί.
The Artians: Η Κωνσταντίνα Καμπισοπούλου και η Σοφία Βαγενά δημιούργησαν το brand με μότο «Όταν η τέχνη συναντά τη μόδα» και είναι γνωστό για τα ξεχωριστά του prints.
Vassilis Zoulias: Ο αγαπητός σε όλους σχεδιαστής, λάτρης των γυναικών και των διαχρονικών στοιχείων, και της παλιάς Αθήνας. Χορηγός του show του κου Ζούλια είναι η εταιρεία υψηλής ωρολογοποιίας IWC Schaffhausen.
Vlassis Holevas: Ένας από τους πιο γνωστούς και καταξιωμένους σχεδιαστές στην Ελλάδα.


Kαι φέτος, η τρίτη ημέρα της Διοργάνωσης είναι αφιερωμένη στους νέους σχεδιαστές, που συμμετέχουν στον θεσμοθετημένο διαγωνισμό New Designers Awards του οποίου χορηγός μετονομασίας είναι η μάρκα Bioten. Οι νέοι δημιουργοί θα παρουσιάσουν τις S/S 2017 συλλογές τους και θα διαγωνιστούν στα New Designers Awards by Bioten, κάνοντας τα πρώτα τους βήματα στον κλάδο της μόδας και διεκδικώντας σημαντικά βραβεία για την μετέπειτα καριέρα τους.

Περισσότερες πληροφορίες στο axdw.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM