Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
1
Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Ο Alessandro Michele με την 79χρονη ντίβα του βρετανικού θεάτρου

Θα μπορούσε να επιλέξει ένα μοντέλο όπως η Gigi Hadid, όμως ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci για την καμπάνια της νέας κολεξιόν του οίκου επέλεξε την ιέρεια του βρετανικού θεάτρου, Βανέσα Ρεντγκρέιβ. 

Ο Alessandro Michele με αυτόν τον τρόπο από τη μία ήθελε να δηλώσει τον σεβασμό του στο ταλέντο και την αειθαλή γοητεία της 79χρονης βραβευμένης ηθοποιού, από την άλλη να υπογραμμίσει την αγάπη του για οτιδήποτε βρετανικό. Ακριβώς, αυτή η εμμονή του με τις royal πινελιές στην νέα κολεξιόν του επέτρεψε να κάνει τα γυρίσματα της καμπάνιας στο Αββαείο του Γουέστμινστερ, κάτι που μέχρι σήμερα δεν είχε επιτραπεί σε κανέναν. 

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
 

Σε αυτό βοήθησε και η εκτίμηση που τρέφει το Μπάκιγχαμ στη σπουδαία ηθοποιό. Το αποτέλεσμα; Ένα απολύτως βρετανικό κλιπ, που θυμίζει έντονα πανκ της δεκαετίας του '80, με τη Ρεντγκρέιβ να κλέβει την παράσταση, αγέρωχη, ντυμένη πότε στα φλοράλ του οίκου Gucci και πότε με παραδοσιακά βρετανικά μπλέιζερ και cozy outwear, κατάλληλο για τη βρετανική εξοχή. 

Τη σκηνοθεσία του κλιπ με πρωταγωνίστρια την 79χρονη ντίβα υπογράφει ο Glen Luchford υπό το άγρυπνο μάτι του Αlessandro Michele και του art director Christopher Simmonds, ενώ για τη μουσική επένδυση του κλιπ επιλέχθηκε το "My Perfect Cousin" των  "Undertones", πανκ-ροκ συγκροτήματος της δεκαετίας του '80.

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ανεμομαζώματα μόδας, όπως φεύγει ο Αύγουστος

Μόδα & Στυλ / Ανεμομαζώματα μόδας, όπως φεύγει ο Αύγουστος

Σημειώσεις μόδας που κράτησα σε χαρτάκια στην παραλία, τσαλακωμένες σελίδες περιοδικών και ηλεκτρονικά μηνύματα στον εαυτό μου… ό,τι θυμάμαι και ό,τι με ανέσυρε –για λίγο– από την αφασία του πιο ζεστού Αυγούστου στη ζωή μου (μας).
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Jelly Time

Μόδα & Στυλ / Jellies: Από τις βοτσαλωτές ακτές της Μεσογείου στα πιο σικ αστικά πεζοδρόμια

Παρά την άχαρη καταγωγή και την αμφισβητούμενη καλαισθησία τους, τα πλαστικά αντιολισθητικά παπουτσάκια των παιδικών μας χρόνων επέστρεψαν καθαγιασμένα από το savoir-faire της υψηλής μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ