Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
1
Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Ο Alessandro Michele με την 79χρονη ντίβα του βρετανικού θεάτρου

Θα μπορούσε να επιλέξει ένα μοντέλο όπως η Gigi Hadid, όμως ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Gucci για την καμπάνια της νέας κολεξιόν του οίκου επέλεξε την ιέρεια του βρετανικού θεάτρου, Βανέσα Ρεντγκρέιβ. 

Ο Alessandro Michele με αυτόν τον τρόπο από τη μία ήθελε να δηλώσει τον σεβασμό του στο ταλέντο και την αειθαλή γοητεία της 79χρονης βραβευμένης ηθοποιού, από την άλλη να υπογραμμίσει την αγάπη του για οτιδήποτε βρετανικό. Ακριβώς, αυτή η εμμονή του με τις royal πινελιές στην νέα κολεξιόν του επέτρεψε να κάνει τα γυρίσματα της καμπάνιας στο Αββαείο του Γουέστμινστερ, κάτι που μέχρι σήμερα δεν είχε επιτραπεί σε κανέναν. 

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
 

Σε αυτό βοήθησε και η εκτίμηση που τρέφει το Μπάκιγχαμ στη σπουδαία ηθοποιό. Το αποτέλεσμα; Ένα απολύτως βρετανικό κλιπ, που θυμίζει έντονα πανκ της δεκαετίας του '80, με τη Ρεντγκρέιβ να κλέβει την παράσταση, αγέρωχη, ντυμένη πότε στα φλοράλ του οίκου Gucci και πότε με παραδοσιακά βρετανικά μπλέιζερ και cozy outwear, κατάλληλο για τη βρετανική εξοχή. 

Τη σκηνοθεσία του κλιπ με πρωταγωνίστρια την 79χρονη ντίβα υπογράφει ο Glen Luchford υπό το άγρυπνο μάτι του Αlessandro Michele και του art director Christopher Simmonds, ενώ για τη μουσική επένδυση του κλιπ επιλέχθηκε το "My Perfect Cousin" των  "Undertones", πανκ-ροκ συγκροτήματος της δεκαετίας του '80.

Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Η 79χρονη Βανέσα Ρεντγκρέιβ είναι το πρόσωπο της φετινής καμπάνιας του οίκου Gucci Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Vestiaire απαγορεύει 30 ακόμα διάσημες εταιρείες fast fashion

Διεθνή / Κορυφαίο app της μόδας κήρυξε πόλεμο σε περισσότερες από 30 εταιρείες fast-fashion

Σκοπός η καταπολέμηση της «σπατάλης της μόδας» που καλλιεργούν οι εταιρείες fast fashion, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει καμπάνια για συνειδητοποιημένες αγορές - Το μικρό τεστ που δείχνει ότι η εταιρεία από την οποία ψωνίζετε είναι άλλο ένα fast fashion brand
NEWSROOM
Στέφανος Χρυσάφης: Μέσα στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Μόδα & Στυλ / Στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Έχοντας ήδη εργαστεί για το παιδί-θαύμα της μόδας Vejas Kruszewski, ο Στέφανος Χρυσάφης βρέθηκε στο ατελιέ της sui generis Ολλανδής σχεδιάστριας Iris van Herpen για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2023 κι έτσι έγινε μέλος της ομάδας που δούλεψε για περισσότερες από 700 ώρες πάνω στο φόρεμα που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Renaissance World Tour. Δίνει τον δικό του ορισμό για την ηθική μόδα και μιλά για τις δυσκολίες τού να προσπαθεί κάποιος να αναδειχθεί σε αυτήν τη βιομηχανία σήμερα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το Photoshop

Οπτική Γωνία / Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Το φιλόδοξο εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις, ανάμεσα τους και την έντονη δυσαρέσκεια της κορυφαίας συντάκτριας μόδας Vanessa Friedman με το «εξωφρενικό σβήσιμο» της ηλικίας των διάσημων μοντέλων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot. Και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida.

Μόδα & Στυλ / Οι βεντάλιες είναι παντού, και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida

Από τον παρισινό οίκο Duvelleroy, που κάποτε κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο με τίτλο «Η γλώσσα της βεντάλιας», μέχρι τους «New York Times» που έφτιαξαν τη δική τους λίστα με τις καλύτερες μοντέρνες εκδοχές τους, οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot, τις ανοίγουμε πια ανερυθρίαστα. Έχουμε κι εμείς στην Αθήνα ένα brand που ειδικεύεται στις βεντάλιες, αυτό της Νατάσσας Δουρίδα, που μας τις προσφέρει μοναδικές.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Μόδα & Στυλ / Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Σε μια μεγάλη συζήτηση με αφορμή το πρόσφατο show του, ο αγαπητός σχεδιαστής μιλά για τη σχέση του με την Ανάφη, για τη νέα εποχή της μόδας και για όσα τον εμπνέουν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ