H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
2

Ο Τζον Γκαλιάνο επέστρεψε από την εξορία της μόδας, παρουσιάζοντας την πρώτη του συλλογή μετά από τέσσερα χρόνια για τον οίκο Martin Margiela, σε μία επίδειξη που δημιούργησε τεράστια ανυπομονησία και περιέργεια. Ήταν η πρώτη του επανεμφάνιση μετά από την απόλυσή του από τον οίκο Ντιορ που έγινε το 2011, μετά από ένα ρατσιστικό και αντισημιτικό παραλήρημα που κινηματογραφήθηκε εν αγνοία του και εξαπλώθηκε σαν φωτιά στους κύκλους της μόδας.

Η Anna Wintour, υποστηρίκτρια του Γκαλιάνο, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, του τηλεφωνούσε σχεδόν καθημερινά μετά την πτώση του από την κορυφή, κάθισε δίπλα στον Christopher Bailey, τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Burberry. Απέναντί τους βρισκόταν ο Alber Elbaz, ο Ισραηλινός σχεδιαστής της Lanvin, ο Τούρκος σχεδιαστής Rifat Ozbek που κάποτε υπήρξε ο σταρ της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου, η Kate Moss, και ο Manolo Blahnik, ο οποίος έχει σχεδιάσει παπούτσια για επιδείξεις του Γκαλιάνο. Δημοσιογράφοι από τους New York Times, το Wall Street Journal, από την ιταλική και την γαλλική Vogue και το ισπανικό Harper's Bazaar ήταν επίσης εκεί όπως και αγοραστές από μεγάλα καταστήματα όπως το Barney's της Nέας Υόρκης και το ιταλικό Rinascente.

Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.

Όλοι κρατούσαν την ανάσα τους για την επανεμφάνιση του έκπτωτου σχεδιαστή με τη συλλογή "Artisanal" για τον οίκο Margiela. H πρώην Βελγική εταιρεία τώρα ανήκει στον Ιταλό Renzo Rosso, ο οποίος ανέθεσε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου στον Γκαλιάνο τον περασμένο Οκτώβριο, τρία χρόνια μετά την απόλυσή του από τον Ντιορ. Στο μεσοδιάστημα ο Γκαλιάνο μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης, μελέτησε τον Ιουδαϊσμό και σχεδίασε το νυφικό της Kate Moss.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times η νέα συλλογή «δεν είναι η επιτομή ενός νέου οράματος. Δεν είναι από αυτές τις στιγμές που αλλάζουν την πορεία της μόδας, που επαναπροσδιορίζουν τη σιλουέτα ή τη διάθεση και κάνουν τις γυναίκες να σκέφτονται 'έτσι θέλω να ντύνομαι τώρα'. Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.»

Ο Γκαλιάνο ήταν γνωστός για τα επεισοδιακά του φινάλε στη Ντιορ, αλλά όπως φαίνεται τα τελευταία χρόνια έχουν αφήσει τη σφραγίδα τους: δεν εμφανίστηκε στην πασαρέλα και έφυγε αμέσως μετά την επίδειξη, μπαίνοντας σε ένα αυτοκίνητο που τον περίμενε.

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ιδιοφυής εικαστικός, με στήριξη (και εδώ) από αξιόλογα εργαστήρια ραπτικής.Είναι πασίγνωστο ότι οι πελάτισσες του Ντιόρ ντυνόντουσαν με τελείως διαφορετικά (και φορέσιμα) φορέματα από αυτά των επιδείξεων.Καλή επανεκκίνηση.