Ευρυδίκη, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Αφορμή για το μπλογκ ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Ευρυδίκη, ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με τη μόδα και την τέχνη;

Η πρώτη μου επαφή με τη μόδα συγχρονίστηκε με την πρώτη μου επαφή με το ίντερνετ, καθώς ήταν τα αρχικά ερεθίσματα που δέχτηκα από τον χώρο στην ηλικία των δέκα μέσα από ένα παιχνίδι. Η ανάγκη να εκφράζομαι μέσω του στυλ μού μεταδόθηκε από τη μητέρα μου και υπήρχε μάλλον μέσα μου από πάντα – εκκεντρικά παπούτσια και ιδιαίτερα κομμάτια υπήρχαν στην ντουλάπα μου απ’ όταν ήμουν πολύ μικρή! Η αγάπη μου για την Ιστορία και την ανθρωπολογία με έφερε κοντά στην τέχνη όταν κατάλαβα ότι το να ανακαλύπτω πτυχές της είναι σαν να ανακαλύπτω έναν νέο κόσμο.

— Πότε ξεκίνησες το μπλογκ σου Chato-yant21 και με ποια αφορμή;

Στα δεκαπέντε μου. Αφορμή ήταν η ανάγκη μου να δημιουργήσω έναν προσωπικό χώρο στον οποίο να μπορώ να εκφράζομαι, είτε ενδυματολογικά είτε συναισθηματικά, ελεύθερα, να ξεφεύγω από τη βαρετή καθημερινότητα. Ήταν, και είναι, το δίχτυ ασφαλείας μου, εκεί έχω την ευκαιρία να γράψω τι με απασχολεί και να αναρτήσω ένα ολοκληρωμένο πρότζεκτ χωρίς να με ενδιαφέρουν χαζοί αλγόριθμοι.

Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

— Τι είναι το #thegreekgirl;

Κάτι περισσότερο από ένα hashtag, είναι μια ιδέα, μια φιλοσοφία και η δική μου προσωπική ανάγκη για τη σύνδεση με την πολιτισμική μου κληρονομιά. Δεν πηγάζει από πατριδολατρία ή εθνικισμό, αντιθέτως εισάγει τη μοντέρνα Ελληνίδα σε έναν κόσμο γεμάτο στοιχεία απ’ όλους τους λαούς. Το #thegreekgirl αναφέρεται σε ένα άμορφο πρότυπο μιας σύγχρονης γυναίκας που, εμπνεόμενη από το παρελθόν της, αποδέχεται την παράδοση και οραματίζεται ένα μέλλον δυναμικό. Κομμάτια αυτής της γυναίκας, αυτού του κοριτσιού, είναι πάνω μας, τα αναγνωρίζουμε εμείς πρώτοι κι έπειτα τα εξιστορούμε στους άλλους. Το ηλιοκαμένο δέρμα μας, τα γερά και λαμπερά σκούρα μαλλιά, τα έντονα φρύδια, τα μεγάλα μάτια, το χαμόγελο, η φωνή, το γέλιο, τα πάντοτε βαμμένα νύχια μας και ο τρόπος που φοράμε τα ρούχα μας, άλλοτε με χρώμα και ένταση και άλλοτε λευκά, λιτά, είναι μόνο λίγα χαρακτηριστικά αυτού του άμορφου #thegreekgirl. Ποτέ ξανά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δεν αποτυπώθηκαν τόσο συνολικά ώστε να χαρακτηρίσουν την Ελληνίδα ως το νέο it girl, μια μούσα, αν θέλετε, που θα εμπνεύσει τις γυναίκες να πιστέψουν σε αυτά τα χαρακτηριστικά τους και να τα αναδείξουν. Το #thegreekgirl δίνει φωνή στα ζητήματα που απασχολούν τη σύγχρονη γυναίκα, οι βιασμοί και οι γυναικοκτονίες γίνονται κομμάτι αυτής της μεγάλης πλέον κοινότητας που μετράει περισσότερες από 5.000 δημοσιεύσεις κοριτσιών και αγοριών στο Instagram, τα οποία το χρησιμοποιούν για να εκφραστούν με τον τρόπο τους.

Ευρυδίκη Κόφφα Content creator / μπλόγκερ Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Πάνω σε τι εργάζεσαι αυτόν τον καιρό;

Εκτός από τη βασική μου εργασία στην εταιρεία Nidodileda, αυτή την περίοδο κάναμε με τον σύντροφο και συνεργάτη-φωτογράφο μου Αντώνη Αγρίδο το πρώτο μας επιχειρηματικό βήμα, το @ΑΚΑΤΙΟ studio. Πρόκειται για ένα brand που φιλοξενεί vintage αντικείμενα και συνέργειες με ανερχόμενους σχεδιαστές και ταλαντούχους καλλιτέχνες.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Φοράω δύο πολύ αγαπημένα μου κομμάτια, ένα vintage βελούδινο μπλέιζερ και αυτή την απόλυτα ’70s παντελόνα από τη Nidodileda, ένα ζιβάγκο και vintage μπότες. Σύνολο 100 ευρώ.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σινεμά! 

@yurichat

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ