Βίνα Νεοφώτιστου, στυλίστρια του GNTM: «Το στυλ είναι έμφυτο, η μόδα υπάρχει για να το εξυπηρετεί»

Βίνα Νεοφώτιστου, στυλίστρια του GNTM: «Το στυλ είναι έμφυτο, η μόδα υπάρχει για να το εξυπηρετεί» Facebook Twitter
Είναι σημαντικό να κάνεις αυτό που αγαπάς. Είμαι αθεράπευτα αισιόδοξος άνθρωπος. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Πώς προτιμάς να σε αποκαλούν, στυλίστρια ή ενδυματολόγο;

Στυλίστρια.

— Τι ακριβώς κάνεις στη δουλειά σου; Ποια είναι για σένα η μεγαλύτερη πρόκληση;

Τα εργαλεία μου είναι τα ρούχα και τα αξεσουάρ, με αυτά δημιουργώ εικόνες ανάλογα με το concept κάθε φωτογράφισης. Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να κάνεις τα basic κομμάτια να φαίνονται ελκυστικά μέσω του styling.


— Αλήθεια, πώς και ξεκίνησες να κάνεις αυτήν τη δουλειά;

Γύρισα από το Λονδίνο, όπου σπούδαζα κάτι διαφορετικό. Λάτρευα πάντα τη μόδα. Η αδερφή του φίλου μου, η αγαπημένη μου Έφη Λιώλη, ήταν στυλίστρια και αφού με δοκίμασε για να δει αν «το έχω», όπως έλεγε, με σύστησε στο «Elle» και στη μοναδική Μάρβα Βελλιανίτη. Έτσι έγινε η αρχή.

Το στυλ είναι έμφυτο, η μόδα υπάρχει για να το εξυπηρετεί.


— Τι σημαίνει να ασχολείσαι με το στυλ και τη μόδα σε μια περίοδο που η ίδια η μόδα περνάει κρίση;

Σίγουρα, τα πάντα είναι πιο δύσκολα, αλλά η δημιουργία δίνει διεξόδους. Είναι σημαντικό να κάνεις αυτό που αγαπάς. Είμαι αθεράπευτα αισιόδοξος άνθρωπος.


— Ποιο είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της δουλειάς σου;

Το κουβάλημα.


— Και το πιο ευχάριστο;

Το σετάρισμα των ρούχων.


— Επειδή είσαι η βασική ενδυματολόγος και του φετινού GNTM, θα μου δώσεις μια εικόνα του τι επικρατεί στο backstage;

Είναι ένα μεγάλο πρότζεκτ που αγαπώ πολύ. Έχω μια καταπληκτική ομάδα, την Όλια Λύκου και τον Δημήτρη Μπελίτση, μαζί τρέχουμε για να βγει ένα άρτιο αποτέλεσμα. Στο backstage επικρατεί τρέλα και δημιουργία, ειδικά φέτος, που έχουμε και αγόρια.


— Τελικά, το στυλ σχετίζεται ή όχι με τη μόδα;

Το στυλ είναι έμφυτο, η μόδα υπάρχει για να το εξυπηρετεί.


— Ανάμεσα στα άλλα, επιμελείσαι και το styling της φίρμας Rianna+Nina.

Ναι, επιμελούμαι τις καμπάνιες του brand Rianna+Nina που έχουν βάση στο Βερολίνο τα τελευταία δύο χρόνια. Λατρεύω να μπερδεύω τα καταπληκτικά τους prints.


— Πες μου μια κακογουστιά που βλέπεις συχνά.

Λάθος ρούχα σε λάθος σωματότυπους.

Βίνα Νεοφώτιστου, στυλίστρια του GNTM: «Το στυλ είναι έμφυτο, η μόδα υπάρχει για να το εξυπηρετεί» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO


— Μπορείς να μου πεις μία από τις μυστικές σου διευθύνσεις, απ' όπου αγοράζεις πράγματα που σου αρέσουν;

Το κατάστημα MoVintage στην οδό Βεΐκου, στο Κουκάκι, είναι η νέα μου εμμονή.


— Υπάρχει κάποιο ρούχο στην ντουλάπα σου το οποίο έχει μεγάλη συναισθηματική αξία για σένα;

Το μπορντό δερμάτινο νυφικό μου, που μου το έραψε ο αγαπημένος μου Έλληνας σχεδιαστής και φίλος Γιώργος Ελευθεριάδης. Δεν θα μπορούσε κανείς να το κάνει καλύτερο.


— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Φόρεμα Yiorgos Eleftheriades και μποτάκια Alexander McQueen από το κατάστημα Luisa.


— Πού πηγαίνεις τώρα;

Για thai food και κοκτέιλ στο αγαπημένο μου Blue Bamboo.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

Μόδα & Στυλ / Ποιος πιστεύει στον Jonathan Anderson;

H πρώτη επαφή του Jonathan Anderson −χαρισματικού ανανεωτή της Loewe και εν δυνάμει σωτήρα του Dior− με την premiere league της μόδας έγινε την Πέμπτη, και χαρακτηρίστηκε από τους πάντες ως «ιστορική», ως αρχή ενός νέου ελπιδοφόρου κεφαλαίου στην παγκόσμια μόδα. Είναι όντως έτσι; 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Μόδα & Στυλ / Demna Gvasalia: Μια έκθεση για τον σχεδιαστή που έφερε τα πάνω κάτω στον οίκο Balenciaga

Με το γνωστό περιπαικτικό του χιούμορ, ο Demna (Gvasalia) αποχαιρετά τον κόσμο που δημιούργησε για τον οίκο Balenciaga, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας μια έκθεση-αρχείο με τις πιο χαρακτηριστικές και διχαστικές δημιουργίες του.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ