*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter
0

Σημασία έχει να προσπαθείς να μεταμορφώνεις το αδύνατο σε δυνατότητα. Και να φιλάς την Ομορφιά στο στόμα. Μονάχα έτσι θα διασωθείς από τη Σήψη. Και την λησμονιά. 

 




 

.

10 Ιανουαρίου 2017. Ένας χρόνος ήδη από την ανάληψη του (εξω)γήινου Δαβίδ, ανάληψη που σηματοδότησε το κλείσιμο μιας εποχής που ο ίδιος άνοιξε και οι υπόλοιποι τον ακολούθησαν. Ακόμα και στον θάνατο.

 

 

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

 

Ο Bowie υπήρξε αληθινά σημαντικός πέρα από την οργασμική ξεθεμελίωση του μουσικού συντακτικού των καιρών του, στο τέλος του 20ου αιώνα. Σε αυτόν οφείλουμε τον εμπνευσμένο, σχεδόν αρχετυπικό πια επανακαθορισμό της σύγχρονης ποπ περσόνας  αλλά και το εξής, που σημάδεψε ολόκληρο το παγκόσμιο χωριό κατευθείαν στη καρδιά όπως φάνηκε ανάγλυφα με την αναγγελία του θανάτου του.

 

 

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

 

 

 

Υπήρξε ο Άγιος των χιλιοτσακισμένων misfits των μητροπόλεων, των outcasts, των εξόριστων από την κεντρική λεωφόρο, όσων με λίγα λόγια νιώθουν πως δεν ανήκουν πουθενά, και μέσω της τέχνης του φωταγώγησε εκθαμβωτικά την μοντέρνα συνθήκη της υπαρξιακής ασφυξίας ενώνοντας τα θραύσματά της σε ένα φασματικό παλίμψηστο ύψιστης καλλιτεχνικής αξίας ως πρωταγωνιστής, συγγραφέας και σκηνοθέτης συγχρόνως.

 

 

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

 

 

 


Ίματζ μέηκινγκ, μεταμορφώσεις, θεατρικότητα, gender blending, διαρκείς μουσικοί πειραματισμοί και τόσα άλλα. Συνέγραψε, αν το καλοσκεφτείς στα 70s σχεδόν μόνος του το 90% του εγχειριδίου του αέναα σύγχρονου ποπ σταρ,-) Αυτό ακολουθούνε κι αυτό θα συνεχίσουν να ακολουθούνε όλοι οι επόμενοι. Στην ουσία αυτό που έπραξε σχεδόν μεταφυσικά ήταν πως ένωσε την απόκοσμη σαγήνη και το καλλιτεχνικό συντακτικό της Μάρλεν Ντήτριχ (άλλη εξώκοσμη περίπτωση) και μιας σειράς άλλων ιέρειων του κινηματογραφικού μαγνητισμού με την στιβαρή μέηνστριμ σχολή των αμερικανών κρούνερς. Το υβρίδιο που γεννήθηκε, με το ονομα Bowie ηταν εξωγηινων διαστάσεων, με αυτά τα συστατικά. Δε θα μπορούσε κι αλλιώς ,-)

 

 

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

 

  

Ας μην τον κακίζουμε για την κάπως φλατ, δημιουργικά μιλώντας, δεκαετία του 80. Αναπόφευκτο και το δημιουργικό ναδίρ (που σιγά το ναδίρ, μια χαρά διαμαντάκια είχε κι αυτή η περίοδος, απλώς λιγότερο επιδραστικά) για να επανακαθοριστεί μέσα σε μια μουσική βιομηχανία της οποίας υπήρξε ουσιαστικά ο μεγάλος καλλιτεχνικός θεμελιωτής του τέλους του 20ου αιώνα. Ενσωμάτωσε τα καλύτερα στοιχεία απο τους mainstream προπάτορες και τα μετέφερε μέσα από την ιδιοφυία του ως παρακαταθήκη μοναδικά στους επόμενους.

 

 

 

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

 

 

.

Σημασία δεν έχει μωρό μου, μας ψιθύριζε γλυκά στο αυτί όλα αυτά τα χρόνια, πόσες νίκες ή ήττες θα κοιτάζεις να περνάνε από μπροστά σου καθώς η πραγματική ζωή θα ανεβοκατεβαίνει σαν κύμα.

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter


Σημασία έχει να προσπαθείς να μεταμορφώνεις το αδύνατο σε δυνατότητα. Και να φιλάς την Ομορφιά στο στόμα. Μονάχα έτσι θα διασωθείς από τη Σήψη. Και την λησμονιά.
 

.

*[To Eπίχρισμα] Από τον Πάνο Μιχαήλ Facebook Twitter

.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει τόσο πολύ την κυβέρνηση Νετανιάχου;

Οπτική Γωνία / Γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει τόσο πολύ την κυβέρνηση Νετανιάχου;

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη στηρίζει τον Ισραηλινό πρωθυπουργό Μπενιαμίν Νετανιάχου, αγνοώντας τις επικρίσεις που δέχεται, καθώς δεν θέλει να διαταράξει τη «στρατηγική σχέση» και τα μεγάλα επιχειρηματικά deals.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
To μίσος για τους άλλους…

Οπτική Γωνία / To μίσος για τους άλλους

Για τους περισσότερους η αλήθεια δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Eίδαν κάπου μια εικόνα που εξυπηρετεί το προσωπικό τους αφήγημα, το οποίο συνήθως προσεγγίζεται με συναισθηματικούς όρους, όπου κυριαρχεί το μίσος, κι αυτό τους αρκεί.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Γιατί η Ελλάδα και η Ευρώπη βρίσκονται αντιμέτωπες με μια επικίνδυνη αποσταθεροποίηση στα σύνορά τους;

Οπτική Γωνία / Η στρατηγική του χάους και το μέλλον της Μέσης Ανατολής

Γιατί η Ελλάδα και η Ευρώπη βρίσκονται αντιμέτωπες με μια επικίνδυνη αποσταθεροποίηση στα σύνορά τους; Μιλά στη LiFO ο καθηγητής Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκής Ενοποίησης, Σωτήρης Ντάλης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Χάρβαρντ: Οι τελευταίοι των διεθνών

Οπτική Γωνία / Χάρβαρντ: Οι τελευταίοι των διεθνών

Ο Ισπανός επισκέπτης ερευνητής στο Χάρβαρντ, Αλμπέρτο Λόπεζ Ορτέγκα, γράφει στην El País ότι αυτό που παρακολουθούμε δεν είναι απλώς μια επίθεση στο ίδρυμα ή στους διεθνείς φοιτητές, αλλά μια επίθεση στην ίδια την ιδέα της γνώσης ως παγκόσμιου εγχειρήματος.
THE LIFO TEAM
 Ισραήλ - Ιράν: Μισός αιώνας βίας και αντιπαλότητας 

Οπτική Γωνία / Ισραήλ - Ιράν: Μισός αιώνας βίας και αντιπαλότητας 

Από την Ιρανική Επανάσταση του 1979 έως την ανταλλαγή πυραύλων το 2025, η αντιπαράθεση Ισραήλ - Ιράν εξελίσσεται σε μια από τις πιο επικίνδυνες και πολυεπίπεδες γεωπολιτικές διαμάχες της εποχής μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Νεραντζιές: Γιατί κινδυνεύει το δέντρο-μνημείο της Αθήνας;

Ρεπορτάζ / Νεραντζιές: Γιατί κινδυνεύει το δέντρο-μνημείο της Αθήνας;

Κινδυνεύει το άρωμα της Αθήνας; Στα μικρά λευκά άνθη της νεραντζιάς χρωστάμε κάθε άνοιξη το υπέροχο άρωμα στις γειτονιές και στους δρόμους της πόλης. Οι νεραντζιές όμως προσβάλλονται από ένα έντομο-εισβολέα που έρχεται από την Ασία, το οποίο γίνεται προσπάθεια να καταπολεμηθεί με την εισαγωγή του φυσικού του εχθρού από την Ιαπωνία και το Βιετνάμ.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ