Υγεία και ευεξία

Υγεία και ευεξία Facebook Twitter
Παρότι τέτοιες «κοσμητικές» επεμβάσεις αποτελούν ρουτίνα πλέον, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να ενδώσει στα πρότυπα μιας τραμπικής «καλλιέπειας». Φωτ.: EUROKINISSI
0


ΤΗΝ «ΤΙΜΗΤΙΚΗ» ΤΟΥ είχε χθες το υπουργείο Υγείας, τόσο στα ενημερωτικά μέσα όσο και στα social media, έστω και με τον πιο ανορθόδοξο και ανάρμοστο τρόπο.

Το μιντιακό πανηγύρι ξεκίνησε με τις εικόνες που αποκάλυπταν το νέο λουκ του υπουργού κ. Γεωργιάδη και κατέληξε με ένα βίντεο αυτοπροβολής –και συγχρόνως αδιανόητης και ανεπανάληπτης φαιδρότητας– που κυκλοφόρησε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, στο οποίο επαναλαμβάνει ρομποτικά την ιδιότητά του μαζί με κάποια «αυτονόητα» που την απαρτίζουν: «Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και πάω πάντα από τις σκάλες [ανεβαίνοντας τις σκάλες]… Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και δεν τρώω γλυκά, τα ‘χουμε ξαναπεί αυτά [στο γραφείο του, σπρώχνοντας μακριά ένα δίσκο με σοκολάτες και φέρνοντας μπροστά του ένα μπολ με φρούτα]…Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και με ρωτούν ιατρικές συμβουλές. Άμα ξέρω απαντάω κιόλας [όλα τα λεφτά αυτή η κατακλείδα]…». Μιλάμε για (κατά λάθος) υπόδειγμα cringe comedy, στο ύφος διαφημιστικού του ’70.

Υπό μια έννοια είναι εύκολος στόχος ο Άδωνις Γεωργιάδης (άλλο που δεν θέλει), όπως και κάθε δημόσιο –πολιτικό και μη– πρόσωπο που επιζητά την δημοσιότητα και τις αντιδράσεις, απορροφώντας και χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τον θόρυβο που προκαλούν οι εκάστοτε ενέργειες και, κυρίως, οι εκάστοτε δηλώσεις του.

Προηγουμένως, το ενδιαφέρον είχε μονοπωλήσει το νέο «κούρεμα» του Άδωνι Γεωργιάδη, είδηση που λειτούργησε ως δημόσια πρεμιέρα της μεταμόσχευσης μαλλιών που πραγματοποίησε προ ημερών ο υπουργός Υγείας. Οι εικόνες και τα σχετικά δημοσιεύματα –μαζί με την ενδελεχή, σχεδόν ιατροδικαστική ανάλυση στα «επίμαχα» σημεία της κεφαλής του– έγιναν «viral», οδηγώντας κάποιους σχολιαστές να κάνουν λόγο για «κατάντια της ενημέρωσης». Κι όμως, κι αυτή η είδηση μπορεί να έχει τη σημασία της – ή την σημειολογία της τέλος πάντων.

@mthemistocleous #fy #fyp #tiktokgreece #fypgreece #ellada #greece #politiki #politics #ygeia #nosokomeia #ypourgeioygeias #doctor #γιατρος ♬ πρωτότυπος ήχος - mthemistocleous

Παρότι τέτοιες «κοσμητικές» επεμβάσεις αποτελούν ρουτίνα πλέον, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας  αποφάσισε να ενδώσει στα πρότυπα μιας τραμπικής «καλλιέπειας». Μην ξεχνάμε επίσης ότι πρόκειται για σύμβολο του καθεστώτος, για «μια εμβληματική περίπτωση», όπως τον είχε χαρακτηρίσει ο Άρης Πορτοσάλτε προσφάτως, «που σηκώνει το βάρος της εκπροσώπησης των πολιτικών και της αντιμετώπισης των αντιπάλων της κυβέρνησης, και έχει βάλει πλάτη σε όλα».  

Υπό μια έννοια είναι εύκολος στόχος ο Άδωνις Γεωργιάδης (άλλο που δεν θέλει), όπως και κάθε δημόσιο –πολιτικό και μη– πρόσωπο που επιζητά την δημοσιότητα και τις αντιδράσεις, απορροφώντας και χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τον θόρυβο που προκαλούν οι εκάστοτε ενέργειες και, κυρίως, οι εκάστοτε δηλώσεις του. Και όταν λέμε εκάστοτε, εννοούμε μέρα παρά μέρα σχεδόν. Ακόμα και στις αργίες. Ακόμα και ερήμην του. Ακόμα και εμμέσως.

Όπως στο πρόσφατο ανάστασιμο μήνυμα που έφερε το λογότυπο του υπουργείου Υγείας και την υπογραφή του ίδιου και έκανε λόγο για τη «νίκη του θανάτου». Ή όπως η πρόσφατη μήνυση του ηγέτη της «Νίκης» κατά της Εθνικής Πινακοθήκης σχετικά με «βλάσφημο» έργο της Εύας Στεφανή, υπόθεση που θύμισε σε πολλούς την καταγγελία που είχε κάνει το 2007, ως εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ τότε, ο νυν υπουργός Υγείας εις βάρος της ίδιας δημιουργού, με αποτέλεσμα να κατάσχει η αστυνομία το «αντεθνικό» έργο της από τη φουάρ της Art Athina, και να συλλάβει τον γενικό διευθυντή της διοργάνωσης για παράβαση του νόμου περί ασέμνων. 

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ναζί κανείς ή να μη ζει;: Το φάντασμα της Λένι Ρίφενσταλ επιστρέφει ξανά  

Daily / «Ναζί κανείς ή να μη ζει;»: Το φάντασμα της Λένι Ρίφενσταλ επιστρέφει ξανά  

Συμπαθούσα ή συνεργός; Το ντοκιμαντέρ «Riefenstahl» επαναφέρει για μια ακόμη φορά το ερώτημα που ακολουθούσε την «σκηνοθέτρια των Ναζί» μέχρι το τέλος της ζωής της σε ηλικία 101 ετών. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Εθνικός πανωλεθρίαμβος

Daily / Εθνικός πανωλεθρίαμβος

Δύο απανωτές πανωλεθρίες – μία από την «σύζυγο» χθες και μία από την «επίσημη αγαπημένη» σήμερα – δύσκολα θα τις αντέξει ο ευάλωτος ψυχισμός του Έλληνα φιλάθλου, όπου τα συμπλέγματα κατωτερότητας βαδίζουν αγκαλιά με τις ψευδαισθήσεις μεγαλείου.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Highest 2 Lowlest: Ο Σπάικ Λι μεταφέρει το πνεύμα του Κουροσάβα στη Νέα Υόρκη του σήμερα

Daily / Highest 2 Lowlest: Ο Σπάικ Λι φέρνει τον Κουροσάβα στη σημερινή Νέα Υόρκη

Η νέα ταινία του «μαέστρου» από το Μπρούκλιν, διαθέσιμη εδώ και λίγες μέρες στο Apple TV+, αποτελεί ένα συναρπαστικό ριμέικ του αστυνομικού θρίλερ «High and Low» του Ιάπωνα σκηνοθέτη, έξι δεκαετίες μετά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Για τα πανηγύρια

Daily / Για τα πανηγύρια

Τα πανηγύρια είναι πλέον αναπόσπαστο μέρος του πακέτου της καλοκαιρινής εμπειρίας. Δεν είναι κακό αυτό. Κι ας απορούμε κάποιοι με την «γιγάντωσή» τους, την οποία δεν θα μπορούσαμε να είχαμε προβλέψει με τίποτα λίγες δεκαετίες πριν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ