Φωτιά τώρα στου Ρέντη

Ντέιβιντ

Ντέιβιντ Facebook Twitter
1

Δεν είμαι παιδί του κέντρου. Εκεί που έμενα, κοντά στην Πεντέλη, έβγαινα και περπάταγα στο ποτάμι και σε μικρούς καταρράχτες, δίπλα μου αλεπούδες. Είχα την ευχέρεια να βγαίνω και να είμαι στο δάσος, που πλέον δεν υπάρχει γιατί κάηκε το ‘95.

Μαζί με τη φωτιά άλλαξα κι εγώ πάρα πολύ. Είχα συνδεθεί με εκείνα τα μέρη. Η πιο δυνατή μου ανάμνηση είναι η περιπλάνηση σε τοπία, που τώρα πρέπει να ταξιδέψω τουλάχιστον δυόμισι ώρες για να τα βρω.

Μικρός ήθελα να ασχοληθώ με τα κοινά. Όχι πολιτικός, μου άρεσαν η οργάνωση, οι κουβέντες, αλλά πάντα έλεγα ότι θέλω να γίνω μουσικός.

Είμαι παιδί του Ωδείου Αθηνών. Έκανα κρουστά συμφωνικής ορχήστρας (τύμπανα, μαρίμπες, βιμπράφωνο) και παράλληλα πιάνο και θεωρητικά. Η μουσική είναι σαν τον αθλητισμό. Έχει ένα σημείο, που από κει και πέρα πας για πρωταθλητής. Πας για βιρτουόζος και, αν είσαι τύπος που ψάχνεσαι και λίγο, αισθάνεσαι ότι το μυαλό σου περιορίζεται. Σε μαθαίνουν συγκεκριμένες δομές για τη δυτικότροπη μουσική. Εκεί που είχαν αρχίσει για γίνονται αυτά ήρθε εφηβεία και δεν μπορούσα να τα κουμαντάρω. Είπα, μέχρι εδώ, φτάνει.

Στο λύκειο, επειδή είχα μπουχτίσει απ' τη μουσική, το έριξα στην τεχνολογία. Geek κατάσταση. Έμαθα πράγματα για το μιξάζ, για τις συχνότητες, πώς να κάνεις dolby. Μέχρι πέρσι έγραφα μουσική επί παραγγελία, προέκυπτε η ανάγκη και δούλευα πάνω σε συγκεκριμένα project. Δεν το σχεδίασα ν' ασχοληθώ επαγγελματικά. Προέκυψε. Συναναστρεφόμουν ανθρώπους που έτυχε να έχουν ανάγκη τη μουσική. Έγραψα μουσική για μια ταινία μικρού μήκους στην Τσεχία -μου έστελνε εικόνες και του έστελνα ήχο-, μετά για μια παράσταση που έκαναν φίλοι και έτσι μπήκα μέσα σε όλο αυτό. Και συνέχισα.

Σπούδασα Γεωγραφία στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.Από τους πρώτους που φοίτησαν. Αυτήν τη στιγμή κάνω το μεταπτυχιακό μου στη Διαχείριση του Ευρωπαϊκού Χώρου. Ήθελα να πάω στο Μαθηματικό γιατί όλοι στην οικογένειά μου είναι μαθηματικοί - ο πατέρας μου, η μητέρα μου, διάφοροι στο σόι. Είχε όμως πολύ διάβασμα και πίστευα ότι θα μου έκανε το μυαλό ζελέ. Ο μεγάλος φόρτος εργασιών στις σπουδές μπορεί να ισοπεδώσει και το ρομαντισμό σου και οποιαδήποτε καλλιτεχνική κλίση. Είμαι πάντως από τους τυχερούς, που οι σπουδές τούς άνοιξαν τα μάτια.

Τα πάντα έχουν να κάνουν με την προσωπική κρίση, την ψυχοσύνθεση και πάνω απ' όλα την αισθητική του καθενός. Όλοι παίρνουμε γνώσεις, εξαρτάται πώς τις χρησιμοποιούμε. Από την άλλη, βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι που έκαναν ηλεκτρονική μουσική, ενώ κάνουν ωραία πράγματα, έχουν έλλειψη μουσικότητας.

Πιστεύω στην ιδέα του σχεδιασμού, να δουλεύεις δηλαδή με ένα σκοπό και να εξυπηρετήσεις κάτι, να μη δουλεύεις αόριστα κι ό,τι προκύψει. Να έχεις δομημένο αυτό που θέλεις στο μυαλό σου και να ξέρεις πού πας. Το ΝΤΕΪΒΙΝΤ προέκυψε λίγο πριν το καλοκαίρι. Έμαθα για το διαγωνισμό της Warp σε ένα blog (για remix στο «Little bit of feel good») και μέσα σε 15 μέρες έφτιαξα το κομμάτι. Ήθελα να είναι ο ήχος του τέλους της δεκαετίας του ‘80 με αρχές ‘90 κι επειδή δεν ήμουν ακριβώς εγώ αλλά μια πλευρά του εαυτού μου, ήθελα ένα concept συγκεκριμένο. Για το project ΝΤΕΪΒΙΝΤ που εκφράζει το «γκρίκλις κλας» των ιντερνετικών Ελλήνων -Έλληνες μεν, αλλά «από τη Νέα Υόρκη»- ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό ο φίλος μου και συνεργάτης, ο Κωνσταντίνος, που έφτιαξε το design. Είναι οι επιρροές μου αλεσμένες και μια αισθητική που συνδυάζει Bauhaus με Σταμάτη Γαρδέλη. Τους Άγγλους τους ενθουσίασε.

Το πίστευα πολύ. Άκουγα το κομμάτι μου και αισθανόμουν ότι μπορούσε να σταθεί οπουδήποτε. Αν δεν είσαι σίγουρος για τη δουλειά σου καλύτερα να μη στείλεις. Πρέπει να έχεις αυτοπεποίθηση, να το υποστηρίζεις και να το πιστεύεις αυτό που φτιάχνεις. Το έστειλα το Πάσχα και το επέλεξαν τον Ιούνιο. Πήρα ένα mail που έλεγε ότι μας αρέσει πολύ αυτό που έκανες και θέλουμε παρουσίαση του project, βιογραφικό, φωτογραφίες. Νόμιζα ότι μου κάνουν πλάκα. Κυκλοφόρησε μαζί με των Mr. Oizo και Senior Coconut. Από την ώρα που βγήκε το ep έχω κάνει 12 remix επί παραγγελία και 6 προσωπικά κομμάτια. Σε τρεις μήνες! Έτσι προέκυψε και το remix στη Rough Trade.

Λειτουργώ πολύ καλά όταν είμαι λυπημένος. Το πιο δύσκολο πράγμα που έχει να κάνει ένας δημιουργός είναι να γράψει ένα χαρούμενο τραγούδι.

Δεν είμαι καθόλου μοναχικός. Ο πιο μεγάλος μου φόβος είναι να μη μείνω μόνος. Προτιμώ να έχω ανθρώπους γύρω μου, ακόμα κι όταν δουλεύω. Τα τελευταία δύο χρόνια που ασχολούμαι συστηματικά με τη μουσική δεν έχω μια σταθερή σχέση, επειδή ξέφευγα, έχανα τα βράδια μου, αλλά ο έρωτας παίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή μου. Προκύπτουν πράγματα που δεν βγαίνουν από κανένα άλλο ερέθισμα.

Μ' αρέσει η Αθήνα. Δεν ήθελα να φύγω ούτε για τις σπουδές μου, παρόλο που μου δόθηκε η δυνατότητα. Είμαι παιδί της πόλης, αλλά περιστασιακό, τουρίστας. Γι' αυτό μ' αρέσει. Η Αθήνα, όπως και όλες οι μεγαλουπόλεις, μεταλλάσσεται, βλέπεις νέα πράγματα συνέχεια. Όχι ίσως στον ίδιο βαθμό με το εξωτερικό, αλλά τα τελευταία χρόνια όλο και με μεγαλύτερη συχνότητα.

Την κατάσταση με τα επεισόδια την περίμενα νωρίτερα. Χρειαζόταν μία αφορμή. Σε οποιοδήποτε πολίτευμα και να 'σαι, πάντα αντιδράς ενάντια στις δυνάμεις καταστολής. Δεν ήταν ο φόνος ενός ανθρώπου ο λόγος. Έχουν σταματήσει να υπάρχουν κοινωνικές τάξεις - υπάρχουν αυτοί που μπορούν κι αυτοί που δεν μπορούν να ζήσουν. Έχει αρχίσει να μεγαλώνει το χάσμα. Δεν υπάρχει ο μεσοαστός πλέον. Πριν τελειώσει ο μήνας, τα λεφτά τελειώνουν σε όλους. Σε όποια κλίμακα και να 'σαι. Περισσότερο επηρεάζει ανθρώπους σαν κι εμένα, που μόλις αρχίζουν να κάνουν βήματα μόνοι τους, τη δική μου γενιά.

Τη συντήρηση τη συμφέρει να έχει τον κόσμο αγανακτισμένο και φοβισμένο. Στην πρώτη περίπτωση δεν κρίνει τίποτα λόγω φόρτισης. Στη δεύτερη περίπτωση ο κόσμος ακουμπάει στη συντήρηση. Αισθάνεται ασφάλεια. Ακόμα και άνθρωποι μεγάλης ηλικίας που ξέρω ότι ήταν πολύ προοδευτικοί είχαν αρχίσει να μπαίνουν σε έναν συντηρητισμό ύποπτο. Χωρίς καμία εξήγηση. Νομίζω ότι ήταν ένας συντηρητισμός επιβίωσης.

Οι Αθηναίοι
1

Φωτιά τώρα στου Ρέντη

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

1 σχόλια