ΜΥΡΤΩ ΑΛΙΚΑΚΗ

ΜΥΡΤΩ ΑΛΙΚΑΚΗ Facebook Twitter
0

Ήμουν μοναχοπαίδι, τελείως αγοροκόριτσο, και το όνειρό μου από τα δεκατρία ήταν να γίνω ηθοποιός. Πρόσεξε, δεν ονειρευόμουν ποτέ να γίνω μια σταρ. Το όνειρό μου ήταν να γίνω μια σπουδαία ηθοποιός. Προέρχομαι από ένα σπίτι που με έφερνε σε επαφή με τα εικαστικά, το θέατρο και το σινεμά. Οπότε το έβλεπα σοβαρά το πράγμα, χωρίς φρου-φρου κι αρώματα.

Μετά το σχολείο πέρασα στο πανεπιστήμιο, στη Γαλλική Φιλολογία Θεσσαλονίκης, στην οποία δεν φοίτησα ποτέ. Είχα περάσει ταυτόχρονα και στο Θέατρο Τέχνης. Αυτό ήθελα να κάνω. Τελειώνοντας τη σχολή, στα 21, έπαιξα κατευθείαν στην τηλεόραση, στην Αναστασία.

Θυμάμαι είχε βγει ένα διαφημιστικό τρέιλερ, στο οποίο φαινόμουν πολύ φευγαλέα και στο τέλος ακουγόταν μια φωνή που έλεγε «Ποια είναι η Αναστασία»; Είχα ένα αγόρι τότε, που μου λέει «Είδα αυτό το τρέιλερ στην τηλεόραση. Πολύ έξυπνο, ε;». «Ναι» του λέω, «εγώ είμαι». Δεν το πίστευε.

Θυμάμαι εκείνη τη φρίκη που ένιωθα όταν με πρωτοαναγνώριζαν στον δρόμο και πρέπει να ήταν σχεδόν αμέσως μετά την προβολή του πρώτου επεισοδίου που πήγα και κούρεψα τα μαλλιά μου πολύ κοντά, αγορίστικα. Βγαίνοντας όμως από το κομμωτήριο κάποιος με αναγνώρισε αμέσως. Αυτό ήταν τεράστια ήττα.

Σε αυτό το σίριαλ έπαιξα κάπως τυχαία. Δεν ψαχνόμουν να παίξω στην τηλεόραση. Έγιναν όλα κάπως ερήμην μου κι εγώ αισθάνθηκα ότι από τη μια μέρα στην άλλη τα πράγματα σοβάρεψαν πολύ κι ότι οι άλλοι έχουν ξαφνικά μια εικόνα για μένα που δεν συμβαδίζει απαραιτήτως με την εικόνα που έχω εγώ για τον εαυτό μου. Στην ουσία, σαν από ένστικτο, δεν ακολούθησα την πορεία που είχε προδιαγραφτεί και ακολούθησα τη δική μου. Με τα χίλια ζόρια βέβαια, αλλά μπορώ να πω ότι τελικά ακολούθησα έναν δρόμο που ήταν πιο κοντά σε αυτό που ήθελα εγώ.

Έχω κάνει και θέατρο και τηλεόραση και κινηματογράφο. Αυτό που αγαπώ περισσότερο είναι ο κινηματογράφος, αν και ως επαγγελματίας δεν μπορείς να καλύπτεσαι όσον αφορά τις κινηματογραφικές σου συμμετοχές, με την έννοια της συχνότητας, στη χώρα μας. Εκ των πραγμάτων πόσες ταινίες να κάνεις δηλαδή! Λίγες.

Πάντα ήθελα να κάνω παιδιά και οικογένεια και το έκανα. Είμαι παντρεμένη και έχω κάνει δύο αγόρια, 7 και σχεδόν 4. Ποτέ δεν με τρόμαξε η κούραση των υποχρεώσεων και των ευθυνών μιας οικογένειας. Το μόνο που με απασχολεί είναι να μπορώ να είμαι ο γονιός που θα ήθελα είμαι, ώστε να μεγαλώσω τα παιδιά μου υγιή ψυχικά και με τα εφόδια που πιστεύω ότι χρειάζονται στη ζωή. Δεν καταφέρνω να είμαι πάντα αυτή που θα ήθελα, αλλά το παλεύω και το προσπαθώ καθημερινά.

Αυτό που έχω μάθει στα 37 μου είναι ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Όταν είσαι πιο νέος έχεις την αίσθηση της παντοδυναμίας. Τώρα πια αισθάνομαι ότι σε κάποια ζητήματα τα φτερά μου έχουν τσακίσει λιγάκι. Όχι ότι με παίρνει από κάτω. Απλά δεν νιώθω πλέον ότι η ζωή είναι αυτή η παιδική χαρά που πίστευα ότι είναι.

Η εμπειρία και η γνώση δεν μεταβιβάζονται. Κανείς δεν μπορεί να σου μάθει αυτά που θα μάθεις αργότερα μόνος σου. Αυτό είναι ένα εξαιρετικά γοητευτικό στοιχείο της νεότητας. Αν όλοι είχαμε στα είκοσι τα μυαλά που έχουμε στα σαράντα, θα χάναμε τελικώς και την ουσία. Κάθε ηλικία έχει και τη χάρη της και γι' αυτό δεν φρικάρω καθόλου που μεγαλώνω. Ίσα-ίσα που μου αρέσει. Τώρα νιώθω πιο ψύχραιμη.

Αυτό που με ενοχλεί στην καθημερινότητά μου είναι το άγχος μου να τα προλάβω όλα. Τη δουλειά, να μη λείψει τίποτα στα παιδιά μου και μέσα σε όλα αυτά να θέλω να έχω μια ώρα την ημέρα για την πάρτη μου. Να σκεφτώ τι μου συμβαίνει, να διαβάσω ένα βιβλίο, να κάνω κάτι που να με ευχαριστεί. Το άγχος πολλές φορές επηρεάζει και τις καλές στιγμές και δεν χαίρομαι αυτά που θα μπορούσα να χαρώ. Μου τη σπάει αυτό.

Αυτό τον καιρό κάνω τις τελευταίες πρόβες για την παράσταση που ανεβαίνει την Κυριακή στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, στο Δώμα. Είναι ένας μονόλογος, στον οποίο υποδύομαι ένα αγόρι και βασίζεται σε μια πραγματική ιστορία. Στις 20 Νοεμβρίου του 2006 ο 18χρονος Σεμπάστιαν Μπος εισέβαλε στο σχολείο του, στη Γερμανία, οπλισμένος με κοντόκαννες καραμπίνες και χειροβομβίδες καπνού κι άρχισε να πυροβολεί όποιον έβρισκε μπροστά του. Τραυμάτισε οκτώ άτομα, κρύφτηκε σε μια από τις αίθουσες και αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι. Όταν τον βρήκαν, ήταν νεκρός. Πριν όμως εισβάλει στο σχολείο, είχε ανεβάσει ένα βίντεο στο Ίντερνετ προσπαθώντας να εξηγήσει τις πράξεις του. Είναι μια ιστορία που έχει επαναληφθεί σε αρκετές χώρες στην Ευρώπη, και φυσικά στην Αμερική. Είναι πολύ δύσκολο να μπεις στην ψυχολογία ενός ανθρώπου, ο οποίος δεν πιστεύει σε τίποτα.

Μάλλον περνώ μια δημιουργική περίοδο, γιατί παράλληλα κάνω ένα σίριαλ στο ΑΝΤ1 που λέγεται Κάρμα και επίσης έκανα ήδη τα γυρίσματα σε μια ταινία με τον Γιώργο Χωραφά, τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη και την Κάτια Ζυγούλη σε σκηνοθεσία του Βασίλη Τσελεμέγκου. Πρόκειται για μια κινηματογραφική μεταφορά στο βιβλίο του Ανδρέα Στάικου Επικίνδυνες Μαγειρικές.

Το να νιώθεις τυχερός στη ζωή είναι σχετικό πάντα με αυτό που ζητάς. Αν ζητάς τα πάντα, μπορεί να νιώθεις πάντα άτυχος. Εγώ νιώθω καλά.

Αυτό που με φρικάρει εντελώς είναι ότι δεν μπορώ να διανοηθώ ότι επιτρέπεται και είναι νόμιμο όλοι αυτοί οι υποψήφιοι βουλευτές να έχουν το δικαίωμα να ξοδεύουν αυτά τα τρομαχτικά ποσά για τη διαφημιστική τους καμπάνια. Εσένα δεν σε φρικάρει αυτό; Ότι ένας βουλευτής μπορεί να ξοδεύει 400.000 ευρώ για να ξαναβγεί στην εξουσία! Ο άνθρωπος που έχει ξοδέψει τόσα λεφτά δεν θα θελήσει να τα πάρει πίσω; Δηλαδή, θα έρθει να μου πει ότι έχει τέτοια τρομαχτική αγωνία να παίρνει έναν μισθό βουλευτή και να κάνει καλό στην κοινωνία που ξοδεύει όλη του την περιουσία γι' αυτό! Και που σκατά τα έχει βρει αυτά τα τετρακόσια χιλιάρικα; Η απάντηση είναι προφανής, αλλά σου καίει τον εγκέφαλοι αυτό - δεν στον καίει; Φαντάζομαι ότι υπάρχουν και χειρότερα. Στην Αφρική, ας πούμε...

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμμανουήλ Καραλής: Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, στο χειροκρότημα και στη λάμψη, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν

Οι Αθηναίοι / Manolo: «Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν»

Έχει μάθει να περνά τον πήχη, να ξεπερνά τους φόβους και να καταρρίπτει στερεότυπα. Θεωρεί ότι η ζωή του αθλητή μοιάζει πολύ με τη ζωή του μοναχού. Ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ αφηγείται τη ζωή του και μιλά για τα παιδικά του χρόνια, τις όμορφες και δύσκολες στιγμές, την ψυχική του υγεία, τον έρωτα, την πίστη και την αγάπη που τον κρατούν όρθιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ