«Aθήναιος»

«Aθήναιος» Facebook Twitter
0

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή όχι, πάντως η πρώτη μου ανάμνηση από την παιδική μου ηλικία συνδέεται με την κουζίνα. Είναι μνήμη οσμής και ακοής και όχι γεύσης ή εικόνας. Θυμάμαι ένα μεσημέρι Μεγάλου Σαββάτου που με είχαν βάλει με το ζόρι για ύπνο για να αντέξω μέχρι την Ανάσταση - κουκουλωμένη κάτω από τα σκεπάσματα μύριζα τη συκωταριά που έβραζε για τη μαγειρίτσα και άκουγα τις κουβέντες των μεγάλων ενώ μαγείρευαν.

Παρ' όλα αυτά όμως, ως παιδί, ποτέ μου δεν ονειρευόμουν να γίνω μαγείρισσα αλλά αρχαιολόγος. Πράγματι, σπούδασα αρχαιολογία και ιστορία της τέχνης και εργάστηκα για ένα διάστημα ως αρχαιολόγος. Δεν μετανιώνω που άφησα την αρχαιολογία, αν και δεν έχω σταματήσει να την παρακολουθώ από κοντά, πρόκειται για μια συναρπαστική επιστήμη.

Την αγάπη μου για την αρχαιογνωσία τη διοχέτευσα στην ιστορία της μαγειρικής,που μελετώ συστηματικά εδώ και χρόνια, από τότε που έπεσαν στα χέρια μου οιΔειπνοσοφιστές του Αθήναιου. ΟιΔειπνοσοφιστές είναι ένα έργο χαοτικό, εσωστρεφές, όχι ιδιαίτερα καλογραμμένο και μάλλον στρυφνό. Αυτό που με γοήτευσε όμως στο βιβλίο αυτό ήταν ο ίδιος ο συγγραφέας του, ο Αθήναιος: μια μυστήρια προσωπικότητα της ύστερης αρχαιότητας, για την οποία γνωρίζουμε ελάχιστα. Προσπαθούσα να τον ανιχνεύσω μέσα από το έργο του, άρχισα να τον φαντάζομαι σαν έναν cool μαγκάκο με άψογους τρόπους και κοσμικό αέρα, μποέμ και ευζωιστή, φιλοπερίεργο, με μεγάλη αγάπη στα γράμματα και τις τέχνες, αλλά που δεν έπαιρνε καθόλου και ποτέ τον εαυτό του στα σοβαρά. Πίστευα μάλιστα πως αν ο Αθήναιος ζούσε στις μέρες μας θα ήταν θαμώνας του κέντρου και της Βαρβακείου. Νομίζω πως απέδιδα στον Αθήναιο όλα όσα ήθελα να χαρακτηρίζουν εμένα ως προσωπικότητα.

Η γαστρονομία, με την οποία έχω ασχοληθεί με όλα της τα στάδια και σε όλα της τα επίπεδα, επαγγελματικό και ερασιτεχνικό, είναι το κατεξοχήν εύφορο έδαφος για να ξεδιπλωθεί ο χαρακτήρας που είχα αποδώσει στον Αθήναιο. Έπειτα, με αφορμή το φαγητό μπορείς να διαλογιστείς πάνω σε μια ευρεία γκάμα θεμάτων που αφορούν στον κοινωνικό βίο. Η γαστρονομία άπτεται της πολιτικής, της οικονομίας, του περιβάλλοντος, των διαπροσωπικών και οικογενειακών σχέσεων, της εθνικής ταυτότητας, της θρησκείας, των γραμμάτων και των τεχνών.

Άνθρωποι δεν με έχουν επηρεάσει άμεσα, αλλά με έχουν εμπνεύσει αρκετοί με τον τρόπο που υιοθέτησαν ιδέες και ιδανικά. Έτσι θαυμάζω πολύ τους ιδεαλιστές, όσους επιδεικνύουν ευγένεια και πνευματική ανεκτικότητα, όσους έχουν πάθος αλλά και πάθη, κι ας γίνονται κάτι φορές κουραστικοί, και όσους στέκονται κόντρα στο ρεύμα. Πάντως, αν πρέπει να κατονομάσω μια Ελληνίδα που θαυμάζω απεριόριστα, και όταν ήμουν μικρή ήθελα να της μοιάσω, αυτή είναι η δημοσιογράφος Ελένη Βλάχου.

Συστηματικά γράφω στο blog μου από το 2005. Ξεκίνησα να γράφω για κάτι που γνωρίζω καλά και αγαπώ πολύ, μόνο και μόνο για να διασκεδάσω και για να περνάω τις ελεύθερες ώρες μου. Ποτέ μου δεν φαντάστηκα ότι αυτή η ενασχόληση θα έφτανε εδώ, και δεν το επεδίωξα. Βέβαια, γνώριζα πως η γαστρονομία και το fοod talk είναι εξαιρετικά αγαπητό θέμα και ήξερα ότι οι συνταγές και οι μαγειρικές ιστορίες αρέσουν σε όλους, άσχετα αν μαγειρεύουν ή όχι.

Θα ήταν λίγο βαρύ να ισχυριστώ πως το blogging μου άλλαξε τη ζωή,γιατί έχω και την αρχαιοελληνική προκατάληψη του «μηδένα προ του τέλους μακάριζε». Όμως, χάρη στα μπλογκ ήρθα σε επαφή με εξαιρετικούς ανθρώπους που πολύ δύσκολα θα γνώριζα υπό άλλες συνθήκες. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές αυτής της ιστορίας ήταν η παρενδυσία, δηλαδή η ένδυση μιας ανδρικής περσόνας. Δεν έγινε σκόπιμα, απλώς έτυχε ο Αθήναιος να είναι άνδρας κι έτσι έγραφα κι εγώ ως άνδρας. Η περσόνα αναδύθηκε από την ανταπόκριση των αναγνωστών στα κείμενά μου. Γνωρίζω και από την προσωπική μου εμπειρία ότι οι άντρες που μαγειρεύουν είναι εξαιρετικά γοητευτικά όντα και από την άλλη, καλώς ή κακώς, στην Ελλάδα η γυναίκα που μαγειρεύει έχει ταυτιστεί με τη μητέρα, με τη «μανούλα», ένα ρόλο που απεχθάνομαι για τον εαυτό μου. Όπως αναφέρω και στο μπλογκ μου, «γράφω για τη μαγειρική του μανουλιού και όχι της μανούλας», γι' αυτούς που μαγειρεύουν για να γοητεύσουν και όχι για να θρέψουν ή για να προστατεύσουν αυτούς που αγαπούν.

Με τους διοργανωτές του Destroy Athens γνωρίστηκα μέσω του... μπλογκ μου. Ο Θεόφιλος Τραμπούλης και ο Αυγουστίνος Ζενάκος ήταν αναγνώστες του μπλογκ αρκετό καιρό πριν συνεργαστούμε. Κάποια στιγμή γνωριστήκαμε κι από κοντά, αλλά στο πλαίσιο μιας κοινωνικής-φιλικής επαφής. Όταν χρειάστηκαν κάποιον να αναλάβει την επικοινωνία της διοργάνωσης, απευθύνθηκαν σε μένα. Η διοργάνωση της 1ης Μπιενάλε της Αθήνας ήταν μια συναρπαστική εμπειρία. Είχε βέβαια ένα μεγάλο ρίσκο, το οποίο δεν θα μετάνιωνα που το πήρα, ακόμη κι αν τα πράγματα δεν πήγαιναν καλά. Όμως, όπως λέει και ο μεγάλος Κικέρων, «η τύχη χαμογελάει στους τολμηρούς». Η έκθεση είχε μια πρωτοφανή κάλυψη στον ελληνικό και διεθνή Τύπο και η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εκπληκτική. Οι ενστάσεις που διατυπώθηκαν, οι κριτικές, ακόμη και οι πιο κακές, αποδεικνύουν και αυτές ότι το εγχείρημα δεν άφησε κανέναν αδιάφορο.

Το πέρασμα από τον ψηφιακό στον έντυπο λόγο έγινε χάρις σε δύο ανθρώπους: τον Ν. Γ. Ξυδάκη, ο οποίος με ενέταξε στην ομάδα του «Γαστρονόμου» της «Καθημερινής» και τον Μισέλ Φάις, ο οποίος πρότεινε στην Άννα Πατάκη να εκδώσει κάποια κείμενα από το μπλογκ μου. Γνωρίζω ότι υπάρχουν ενστάσεις για τη σκοπιμότητα της έκδοσης βιβλίων με υλικό από τα μπλογκ και τις σέβομαι. Κάθε μέσο έχει τις δικές του συμβάσεις όμως. Τίποτε δεν εμποδίζει έναν μπλόγκερ να γράφει σύμφωνα με τις συμβάσεις του έντυπου λόγου, κάτι που εγώ το έκανα περισσότερο γιατί δεν είχα αντιληφθεί από την αρχή τις δυνατότητες και τα εκφραστικά μέσα που παρέχει ένα ψηφιακό μέσο.

Εκτιμώ τους ανθρώπους που ανοίγονται και μοιράζονται τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους. Με γοητεύουν η γενναιοδωρία, η μεγαλοκαρδία και η ευγένεια. Προσβάλλουν την αισθητική μου η έλλειψη κοινωνικής αγωγής και οι κακοί τρόποι. Οι φίλοι μου παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη ζωή μου και ο μεγαλύτερός μου φόβος είναι να μην πάθουν κάτι οι άνθρωποι που αγαπώ.

Αγαπώ πολύ την Αθήνα, σπάνια στέκομαι στην ασχήμια της. Πιστεύω πως είναι μια πόλη που γεννάει ιστορίες και εμπνέει αφηγήσεις. Σε όσους ξένους έρχονται μόνο για μια μέρα στην Αθήνα προτείνω να επισκεφτούν το Μουσείο Μπενάκη, όπως αυτό αναγεννήθηκε από τον Άγγελο Δεληβοριά, να δουν την Ακρόπολη πίνοντας καφέ από την ταράτσα του μουσείου και βέβαια να περπατήσουν μέσα στη Βαρβάκειο Αγορά, που είναι το αγαπημένο μου σημείο της Αθήνας.

Τ' αγαπημένα μου στέκια για φαγητό είναι το Hell's Kitchen, το κουτούκι πίσω από τη Θύρα 13 της Λεωφόρου, το BarGuruBar, το Chez Lucien, στο οποίο πηγαίνουμε συχνά με την αγαπημένη μου φίλη και μπλόγκερ Magica de Spell is Cooking, και το GB Corner. Από τα εστιατόρια της λεγόμενης υψηλής κουζίνας επισκέπτομαι όσο πιο συχνά μπορώ τη Σπονδή, το Βαρούλκο, το Vardis για το άψογο σέρβις του και βέβαια το Etrusco για τις δημιουργίες του Ετόρε Μποτρίνι, ο οποίος είναι κατά τη γνώμη μου ο πιο εμπνευσμένος σεφ που εργάζεται αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα.

Αυτό που έχω διδαχθεί μέχρι τώρα με τα χρόνια είναι ότι έχει μεγάλη σημασία να μάθεις από μικρός να διαχειρίζεσαι το παρελθόν σου, ώστε να μην το αφήνεις να σε στοιχειώνει και να οργανώνεις το χρόνο σου έτσι ώστε να μη χάνεις στιγμή από το σήμερα. Προς το παρόν, δεν έχω καταφέρει τίποτα από τα δύο.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγγελική Αντωνοπούλου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Αντωνοπούλου: «Τι να σου πει η τέχνη με μια τέτοια καθημερινότητα»

Είναι ιδιοκτήτρια μιας σημαντικής γκαλερί της πόλης. Πιστεύει πως πλέον δεν υπάρχουν πολλοί γκαλερίστες ή συλλέκτες που να παθιάζονται με την τέχνη. Είναι σίγουρη, όμως, πως το να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην τέχνη είναι ό,τι πιο αισιόδοξο. Η Αγγελική Αντωνοπούλου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εμμανουήλ Καραλής: Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, στο χειροκρότημα και στη λάμψη, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν

Οι Αθηναίοι / Manolo: «Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν»

Έχει μάθει να περνά τον πήχη, να ξεπερνά τους φόβους και να καταρρίπτει στερεότυπα. Θεωρεί ότι η ζωή του αθλητή μοιάζει πολύ με τη ζωή του μοναχού. Ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ αφηγείται τη ζωή του και μιλά για τα παιδικά του χρόνια, τις όμορφες και δύσκολες στιγμές, την ψυχική του υγεία, τον έρωτα, την πίστη και την αγάπη που τον κρατούν όρθιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ