Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
Φωτο: Martin Argyroglo
Θέατρο

7 παραστάσεις που υπόσχονται αυτό που πρέπει να δίνει το θέατρο: μαγεία

Ένας θεατρικός οδηγός για να πλοηγηθείτε με ασφάλεια στη θεατρική έκρηξη των εορτών.

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση

Φιλίπ Κεν

Crash Park

Μετά τη Μελαγχολία των δράκων, το έργο με το οποίο τον γνωρίσαμε, ο Φιλίπ Κεν επιστρέφει στη Στέγη με ένα λυρικο-εικαστικό θέαμα, όπου η Οδύσσεια, το τηλεοπτικό «Lost» και ο Ιούλιος Βερν μπλέκονται με το μιούζικαλ και η εξορία με την ουτοπία. Ως μανιώδης συλλέκτης εντόμων ήδη από την παιδική του ηλικία, εικαστικός και σκηνογράφος κατά βάση, δημιουργεί πάντα υπέροχα θεατρικά οικοσυστήματα.

 

Στο Crash Park (Πάρκο Συντριβής), επτά ερμηνευτές σε ένα μυστηριώδες ερημονήσι παρακολουθούν την κομμένη ουρά ενός αεροπλάνου να φλέγεται. Γύρω τους ο ωκεανός. Από κει και πέρα, τα πάντα είναι πιθανά. Μην εκπλαγείτε αν συντριβούν αεροπλάνα, αν αναδυθούν γοργόνες, τέρατα και καινούργιες πολιτείες, αν γεννηθούν νέοι μύθοι και πρωτόγνωροι θρύλοι. Ο Φιλίπ Κεν και η ομάδα του αποκαλύπτουν το θαυμαστό και το μικροσκοπικό, την καθημερινότητα και την ακρότητα, το ψέμα του θεάτρου και την αλήθεια της φύσης.

 

Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, Κεντρική Σκηνή, λεωφ. Συγγρού 107, 210 9005800, www.sgt.gr, 28-30/12, 20:30.

 

Θέατρο Χορν

Αντόν Τσέχοφ

Βυσσινόκηπος

Ο Βυσσινόκηπος σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή
Ο Βυσσινόκηπος σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή

 

Η Λιουμπόφ Αντρέγιεβνα επιστρέφει στο πατρικό της μετά από μακρά διαμονή στο Παρίσι. Μαζί της είναι ο αδελφός της Γκάγιεφ, η κόρη της Άνια και άλλοι. Χίλια στρέμματα περιβάλλουν το αρχοντικό τους, μαζί με έναν περίφημο βυσσινόκηπο, που όμοιός του δεν υπάρχει σε ολόκληρη την επαρχία. Ξεπεσμένοι οικονομικά και αθεράπευτα σπάταλοι, αδυνατούν να ξεπληρώσουν τα χρέη τους στην τράπεζα. Ο επιχειρηματίας Λοπάχιν, εγγονός και γιος πρώην υπηρετών της οικογένειάς τους, τους προτείνει μια ιδανική λύση, την οποία απορρίπτουν. Όντες ασυγχώρητα ρομαντικοί, δεν βλέπουν την καταστροφή που πλησιάζει, ότι το σπίτι και το κτήμα, και μαζί τους μια ολόκληρη εποχή ανεμελιάς, ανήκουν στο παρελθόν. Αρνούνται να ενηλικιωθούν και στο τέλος όλα χάνονται.

 

Αυτό ακριβώς θέλησε να αναδείξει ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης σκηνοθετώντας τον Βυσσινόκηπο του Αντόν Τσέχοφ, γι' αυτό έστησε όλο το έργο στο παιδικό δωμάτιο αυτών των ανώριμων ενηλίκων, σαν να σκιαγραφεί ένα ψυχικό τοπίο παιδικής ηλικίας. Μια εκδοχή ανάλαφρη όσο και η αδιαφορία μιας τάξης που δεν έμαθε ποτέ να δουλεύει και να αγωνιά για την επιβίωση και αρνείται να δει την αναπόδραστη καταστροφή. Μερικοί από τους καλύτερους Έλληνες ηθοποιούς (Μπαζάκα, Λιγνάδης, Καρβούνη, Kότσιφας) φωτίζουν με μοναδικό τρόπο το σπουδαίο έργο του Ρώσου συγγραφέα.

 

Θέατρο Χορν, Αμερικής 10, 210 3612500, Τετ. 20:00, Πέμ.-Παρ. 21:00, Σάβ. 18:00, 21:00, Κυρ. 20:00

 

Εθνικό Θέατρο

Τσαρλς Ντίκενς

Χριστουγεννιάτικη Ιστορία

Η περίφημη νουβέλα του Ντίκενς γίνεται θεατρική παράσταση στα χέρια του ικανού σκηνοθέτη Γιάννη Μόσχου.
Η περίφημη νουβέλα του Ντίκενς γίνεται θεατρική παράσταση στα χέρια του ικανού σκηνοθέτη Γιάννη Μόσχου.

 

Το Εθνικό Θέατρο προτείνει την άκρως ιδανική παράσταση για την περίοδο των γιορτών. Η περίφημη νουβέλα του Ντίκενς γίνεται θεατρική παράσταση στα χέρια του ικανού σκηνοθέτη Γιάννη Μόσχου. Στη Χριστουγεννιάτικη Ιστορία ο τοκογλύφος Εμπενέζερ Σκρουτζ, ένας σπαγκοραμμένος, φιλοχρήματος και δυστυχής πλούσιος γέρος, είναι αλλεργικός σε οποιαδήποτε έννοια αλληλεγγύης, συμπόνιας και βοήθειας στους άπορους.

 

Τα Χριστούγεννα και οι «απαιτήσεις» τους είναι γι' αυτόν η χειρότερη εποχή. Την παραμονή εμφανίζονται τέσσερα φαντάσματα: ο συνεργάτης του που πέθανε, το φάντασμα των περασμένων Χριστουγέννων, των τωρινών και των μελλοντικών. Τα φαντάσματα του υπενθυμίζουν όλα όσα έκανε εις βάρος των ανθρώπων που συνάντησε στο διάβα του και το μοναχικό τέλος που τον περιμένει. Όταν ξυπνάει, ταραγμένος, κάνει έναν αγώνα δρόμου για να προλάβει να διορθώσει όλα τα κακώς κείμενα και να αποτρέψει όλα τα δεινά που πρόκειται να έρθουν.

 

Ένα βικτοριανό διδακτικό παραμύθι που δεν έχει σταματήσει να κερδίζει μικρούς και μεγάλους από το 1843 που γράφτηκε μέχρι και σήμερα. Το καλόγουστο, λαμπερό και πολυπρόσωπο μιούζικαλ του Εθνικού Θεάτρου έχει βασιστεί σε διασκευή του Old Vic του Λονδίνου, με πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και στίχους του Σταύρου Σταύρου, και απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους. Στον ρόλο του Σκρουτζ ο απολαυστικός Αλέξανδρος Μυλωνάς.

 

Εθνικό Θέατρο, Θέατρο REX - Σκηνή «Μαρίκα Κοτοπούλη», Πανεπιστημίου 48, 210 3301881, 210 3305074, Tετ., Κυρ.: 19:00, Πέμ.-Σάβ. 20:30

 

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Αντόν Τσέχοφ

Θείος Βάνιας

Ο Θείος Βάνιας ανεβαίνει σε σκηνοθεσία και μετάφραση του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος κρατάει και τον ομώνυμο ρόλο.
Ο Θείος Βάνιας ανεβαίνει σε σκηνοθεσία και μετάφραση του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος κρατάει και τον ομώνυμο ρόλο.

 

Ένα από τα πιο αγαπητά και δημοφιλέστερα έργα του Αντόν Τσέχοφ, γραμμένο το 1899, ανεβαίνει στο υπέροχο ιστορικό θέατρο του Πειραιά. Ο Θείος Βάνιας διαδραματίζεται στη ρωσική επαρχία, όπως όλα τα έργα του σπουδαίου Ρώσου συγγραφέα του 19ου αιώνα. Εκεί ζουν ο Βάνιας και η ανιψιά του Σόνια, συντηρώντας τα κτήματα και την περιουσία της οικογένειάς της, ενώ ο καθηγητής πατέρας της ζει στην πρωτεύουσα, όπου έχει αποκτήσει σημαντική κοινωνική αναγνώριση. Ένα καλοκαίρι επιστρέφει στο κτήμα με τη νέα και όμορφη γυναίκα του, έτσι η αβάσταχτη πλήξη και ηρεμία της εξοχικής κατοικίας διαταράσσονται.

 

Ανεκπλήρωτες επιθυμίες και κρυφές αντιπαλότητες, ανεκπλήρωτοι έρωτες και οικονομικά συμφέροντα, ενδοοικογενειακοί ανταγωνισμοί και μια αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας συνθέτουν το μικροσύμπαν που ο Τσέχοφ δημιουργεί μέσα από χαρακτηριστικούς τύπους της εποχής του ώστε να μιλήσει για το ανθρώπινο είδος στο σύνολό του. Παρ' όλα αυτά, με πολύ χιούμορ και αισιοδοξία μέσα στη γενικότερη απελπισία και παραίτηση, αναδεικνύοντας την ανθρώπινη ματαιότητα και τον θυμό που νιώθουν οι άνθρωποι όταν καταλήγουν να γίνουν κάτι άλλο από αυτό που ήθελαν αρχικά. Η σκηνοθεσία και η μετάφραση είναι του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος κρατάει και τον ομώνυμο ρόλο.

 

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, Ηρώων Πολυτεχνείου 32 & Βασ. Γεωργίου, 210 4143310, www.dithepi.gr, Τετ.-Παρ. 20:30, Σάβ. 18:00 & 21:00, Κυρ. 19:00

 

Θέατρο Πορεία

Μ. Καραγάτση

Γιούγκερμαν

Τον ρόλο του Γιούγκερμαν αναλαμβάνει ο Γιάννης Στάνκογλου σε μια πολύωρη παράσταση που υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τάρλοου. Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου
Τον ρόλο του Γιούγκερμαν αναλαμβάνει ο Γιάννης Στάνκογλου σε μια πολύωρη παράσταση που υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τάρλοου. Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου

 

Ο Φινλανδός Βασίλης Κάρλοβιτς Γιούγκερμαν, γόνος πλούσιας οικογένειας και ίλαρχος της Λευκής Φρουράς του Τσάρου, μετά τη Ρωσική Επανάσταση καταλήγει στην Ελλάδα. Στο παρελθόν του περιλαμβάνονται ένας φόνος, εμπορία ναρκωτικών, πολύ αλκοόλ, χαρτιά, εκβιασμοί, κάθε λογής κραιπάλες και απάτες και μια ερωμένη που μοιραζόταν μ' έναν ανθυπολοχαγό. Δαιμόνιος τυχοδιώκτης, χάρη σε μια σημαντική θέση που του δίνεται στην τράπεζα ανέρχεται κοινωνικά, ενώ αποκτάει πλούτο και τη φήμη του γυναικοκατακτητή. Ο αδίστακτος αριστοκράτης που ζει μια δεύτερη ζωή στην ελληνική επικράτεια έρχεται εν τέλει αντιμέτωπος με τον εαυτό του, τον αληθινό έρωτα και το τραγικό στοιχείο.

 

Το δημοφιλές μυθιστόρημα που ο Μ. Καραγάτσης έγραψε το 1938 σκιαγραφεί ολόκληρη την κοινωνική και πολιτική κατάσταση της μεσοπολεμικής Ελλάδας. Ο Στρατής Πασχάλης, που υπογράφει τη θεατρική διασκευή, ανασυνθέτει τα βιογραφικά γεγονότα του ήρωα συνδυάζοντας το ρεαλιστικό, το παράδοξο, το ποιητικό και το γκροτέσκο στοιχείο σε μια ενδιαφέρουσα σκηνική σύνθεση που προσομοιάζει στο ονειρόδραμα. Ο ίδιος εξηγεί: «Όλο το έργο είναι ένα τεράστιο φλασμπάκ, κατά τη διάρκεια του οποίου κοσμοπολιτισμός και ρίζες μπλέκονται σ' έναν ξέφρενο και ηδονικό εφιάλτη γεμάτο πάθη, μοναξιά, σκληρότητα, βαθιά ανθρωπιά». Τον ρόλο του Γιούγκερμαν αναλαμβάνει ο Γιάννης Στάνκογλου σε μια πολύωρη παράσταση που υπογράφει σκηνοθετικά ο Δημήτρης Τάρλοου.

 

Θέατρο Πορεία, Τρικόρφων 3-5, πλατεία Βικτωρίας, 210 8210991, 210 8210082

 

Εθνική Λυρική Σκηνή

Ζιλ Μασνέ

Μανόν

Μανόν, Μ. Παπαθανασίου και Γ. Χοτέας
Μανόν, Μ. Παπαθανασίου και Γ. Χοτέας

 

Από τις διασημότερες γαλλικές όπερες, η πεντάπρακτη κωμική όπερα Μανόν του Μασνέ στηρίζεται στο μυθιστόρημα του αβά Πρεβό. Με μια μουσική γεμάτη πάθος και αισθησιασμό, χαρακτηριστικά της αισθητικής της μπελ επόκ, ο σημαντικός συνθέτης Ζιλ Μασνέ αναδεικνύει τον άτυχο έρωτα του ιππότη Ντε Γκριέ για την επαρχιωτοπούλα Μανόν Λεσκό, η οποία στη σύντομη, ανέμελη και επιπόλαιη ζωή της, αφού έζησε όλα όσα πόθησε, πλούτη και μεγάλη ζωή, κατηγορήθηκε για πορνεία. Στο τέλος, απελάθηκε και πέθανε από εξάντληση στον δρόμο προς το λιμάνι της Χάβρης. Ο Ντε Γκριέ ακολουθεί την αγαπημένη του και καταστρέφεται και ο ίδιος.

 

Το έργο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Παρίσι το 1884 και απέσπασε διθυραμβικές κριτικές. Ο Θωμάς Μοσχόπουλος, που υπογράφει τη σκηνοθεσία της παράστασης της Λυρικής Σκηνής, εστιάζει στη θυματοποίηση και ταυτόχρονα στον αμοραλισμό των βασικών χαρακτήρων. Ένας κόσμος ακόρεστων ηδονών και παρηκμασμένων αξιών αναδεικνύει την επικαιρότητα αυτής της όπερας του 19ου αι. Μια ενδιαφέρουσα ανάγνωση που συνδέει το τότε με το σήμερα. Οι ρεαλιστικές της τάσεις ενισχύονται με την εμφάνιση χορωδών μεταμφιεσμένων σε τρανς και ντομινατρίξ ή που φορούν κίτρινα γιλέκα!

 

Εθνική Λυρική Σκηνή, ΚΠΙΣΝ, www.nationalopera.gr, 21, 23/12: Μουσική διεύθυνση: Λουκάς Καρυτινός, 26, 30/12: Μουσική διεύθυνση: Κλεάντε Ρούσο, 19:30, (Κυριακές: 18:30)

 

Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Η κωμωδία των παρεξηγήσεων

Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων υποστηρίζεται από μια εντυπωσιακά δεμένη ομάδα ηθοποιών και δύο απολαυστικούς πρωταγωνιστές. Φωτο: Μιχάλης Κλουκίνας
Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων υποστηρίζεται από μια εντυπωσιακά δεμένη ομάδα ηθοποιών και δύο απολαυστικούς πρωταγωνιστές. Φωτο: Μιχάλης Κλουκίνας

 

Στην περίφημη και αριστοτεχνικά γραμμένη κωμωδία που ο Σαίξπηρ δημιούργησε βασιζόμενος στους Μέναιχμους του Πλαύτου δύο ζευγάρια πανομοιότυπων διδύμων που είχαν χωριστεί στη γέννα βρίσκονται αναπάντεχα στην ίδια πόλη, χωρίς να το γνωρίζουν. Κι εκεί όπου εκτυλίσσεται μια ιλιγγιώδης φάρσα, στην οποία κυριαρχούν αλλεπάλληλες παρεξηγήσεις και πλάνες, επαναλαμβανόμενες σκηνές και γεγονότα όπου η ομοιότητα των διδύμων προκαλεί το αναμενόμενο κομφούζιο, τα όρια μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας σταδιακά καταλύονται, οι βεβαιότητες καταρρέουν και κανένας δεν ξέρει ποιος ακριβώς είναι.

 

Οι δίδυμοι (σε διπλό ρόλο ο Νίκος Κουρής, που ερμηνεύει τους δύο αδελφούς Αντίφιλους, και ο Ορφέας Αυγουστίδης, που ερμηνεύει τους δύο δούλους τους, τους Δρόμιους) περιφέρονται σε ένα απόκοσμο περιβάλλον, έναν μαγικό τόπο όπου ένα φασαριόζικο «τσίρκο» με υπερκινητικά μέλη-μαριονέτες φοράει γεωμετρικά παστέλ κοστούμια (αναφορά στον ρωσικό κονστρουκτιβισμό), κάνει απίστευτο σαματά, εκτελεί στροβιλισμούς, άλματα, γέφυρες, επικύψεις και επιδίδεται σε σλάπστικ κωμικά νούμερα τέλειου συγχρονισμού. Η επιδέξια σκηνοθεσία της Κατερίνας Ευαγγελάτου έχει την τύχη να υποστηρίζεται από μια εξαιρετική νέα μετάφραση του ποιητή και μεταφραστή Διονύση Καψάλη, ενώ η παράσταση υποστηρίζεται από μια εντυπωσιακά δεμένη ομάδα ηθοποιών και δύο απολαυστικούς πρωταγωνιστές.

 

Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, www.vasilakou.theater, Τετ.-Πέμ. & Παρ. 21:00, Σάβ.18:00, Κυρ. 21:00

Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασα στο Bard College της Νέας Υόρκης θέατρο και κινηματογράφο. Έχω γράψει για τα περιοδικά SL, Πρόσωπα, 01, Εικόνες του Κόσμου, Symbol του Επενδυτή, όπως και για τις σημαντικότερες ελληνικές εφημερίδες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Βυσσινόκηπος» σε σκηνοθεσία Κ. Μαρκουλάκη: Μια δουλεμένη και ευαίσθητη παράσταση
Η κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση που ανεβαίνει στο Θέατρο «Δημήτρης Χορν»
Οι θεατρικοί σκηνοθέτες της νέας γενιάς βουτάνε κατευθείαν στα βαθιά
5 σκηνοθέτες που δεν φοβούνται να αναμετρηθούν με τους κλασικούς και αφήνουν ξεκάθαρο στίγμα
Ένα σουρεαλιστικό μιούζικαλ που μπλέκει την Οδύσσεια με το Lost έρχεται στη Στέγη
Ο σκηνοθέτης και εικαστικός Φιλίπ Κεν επιστρέφει δύο χρόνια μετά την «Μελαγχολία των δράκων» με το Crash Park
Η Θάλεια Σταματέλου έσκασε σαν σούπερ νόβα στο ελληνικό θέατρο
Η νεαρή απόφοιτη του Εθνικού Θεάτρου ερμηνεύει το αντίπαλο δέος της Ζέτας Μακρυπούλια στον «Γιούγκερμαν» του Καραγάτση που ανεβάζει ο Δημήτρης Τάρλοου στο Θέατρο Πορεία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

21 παραστάσεις που αξίζει να δεις αυτό το φθινόπωρο
Μια πρώτη ματιά σε όσα ετοιμάζουν οι θεατρικές σκηνές της Αθήνας για τους επόμενους μήνες
«The Thread»: Μια σύγχρονη χορογραφία για την ελληνική παράδοση στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου
Ο χορογράφος Ράσελ Μάλιφαντ, ο συνθέτης Βαγγέλης Παπαθανασίου, ο σχεδιαστής θεατρικών φωτισμών Μάικλ Χαλς και η σχεδιάστρια μόδας Μαίρη Κατράντζου συνεργάζονται σε μια συνομιλία των ελληνικών παραδοσιακών χορών με τον σύγχρονο χορό.
«Οιδίπους Τύραννος» με αδιαπραγμάτευτη απλότητα και ταπεινά, αλλά πολύτιμα υλικά
Η τραγωδία του Σοφοκλή ανέβηκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, και συνεχίζει την περιοδεία της σε όλη την Ελλάδα.
Ηλέκτρα/Ορέστης: Οι δύο πρωταγωνιστές της παράστασης της Comédie-Française μιλούν στη LiFO
Η Suliane Brahim και ο Christophe Montenez υποδύονται το τραγικό δίδυμο στο έργο που παρουσιάζει ο σπουδαίος σκηνοθέτης Ίβο βαν Χόβε στην Επίδαυρο
Δάφνις + Χλόη: Το ποιμενικό ρομάντζο του 3ου αι. στη Μικρή Επίδαυρο
Ο Δημήτρης Μπογδάνος προσεγγίζει την ειδυλλιακή ιστορία ως το αρχέτυπο όλων των μεγάλων ερώτων στην παγκόσμια λογοτεχνία.
Boris Charmatz: «Τρώω πολύ και αν σταματήσω να χορεύω, χάθηκα»!
Ο Γάλλος χορογράφος που μάγεψε πέρσι το αθηναϊκό κοινό με το «enfant» του επιστρέφει στην Αθήνα με το νέο του έργο, το «infini», σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Αθηνών, καταλύει το μέτρημα στον χορό και εξηγεί γιατί πρέπει να «ξαναμαγέψουμε» τους δημόσιους χώρους.
Ο Ομάρ Ρατζέχ εμπνεύστηκε  το «#minaret» από ένα βίντεο με drone πάνω από το ισοπεδωμένο Χαλέπι
Ο Λιβανέζος χορογράφος τοποθετεί το κατεστραμμένο μεγάλο τζαμί της πόλης της Συρίας στο επίκεντρο του νέου του έργου που θα παρουσιάσει στο Φεστιβάλ Αθηνών, ανακαλώντας εικόνες από τον εμφύλιο στη δική του πατρίδα και επιχειρώντας μια σύνδεση, πέρα από διαφορετικές θρησκείες και κουλτούρες.
Queer ήρωες στα αθηναϊκά θέατρα: Όσα σήμερα θεωρούνται δεδομένα ήταν κάποτε απαγορευμένα
Από την πρώτη παράσταση αθηναϊκού θεάτρου με λεσβιακό θέμα το 1926 μέχρι την Ομάδα Εδάφους του Δημήτρη Παπαϊωάννου, μια καθαρόαιμη queer θεματική και αισθητική φτάνει μέχρι τις μέρες μας και διαπερνά μερικές από τις πιο σημαντικές προτάσεις στο σύγχρονο ελληνικό θέατρο.
Κάθριν Χάντερ: «Θα παίξω στην Επίδαυρο για να τιμήσω τις ρίζες μου και να δουλέψω με Έλληνες»
Η μεγάλη ηθοποιός αναλαμβάνει τον ρόλο του Προμηθέα Δεσμώτη στην παράσταση που σκηνοθετεί ο Σταύρος Τσακίρης για το Φεστιβάλ Επιδαύρου.
Οι La Fura dels Baus θα αναστατώσουν το Ηρώδειο με τη «Νόρμα» τους
Η προβοκατόρικη ομάδα από τη Βαρκελώνη ανοίγει το Φεστιβάλ Αθηνών στο Ηρώδειο, παραδίδοντας στο αθηναϊκό κοινό, σε συνεργασία με την Εθνική Λυρική Σκηνή, τη δική τους εκδοχή για μια εμβληματική ηρωίδα του οπερατικού ρεπερτορίου.
Τζένη, κοιμήσου (ήσυχη)
Μια σύγκριση διαφορετικών παραστάσεων στο ίδιο θέατρο.
«Μύρτος»: Ο Παύλος Μάτεσις και η κόλαση της ελληνικής επαρχίας
Η ομάδα 4Frontal, μετά τον «Μουνή» και την «Οικογένεια Μπες-Βγες», επιστρέφει στο Θέατρο του Νέου Κόσμου με το συνταρακτικό έργο του Παύλου Μάτεσι.
Πέρσες Shelter: Ο όλεθρος του πολέμου παραμένει ίδιος μέσα στους αιώνες
Ο σκηνοθέτης, ηθοποιός και ψυχολόγος Μιχάλης Καλαμπόκης μετέφερε την αισχύλεια τραγωδία στα έγκατα του υπουργείου Αμύνης μιας αυτοκρατορίας, μέσα από μια ιδιαίτερη μέθοδο σκηνοθεσίας και υποκριτικής.
«Oθέλλος» σε σκηνοθεσία Χ. Φραγκούλη: Όσο περισσότερο φωνάξει κανείς, κερδίζει;
Η ομάδα Kursk και ο Χάρης Φραγκούλης ανεβάζουν ένα από τα πιο δυνατά έργα του Ουίλιαμ Σαίξπηρ στο Θέατρο Τέχνης
«Μισάνθρωπος» σε σκηνοθεσία Γ. Χουβαρδά: Ένα παραπλανημένο love story
Το Εθνικό Θέατρο ανεβάζει το αριστούργημα του Μολιέρου με τον Μιχαήλ Μαρμαρινό στον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή