Τα 30 δευτερόλεπτα των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων

Τα 30 δευτερόλεπτα των 2,1 εκατομμυρίων δολαρίων Facebook Twitter
0

Σε αυτή τη φάση της ζωής μου πολύ θα ήθελα να ήμουν ένα διαφημιστικό τόσο δα σποτάκι στα Όσκαρ, μιας και (τ)ο Τζόκερ δεν με θέλει. Αν και η τηλεθέαση μπορεί να έχει μια μείωση τα τελευταία χρόνια, αυτό δεν δείχνει να έχει επηρεάσει τον διαφημιστικό μποναμά. Αν θέλεις να μπεις στη ροή μεταξύ Όσκαρ καλύτερης Σκηνοθεσίας και Όσκαρ καλύτερου Σεναρίου, θα πληρώσεις. Και όταν λέμε θα πληρώσεις, εννοούμε το βάρος σου σε χρυσάφι και βάλε.

Διαβάζουμε στο TheWrap, ότι επιβεβαίωσε ότι το ABC ζητάει περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια δολάρια για όσο χρόνο έχει απομείνει για διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια της τελετής.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Kantar Media, η τιμή για μια διαφήμιση που θα παίξει στην τελετή της απονομής των βραβείων Όσκαρ ανεβαίνει σταθερά τα τελευταία πέντε χρόνια. Το 2014 για παράδειγμα, το συνολικό ποσό της διαφημιστικής δαπάνης έφτασε τα 95 εκατομμύρια, με μέσο όρο ανά διαφημιστικό σποτ τα 1,76 εκατομμύρια δολάρια.

Η Kantar αναφέρει ότι η ισχυρή τιμολόγηση αντανακλά τη ζήτηση του διαφημιζόμενου για ζωντανή τηλεόραση που μπορεί να ενεργοποιήσει ισχυρούς δεσμούς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο επιθυμητό δημογραφικό προφίλ του κοινού που παρακολουθεί.

Και όλα τα παραπάνω, παρότι τα νούμερα πέφτουν αν σκεφτεί κανείς ότι το 2016, την τελετή παρακολούθησαν 34,3 εκατομμύρια τηλεθεατές, ρίχνοντας το ποσοστό κατά 6,2% από πρόπερσι. Για το 2016 δε, τα πράγματα δεν πήγαν και τόσο καλά, έχοντας την 3η χαμηλότερη τηλεθέαση στην πορεία του κινηματογραφικού θεσμού από το 1992, από όταν άρχισε να μετράει τα σχετικά νούμερα η Nielsen.

Βέβαια, τα Όσκαρ, πρωταγωνιστούν εκείνη την ημέρα και βασικά την εβδομάδα και κατά ένα περίεργο τρόπο και όλο το χρόνο, αν σκεφτεί κανείς τα αφιερώματα, τα στιγμιότυπα, τις συνεντεύξεις μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τα παρασκήνια που όλο και κάποιο καλό κους κους «ξεφεύγει», τα όσα έγιναν αλλά και όσα γεννήθηκαν μέσα από οσκαρικές συνεργασίες. Stay tuned και θα μάθετε πολλά.

Εμείς, κάθε χρόνο τα παρακολουθούμε και σας φέρνουμε ειδήσεις της χρυσοκέντητης τελετής που είναι ασυζήτητα η βασίλισσα των κινηματογραφικών βραβείων.

Μη χάσετε στα Novacinema αποκλειστικά μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ