Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας στο «Birdman»

Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας στο «Birdman» Facebook Twitter
Σύσσωμοι οι συντελεστές του Birdman επί σκηνής. Η ταινία του Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου κέρδισε 4 Όσκαρ: Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Πρωτότυπου Σεναρίου και Φωτογραφίας
0

7:10

Ο τελικός απολογισμός έχει ως εξής: Τέσσερα Όσκαρ για το Birdman, ισάριθμα για το The Grand Budapest Hotel και τρία για το Whiplash.

Ραντεβού στην 88η τελετή απονομής, το 2016!


6:25

Ο Έντι Μέρφι καλείται να παρουσιάσει το Όσκαρ Πρωτότυπου Σεναρίου που πηγαίνει στο Birdman. Ο Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου με την ομάδα του βρίσκεται στη σκηνή για να το παραλάβουν. Η Όπρα Γουίνφρεϊ συνεχίζει με το Όσκαρ Διασκευασμένου Σεναρίου που απονέμεται στο The Imitation Game. Ο σεναριογράφος Γράχαμ Μουρ αποκαλύπτει πως σε ηλικία 16 ετών είχε αποπειραθεί να αυτοκτονήσει επειδή «αισθανόταν διαφορετικός», αναφερόμενος στο bullying και δίνοντας τον πιο ενδιαφέροντα ίσως ευχαριστήριο λόγο της βραδιάς.

Ο πρωταγωνιστής του Gone Girl στο οποίο συμμετείχε και ο ίδιος ο Νιλ Πάτρικ Χάρις, Μπεν Άφλεκ, παρουσιάζει το Όσκαρ Σκηνοθεσίας. Δεύτερο βραβείο στον Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου για το Birdman.

Η περσινή νικήτρια του βραβείου Α' Γυναικείου Ρόλου, Κέιτ Μπλάνσετ, παρουσιάζει το Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου. Ο Έντι Ρέντμεϊν κερδίζει για την εκπληκτική του μεταμόρφωση σε Στίβεν Χόκινγκ για το The Theory of Everything. Ο ευχαριστήριος λόγος του είναι αυθόρμητος και ενθουσιώδης.

Η συνέχεια ανήκει στον βραβευμένο πέρσι με Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου, Μάθιου Μακόναχι. Το φετινό Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου απονέμεται στην Τζούλιαν Μουρ για το Still Alice. Οι ευχαριστίες της περιλαμβάνουν τους ανθρώπους που πάσχουν από Αλζχάιμερ και την ενέπνευσαν για την ερμηνεία της.

Κάνοντας ένα διάλειμμα για να «ξεκλειδώσει» τις δικές του προβλέψεις, ο Χάρις αναφέρεται με συντομία στα highlights της βραδιάς και στη συνέχεια καλεί στη σκηνή τον Σον Πεν για να απονείμει το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Το Birdman τερματίζει πρώτο κερδίζοντας το μεγάλο βραβείο. Για τρίτη φορά, ο Αλεχάνδρο Γκονζάλες Ινιάριτου ολοκληρώνει τις ευχαριστίες του αναφερόμενος στο μεταναστευτικό ζήτημα της Αμερικής και συνοδευόμενος από τους υπόλοιπους παραγωγούς της ταινίας. 

«Συνεχίστε να δημιουργείτε κινούμενες εικόνες» αναφωνεί ο Νιλ Πάτρικ Χάρις και μας καληνυχτίζει.


5:55

Η αγαπημένη για απόψε στα πειράγματα του Νιλ Πάτρικ Χάρις, Οκτάβια Σπένσερ, βρίσκεται στη σκηνή του Dolby Theatre για να αναγγείλει τους Τζον Λέτζεντ & Κόμον που τραγουδούν ζωντανά το Υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού Glory, από την ταινία Selma. Το κοινό όρθιο τους αποθεώνει.

Η περσινή νικήτρια του Όσκαρ Τραγουδιού, Ιντίνα Μενζέλ, μαζί με τον Τζον Τραβόλτα συνεχίζουν με την παρουσίαση του φετινού αντίστοιχου βραβείου που καταλήγει στο Glory. Οι νικητές Τζον Λέτζεντ & Κόμον αναφέρονται στον ευχαριστήριο λόγο τους στις φυλετικές διακρίσεις και τη σημασία της ισότητας, θέματα που αποτελούν τον πυρήνα της ταινίας Selma.

Η Σκάρλετ Τζοχάνσον μας γυρνάει 50 χρόνια πριν, όταν Καλύτερη Ταινία για το 1965 είχε αναδειχθεί η θρυλική Μελωδία της Ευτυχίας με την Τζούλι Άντριους. Έπειτα καλεί στη σκηνή τη Lady Gaga για ένα tribute στα τραγούδια της ταινίας. Το tribute ολοκληρώνεται με την Τζούλι Άντριους να αναφέρεται στη σημασία των soundtracks, παρουσιάζοντας το Όσκαρ Μουσικής. Ο διπλά υποψήφιος φέτος Αλεξάντρ Ντεσπλά κερδίζει για τη δουλειά του στο The Grand Budapest Hotel.


5:39

Οι Μπένεντικτ Κάμπερμπατς και Ναόμι Γουοτς παρουσιάζουν το Όσκαρ Μοντάζ που απονέμεται στο Whiplash. Μέχρι αυτό το σημείο, Whiplash και The Grand Budapest Hotel βρίσκονται μπροστά με 3 βραβεία έκαστο.

Ο Τέρενς Χάουαρντ ολοκληρώνει -κάπως υπερβολικά- την παρουσίαση των Υποψήφιων για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, με τα Whiplash και The Imitation Game.

Στη σκηνή η Τζένιφερ Άνιστον και ο Ντέιβιντ Ογιελόουο για να απονείμουν το βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους στο Citizenfour.


5:14

Η πρόεδρος της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, Σέριλ Μπουν Άιζακς, κάνει συνοπτική αναφορά στη σημασία του έργου της Ακαδημίας και στη συνέχεια ο Κρις Πρατ και η Φελίσιτι Τζόουνς παρουσιάζουν το βραβείο Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης, που αναμενόμενα καταλήγει στο The Grand Budapest Hotel.

Τη σκυτάλη λαμβάνουν οι Ίντρις Έλμπα και Τζέσικα Τσάστεϊν για το Όσκαρ Φωτογραφίας. Δεύτερη συνεχόμενη νίκη του Ιμάνουελ Λουμπέσκι για το Birdman, μετά την περσινή του βράβευση για το Gravity.

Η απόλυτη recordwoman του θεσμού, Μέριλ Στριπ, βρίσκεται στη σκηνή για το φετινό in memoriam βίντεο και στη συνέχεια η Τζένιφερ Χάντσον τραγουδά για τους ανθρώπους της κινηματογραφικής βιομηχανίας που απεβίωσαν την προηγούμενη χρονιά.


4:58

Ο Τζος Χάτσερσον καλεί επί σκηνής τη Ρίτα Όρα για να ερμηνεύσει το Υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού Grateful από την ταινία Beyond The Lights.

Η Κλόε Γκρέις-Μόρετζ και ο Άνσελ Έλγκορτ (που, όπως επισημαίνει ο Νιλ Πάτρικ Χάρις, δεν είχαν γεννηθεί όταν εκείνος έχασε την πρώτη του Χρυσή Σφαίρα) απονέμουν το Όσκαρ Ειδικών Εφέ στο Interstellar. Η Άνα Κέντρικ και ο Κέβιν Χαρτ συνεχίζουν με το βραβείο Animation Μικρού Μήκους που κερδίζει το Feast.

Οι Ζόι Σαλντάνα και Ντουέιν Τζόνσον επί σκηνής για την παρουσίαση του Όσκαρ Animation Μεγάλου Μήκους. Το Big Hero 6 αναδεικνύεται νικητής.


4:39

Μικρή βόλτα στους διαδρόμους και τα παρασκήνια του Dolby Theatre με τον Νιλ Πάτρικ Χάρις να μένει ημίγυμνος σε μια μίνι παρωδία του Birdman και του Whiplash, για να βρεθεί στη συνέχεια στη σκηνή μόνο με το σλιπάκι. Οι Μάργκοτ Ρόμπι και Μάιλς Τέλερ παρουσιάζουν τα ετήσια βραβεία τεχνικών και επιστημονικών επιτευγμάτων που δόθηκαν πριν από δύο εβδομάδες από την Ακαδημία.

Η Σιενα Μίλερ και ο Κρις Έβανς παρουσιάζουν τα Όσκαρ Μιξάζ και Ήχου. Το πρώτο πηγαίνει στο Whiplash και το δεύτερο στο American Sniper.

Με διαφορετικό κοστούμι, ο Χάρις καλωσορίζει τον περσινό βραβευμένο με Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου, Τζάρεντ Λέτο, ο οποίος παρουσιάζει το Όσκαρ Β' Γυναικείου Ρόλου. Όπως ήταν αναμενόμενο, το φαβορί για την ερμηνεία της στο Boyhood, Πατρίσια Αρκέτ κερδίζει το βραβείο και ανοίγει τον φάκελο των ευχαριστιών, καταλήγοντας σε αναφορά στα ίσα δικαιώματα για τις γυναίκες της Αμερικής.


4:23

Κρατώντας ένα ομοίωμα του θείου Όσκαρ φτιαγμένο από Λέγκο, ο Νιλ Πάτρις Χάρις καλωσορίζει τους Κέρι Γουάσινγκτον και Τζέισον Μπέιτμαν στη σκηνή για το βραβείο Ταινίας Μικρού Μήκους που απονέμεται στο The Phone Call. Συνεχίζουν με το Όσκαρ για Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους, το οποίο πηγαίνει στο Crisis Hotline: Veterans Press 1.

Η Βαϊόλα Ντέιβις επί σκηνής για την αναφορά των Governors Awards που δόθηκαν από την Ακαδημία τον προηγούμενο Νοέμβριο.

Ο Χάρις ασχολείται με την βρετανική προφορά του Ντέιβιντ Ογιελόουο. Η Γκουίνεθ Πάλτροου αναγγέλλει τον Τιμ ΜακΓκρο που τραγουδά ζωντανά το I'm Not Gonna Miss You από το Glen Campbell: I'll Be Me.


4:03

Τσιούετελ Έτζιοφορ και Νικόλ Κίντμαν παρουσιάζουν το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας. Το βραβείο πηγαίνει στην Πολωνία για το Ida. Ο Πάβελ Παβλικόφκι αγκομαχά να ευχαριστήσει τους πάντες πριν τον κόψουν με τη χρήση της μουσικής υπόκρουσης.

Η αειθαλής Σίρλεϊ Μακλέιν συνεχίζει την παρουσίαση των υποψήφιων για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας: Boyhood, The Theory of Everything και Birdman.

Ο Χάρις στο κοινό, αστειεύεται με τους «sitfillers» προτού καταλήξει στον Στιβ Καρέλ. Η Μαριόν Κοτιγιάρ παρουσιάζει τις Τίγκαν & Σάρα που ερμηνεύουν ζωντανά το «Everything Is Awesome» από το The Lego Movie.


3:45

Ο Λίαμ Νίσον παρουσιάζει τις πρώτες ταινίες που είναι υποψήφιες για το μεγάλο βραβείο, The Grand Budapest Hotel και American Sniper.

Η  Ντακότα Τζόνσον στη σκηνή του Dolby Theatre για να προλογίσει την ερμηνεία του Άνταμ Λεβίν των Maroon 5 στο υποψήφιο για Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού, Lost Stars από την ταινία Begin Again.

Αναφορά στα gift bags που έλαβαν οι υποψήφιοι από τον Χάρις. Τζένιφερ Λόπεζ και Κρις Πάιν παρουσιάζουν το Όσκαρ Κοστουμιών που απονέμεται στο The Grand Budapest Hotel.

H «you can eat her with a spoon» Ριζ Γουίδερσπουν στη σκηνή για το βραβείο Μακιγιάζ & Κομμώσεων. Δεύτερο Όσκαρ στο The Grand Budapest Hotel.


Ώρα Ελλάδας 3.30, ξημερώματα Καθαρής Δευτέρας 23 Φεβρουαρίου 2015. Η 87η απονομή των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου μόλις ξεκίνησε! Βρισκόμαστε στην αίθουσα ροής της Nova για να σας μεταδώσουμε, λεπτό προς λεπτό, την τελετή των Όσκαρ που στην Ελλάδα προβάλλεται ζωντανά και αποκλειστικά από τα κανάλια Novacinema1 & Novacinema1 HD, με ελληνικό σχολιασμό από τον Γιώργο Κρασσακόπουλο και την Πόλυ Λυκούργου.

Ο Νιλ Πάτρικ Χάρις βρίσκεται στη σκηνή του Dolby Theatre και τραγουδάει, κάνοντας παράλληλα παιχνίδι με σκιές, ταχυδακτυλουργικά και σκηνές από παλιές αγαπημένες ταινίες της Ακαδημίας: «Moving pictures take us over the rainbow». Η Άνα Κέντρικ και ο Τζακ Μπλακ τον συνοδεύουν. Κλείνει το εναρκτήριο νούμερο με γρήγορη αναφορά στους τίτλους των υποψήφιων για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας.

«Βρισκόμαστε εδώ για να ερωτευτούμε με τις κινούμενες εικόνες ξανά από την αρχή» λέει καθώς αναγγέλλει την περσινή νικήτρια Β' Γυναικείου Ρόλου, Λουπίτα Νιόνγκο επί σκηνής για να παρουσιάσει το Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου. Το βραβείο απονέμεται στον Τζέι Κέι Σίμονς για το Whiplash, ο οποίος ευχαριστεί πρωτίστως τη σύζυγό του. «Call your mom and dad and tell them you love them» προτρέπει καθώς αποχωρεί από τη σκηνή.

=====

Για live chat με όλη την παρέα του LiFO.gr, κάντε κλικ εδώ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ