Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ!

Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter
2
Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter

Ο Michael Παλαιοδήμος είναι χαρούμενος που βρίσκεται στο Λος Άντζελες, φαίνεται από τον τόνο της φωνής του. «Είμαι εδώ μερικές μέρες και αυτό το μέρος το αγάπησα» λέει, «μου θυμίζει πάρα πολύ την Ελλάδα». Ο Michael είναι στο Λος Άντζελες επειδή η μικρού μήκους ταινία που έφτιαξε μαζί με τον Benjamin Cleary, το Stutterer, είναι υποψήφια για Όσκαρ! Ο Michael –που είναι μισός Αυστραλός από την πλευρά της μητέρας του- μεγάλωσε στην Αθήνα και  στα 17 του πήγε στο Λονδίνο για σπουδές. «Έχω πάει σε ξένο σχολείο και οι επιρροές μου ήταν πάντα από το εξωτερικό» λέει. Στο Λονδίνο σπούδασε κλινική βιοχημεία. «Έκανα το προπτυχιακό μου, ξεκίνησα το μεταπτυχιακό και συνέχισα να δουλεύω σε αυτόν τον χώρο. Ήταν κάτι που τότε μου άρεσε αρκετά». Η σχέση του με τη φωτογραφία ξεκίνησε πολύ νωρίς, από μία φωτογραφική που είχε ο πατέρας του και ένα εργαστήρι φωτογραφίας που είχε οργανώσει η δασκάλα στο σχολείο ως απογευματινή δραστηριότητα, έτσι από μικρός έμαθε να χρησιμοποιεί τον σκοτεινό θάλαμο. «Εκεί μου κόλλησε το μικρόβιο» λέει. «Πηγαίνοντας στο πανεπιστήμιο το συνέχισα ως χόμπι. Δεν ξέρω αν ήθελα να γίνω αστροναύτης ή κάτι τέτοιο όταν ήμουν μικρός, αλλά η φωτογραφία πάντα με ενδιέφερε. Απλά, μεγαλώνοντας στην Ελλάδα που οτιδήποτε καλλιτεχνικό δεν το δέχεσαι σαν επάγγελμα, αυτό ήταν το όνειρό μου, το να γίνει το χόμπι μου επάγγελμα». Στην Ελλάδα επέστρεψε μετά από τα χρόνια ασχολίας με την κλινική βιοχημεία για να πάει φαντάρος. «Νόμιζα ότι θα τη γλίτωνα τη θητεία επειδή είμαι μισός ξένος, αλλά δεν τα κατάφερα τελικά. Την έκανα κανονικά. Έμεινα κάποια χρόνια στην Ελλάδα και μου δόθηκε η ευκαιρία να περάσω από τη βιοχημεία στη φωτογραφία. Τράβηξα κάποια πορτρέτα για τα περιοδικά του Κωστόπουλου –κυρίως μόδα- και έκανα αυτή την αλλαγή καριέρας γιατί ήταν μέσα στην κρίση και οι φαρμακευτικές εταιρίες που ήθελα να δουλέψω δεν έδιναν λεφτά. Έγινε βήμα-βήμα η αλλαγή, δεν έγινε ξαφνικά, είδα όμως ότι είναι εφικτό να το κάνω αυτό ως επάγγελμα». Παράλληλα, ασχολήθηκε με την ελληνική έκδοση του Don’t Panic Athens. «Με αυτό μου άνοιξε λίγο περισσότερο ο δρόμος για τα media στην Ελλάδα» λέει. «Γενικά στην Αθήνα όλοι γνωρίζονται μεταξύ τους, οι παρέες είναι ίδιες κι αυτό με έβαλε στα καλλιτεχνικά. Μέσα από το Don’t Panic μπορέσαμε να κάνουμε κάποιες δουλειές, γνώρισα και κάποια άτομα στα περιοδικά, μου ζήτησαν να κάνω κάποια πορτρέτα, το ένα έφερε το άλλο. Στην ουσία στην Ελλάδα μετά το Don’t Panic -το οποίο ήταν εταιρία διαφημιστική, συγκεκριμένα guerilla marketing- έκανα πορτρέτα και φωτογραφίες μόδας».

STUTTERER - TRAILER from benjamincleary on Vimeo.

Στο Λονδίνο επέστρεψε για να δοκιμάσει την τύχη του σε μια πιο μεγάλη αγορά. «Ένας άλλος λόγος που πήγα στο Λονδίνο εκείνη την εποχή ήταν η κοπέλα μου. Δεν ήθελα να κάνω άλλη μια σχέση από απόσταση, οπότε, κατά κάποιον τρόπο, η σχέση μου ήταν ένας καταλύτης για να φύγω. Η αλήθεια είναι ότι οι εμπειρίες μου από την Ελλάδα ήταν πάντα θετικές. Είχα περάσει πάρα πολύ καλά, είχα γνωρίσει πολύ καλό κόσμο, δεν ξεχνάω τα άτομα που με βοήθησαν στην αρχή της καριέρας μου, οπότε από την μία δεν είχα κάποιον λόγο να φύγω από την Ελλάδα, είχα καλό κύκλο, είχα κάνει κάποιους καλούς πελάτες, αλλά ήθελα πάντα μια αφορμή να πάω πίσω στο εξωτερικό. Πηγαίνοντας στο Λονδίνο έπρεπε να ξεκινήσω κατά κάποιον τρόπο πάλι από την αρχή. Είχα κάποιες καλές συνεργασίες όπως το Esquire, το Nitro και κάποια άλλα έντυπα. Σε αυτόν τον χώρο έχουν μεγάλη σημασία οι επαφές, οπότε ξεκίνησα σε μια εταιρία παραγωγής, την Pulse Films London, για να καταλάβω λίγο πώς δουλεύουν τα πράγματα. Δούλεψα στα video clip της Bjork, των Coldplay, της Jessie J, για μεγάλα ονόματα και εκεί κατάλαβα πώς είναι η δυναμική του χώρου, ποιος αναλαμβάνει τι και συγκεκριμένα στον χώρο των μουσικών βίντεο. Τότε άρχισα να συνειδητοποιώ ότι το βίντεο ήταν κάτι που με ενδιέφερε πολύ, η κινούμενη εικόνα. Στην Ελλάδα είχα κάνει ένα βίντεο για τον Εισβολέα. Στην Pulse Films όταν έρχονταν projects με μικρό budget που δεν μπορούσαν να τα αναλάβουν ως μεγάλη εταιρία τα έδιναν σε διάφορους που δούλευαν εκεί, έτσι μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω τα παιδιά της Αγγλικής Vogue και να τραβήξω για την Vogue Αυστραλίας. Από κει και πέρα προχώρησα στο fashion film, μπήκα στα περιοδικά, με γνώρισαν από το Glamour και κατέληξα να τραβάω video editorial για καλλιτέχνες όπως οι Emma Watson, Kylie Minogue, Jessie J και άλλες. Το καλό είναι ότι εκείνη την εποχή επειδή ήταν στην μεταβατική περίοδο, ήταν στην αρχή του το βίντεο για τη μόδα, δεν πολύ-ήξεραν τι να με κάνουν και μου έδιναν το ελεύθερο να κάνω ακριβώς αυτό που ήθελα. Μπόρεσα και συνεργάστηκα με μερικούς πολύ μεγάλους φωτογράφους, τους μεγαλύτερους στον κόσμο, κάνοντας video editorials. Και κάπως έτσι έκανα όλο και περισσότερο βίντεο και μεταφέρθηκα προς την σκηνοθεσία φωτογραφίας, έγινα δηλαδή διευθυντής φωτογραφίας.

Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter

Το διδακτορικό του δεν το τελείωσε ποτέ. Έφτιαξε την δικιά του εταιρία παραγωγής και νοίκιασε ένα γραφείο στο Ανατολικό Λονδίνο σε έναν χώρο που συνεργάζονταν διάφοροι καλλιτέχνες,  μοντέρ, φωτογράφοι, σκηνοθέτες. «Το στούντιο αυτό είναι από τις καλύτερες κινήσεις που έχω κάνει  είναι ένας πολυχώρος με άτομα που σκέφτονται το ίδιο, ανταλλάσουμε απόψεις και δουλειές και μου άνοιξε πάρα πολλές πόρτες» λέει. «Μέσα εκεί γνώρισα τον Μπεν, ο οποίος καθόταν δίπλα μου και έτσι προέκυψε η ταινία. Ήταν η πρώτη και για τους δυο μας. Είχε γράψει διάφορα σενάρια, αλλά καταλήξαμε στο Stutterer γιατί ήταν το πιο εφικτό με τα λεφτά που είχαμε, επειδή δεν είχαμε βοήθεια από πουθενά. Η συμμετοχή μου στην ταινία είναι ως «διευθυντής φωτογραφίας», αλλά σε μια μικρή ανεξάρτητη ταινία αναγκάζεσαι να κάνεις πολλά διαφορετικά πράγματα, γιατί είναι δύσκολο να πείσεις κόσμο να σε βοηθήσουν. Ειδικά επαγγελματίες που κοστίζουν ένα κάρο λεφτά. Δεν φανταζόμασταν ποτέ ότι θα έφτανε στα Όσκαρ, δεν περιμέναμε να πάει καν σε ένα φεστιβάλ. Και δεν είναι υπερβολή αυτό. Κάναμε πολλά πράγματα μόνοι μας, όπως το post production της ταινίας, κι ό,τι είχε να κάνει με τα τεχνικά θέματα που είχα αναλάβει εγώ, το κρατήσαμε μεταξύ μας από ανάγκη. Οι σκηνοθέτες γενικά ξέρουν τι θέλουν να κάνουν, αλλά δεν ξέρουν πώς να το πετύχουν. Ανέλαβα όλο το αισθητικό κομμάτι της ταινίας. Η προετοιμασία της κράτησε ενάμιση μήνα και τα γυρίσματα 3,5 μέρες. Η παραγωγή κράτησε πάρα πολύ λίγο, είχαμε τα λιγότερα λεφτά από όλες τις άλλες υποψήφιες ταινίες. Κόστισε συνολικά γύρω στις 5.000 λίρες, οι άλλες συνυποψήφιες κόστισαν τουλάχιστον 40 χιλιάδες λίρες. Η πιο μεγάλη δυσκολία μέχρι να ολοκληρωθεί ήταν ότι είχαμε αναλάβει τα πάντα μόνοι μας. Έπρεπε να ασχοληθούμε πάρα πολλές ώρες και παράλληλα να δουλεύουμε, γιατί δεν έχουμε άλλο εισόδημα. Έπρεπε να χωρέσουμε όλα αυτά που κάναμε έξτρα στο πρόγραμμά μας».

Τον ρωτάω ποιο είναι τελικά το όφελός του από όλο αυτό, «τι σου έχει προσφέρει αυτή η ιστορία;». «Προσωπική ευχαρίστηση, αυτό είναι το πιο μεγάλο όφελος» λέει. «Νιώθω χαρούμενος, επιτέλους, γιατί ξυπνάω κάθε πρωί και μπορώ να κάνω αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ. Ακούγεται κλισέ, αλλά είναι κάπως έτσι τα πράγματα. Είναι και ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα».

«Τι ακριβώς είναι η ταινία; Και γιατί έχει τέτοια ανταπόκριση; Μπορείς να την εξηγήσεις;». «Η ταινία είναι στην ουσία μια ιστορία ανθρωπίνων σχέσεων σε ένα δύσκολο αστικό περιβάλλον όπως το Λονδίνο, και για αυτό νομίζω ταυτίζεται πολύς κόσμος μαζί της. Δεν έχει να κάνει τόσο με το πρόβλημα ομιλίας που έχει ο χαρακτήρας μας (stutterer είναι ο «τραυλός») αλλά στην ουσία είναι μια ιστορία on line αγάπης στη σύγχρονη εποχή. Ο χαρακτήρας μας προσπαθεί να βγει με μια κοπέλα που την έχει γνωρίσει ιντερνετικά και νομίζω ότι για αυτό ταυτίζoνται με τον ήρωα όσοι την βλέπουν. Επειδή είναι κάτια παγκόσμιο κι έχει απήχηση σε όλους, είτε έχει, είτε δεν έχει πρόβλημα. Η ανταπόκριση ήταν πολύ πιο θετική από ό, τι περιμέναμε. Κάναμε μια ταινία με δικούς μας όρους, χωρίς κάποια σχολή από πίσω μας, κάποιον οργανισμό να μας δίνει λεφτά, που πολλές φορές θέτει κάποιους περιορισμούς. Δεν σκεφτήκαμε καθόλου πώς θα φανεί, ούτε τηρήσαμε κάποιους κανόνες, κάναμε αυτό που θέλαμε και έτσι δεν περιμέναμε ότι θα είχε τόσο μεγάλη ανταπόκριση. Ότι θα άρεσε τόσο πολύ». «Πήρε ένα σωρό βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ και έφτασε μέχρι τα Όσκαρ. Τι σημαίνει αυτή η υποψηφιότητα;». «Σε συναισθηματικό επίπεδο το ότι φτάσαμε στα Όσκαρ είναι κάτι που δεν το έχουμε χωνέψει ακόμα. Θα μπορούσα να πω πιο πολλά για αυτό σε μερικές εβδομάδες, όταν θα το έχουμε πια δεχτεί. Πρακτικά σημαίνει ότι θα μου ανοίξουν πόρτες να κάνω μια μεγάλου μήκους ταινία που είναι το όνειρό μου. Θα μπορούσε να μου δώσει την ευκαιρία να δουλέψω στο Λος Άντζελες, ένα μέρος που λατρεύω».  

Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter

«Michael, πιστεύεις στην τύχη;». «Δεν πιστεύω στην τύχη, ούτε στο ταλέντο. Αν έχεις κάποια κλίση και σε πιέσουν οι άνθρωποι γύρω σου και σε σπρώξουν προς τα κει τελικά τα καταφέρνεις να πετύχεις. Η Ελλάδα είναι μια μικρή αγορά, με μικρή γκάμα δουλειών, όταν πας σε άλλες πόλεις όπως το Λονδίνο βλέπεις ότι υπάρχουν πάρα πολλές δουλειές που δεν τις είχες σκεφτεί ποτέ. Το σημαντικό είναι να είσαι αρκετά τυχερός να αναγνωρίσεις την κλίση σου προς τα κάπου και να την κυνηγήσεις άφοβα. Και αυτό είναι λίγο πιο δύσκολο στην Ελλάδα. Σε γενικές γραμμές είμαι θετικός άνθρωπος, οπότε τα αρνητικά τα βλέπω τελευταία. Ένα πράγμα που με πειράζει στο Λονδίνο είναι ότι είναι ένα δύσκολο περιβάλλον από την άποψη ότι όλα τρέχουν με τόσο ραγδαίους ρυθμούς που έχεις της αίσθηση ότι μένεις πίσω ψυχολογικά, οικονομικά, επαγγελματικά. Οπότε, πάντα πρέπει να είσαι το 100% του εαυτού σου. Δεν μπορείς να κάνεις ένα βήμα πίσω και να δεις καθαρά, -ειδικά στα καλλιτεχνικά που χρειάζεται να κρατάς μια απόσταση από την καθημερινότητα. Καταλήγεις να κυνηγάς δουλειές για να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου, ενώ θα έπρεπε να έχεις ελεύθερο χρόνο για να σκεφτείς το project. Δυστυχώς είναι μια τέτοια πόλη που μία δουλειά να μην σου κάτσει το μήνα, μπορεί να μην έχεις να πληρώσεις το νοίκι σου. Είναι κάτι πραγματικά κουραστικό. Και αυτό ισχύει για όλες τις μεγάλες πόλεις». 

«Ποια είναι η καλύτερη αντίδραση που έχεις δει μέχρι τώρα για την ταινία;». «Οι πιο πολλοί φίλοι μου, αγόρια και κορίτσια, κλαίνε στο τέλος της  ταινίας. Είναι κάτι που το βρίσκω περίεργο, γιατί δεν μπορώ να καταλάβω εκ των έσω το συναίσθημα που έχουμε βγάλει, αλλά αυτό είναι το καλύτερο για μένα, το ότι καταφέραμε και βγάλαμε τέτοιο συναίσθημα στην οθόνη. Είναι κάτι που με άγγιξε πολύ».

«Τι ετοιμάζεις μετά το Stutterer;». «Έχω δύο μικρού μήκους ταινίες στα σκαριά. Και θα ήθελα να κάνω μία μεγάλου μήκους, κι ας είναι τεράστια η ευθύνη».

Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter
Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter
Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter
Ο Michael Παλαιοδήμος κέρδισε το Όσκαρ! Facebook Twitter
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO.

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ