Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη

Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη Facebook Twitter
0

Με μια σειρά νέων κανόνων για την παράδοση φακέλων με τους νικητές των Όσκαρ, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών και οι εκπρόσωποι της εταιρείας PricewaterhouseCoopers (υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων) ελπίζουν να αποφύγουν ένα ατόπημα, όπως αυτό που συνέβη στην περσινή απονομή.

Στην τελετή απονομής του 2017, το μιούζικαλ «La La Land» ανακοινώθηκε κατά λάθος ως η καλύτερη ταινία, αν και το βραβείο είχε δοθεί στο «Moonlight». 

Όπως δήλωσε στο AP ο επικεφαλής της PwC στις ΗΠΑ, Τιμ Ράιαν, αρχής γενομένης από φέτος θα εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι και θα γίνονται επιπλέον έλεγχοι κατά τη βραδιά της απονομής των βραβείων. 

Τους μήνες που ακολούθησαν από την περσινά όσκαρ, οι εκπρόσωποι της PwC συναντήθηκαν πολλές φορές με εκπροσώπους της Ακαδημίας για να βρουν νέα πρωτόκολλα και διασφαλίσεις, ώστε να αποτραπούν τέτοια σφάλματα στο μέλλον.

Ο Ράιαν αποκάλυψε έξι αλλαγές που αφορούν στο τελετουργικό παράδοσης και ανοίγματος των φακέλων.

- Ο ίδιος ο Ράιαν, πρόεδρος της PwC θα συμμετάσχει στη διαδικασία αυτή τη φορά.

- Μέχρι τώρα δύο εκπρόσωποι της εταιρίας εμφανίζονταν στην τελετή απονομής των βραβείων με τη βαλίτσα που περιείχε τους φακέλους. Φέτος θα υπάρξει και τρίτος, ο οποίος θα κάθεται μαζί με τους παραγωγούς του σόου στο control room. Όπως και οι άλλοι δύο που θα βρίσκονται στις δύο άκρες του Dolby Theatre, στο Λος Άντζελες θα έχει επίσης τη λίστα με τους νικητές, ως μια ασφαλιστική δικλείδα.

- Οι δύο υπεύθυνοι για τα βραβεία Όσκαρ του περασμένου έτους έχουν αντικατασταθεί, αν και ο Ράιαν επιβεβαιώνει ότι και οι δύο εργάζονται ακόμα για την PwC. Στους νέους υπεύθυνους σκηνής που θα επιβλέπουν τους φακέλους συμπεριλαμβάνεται ο Ρικ Ρόζας, ο οποίος εργαζόταν στη θέση αυτή 14 χρόνια και η συνάδελφος του, Κίμπερλι Μπόρντον από το γραφείο της εταιρείας στο Λος Άντζελες.

- Υπάρχει μια νέα επίσημη διαδικασία για την παράδοση των φακέλων. Τόσο ο παρουσιαστής των διάσημων όσο και ο stage manager θα επιβεβαιώσουν ότι τους έχει δοθεί o σωστός φάκελος για την κατηγορία που πρόκειται να παρουσιάσουν. (Πέρσι ο εκπρόσωπος της PwC κατά λάθος έδωσε στους παρουσιαστές τον φάκελο για την καλύτερη ηθοποιό αντί για την καλύτερη ταινία).

- Και οι τρεις συνεργάτες του PwC θα παρακολουθήσουν τις πρόβες και θα εξασκηθούν, ώστε να ξέρουν τι να κάνουν, αν κάτι πάει στραβά. «Όπως γνωρίζετε καλά, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ανταποκριθούμε πέρσι, μετά το λάθος που έγινε» δήλωσε ο Ράιαν. «Για αυτό και κάνουμε πρόβες για όλες τις πιθανές περιπτώσεις».

- Η τελευταία αλλαγή είναι εκείνη που υιοθετήθηκε ήδη πέρσι από την Ακαδημία: Οι εκπρόσωποι της PwC απαγορεύεται να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής. «Θα εστιάσουμε στο σόου και την παράδοση των σωστών φακέλων» λέει ο Ράιαν.

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM