ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ

Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη

Νέοι κανόνες στα Όσκαρ για να αποφευχθούν τα περσινά λάθη Facebook Twitter
0

Με μια σειρά νέων κανόνων για την παράδοση φακέλων με τους νικητές των Όσκαρ, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών και οι εκπρόσωποι της εταιρείας PricewaterhouseCoopers (υπεύθυνοι για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων) ελπίζουν να αποφύγουν ένα ατόπημα, όπως αυτό που συνέβη στην περσινή απονομή.

Στην τελετή απονομής του 2017, το μιούζικαλ «La La Land» ανακοινώθηκε κατά λάθος ως η καλύτερη ταινία, αν και το βραβείο είχε δοθεί στο «Moonlight». 

Όπως δήλωσε στο AP ο επικεφαλής της PwC στις ΗΠΑ, Τιμ Ράιαν, αρχής γενομένης από φέτος θα εργάζονται περισσότεροι άνθρωποι και θα γίνονται επιπλέον έλεγχοι κατά τη βραδιά της απονομής των βραβείων. 

Τους μήνες που ακολούθησαν από την περσινά όσκαρ, οι εκπρόσωποι της PwC συναντήθηκαν πολλές φορές με εκπροσώπους της Ακαδημίας για να βρουν νέα πρωτόκολλα και διασφαλίσεις, ώστε να αποτραπούν τέτοια σφάλματα στο μέλλον.

Ο Ράιαν αποκάλυψε έξι αλλαγές που αφορούν στο τελετουργικό παράδοσης και ανοίγματος των φακέλων.

- Ο ίδιος ο Ράιαν, πρόεδρος της PwC θα συμμετάσχει στη διαδικασία αυτή τη φορά.

- Μέχρι τώρα δύο εκπρόσωποι της εταιρίας εμφανίζονταν στην τελετή απονομής των βραβείων με τη βαλίτσα που περιείχε τους φακέλους. Φέτος θα υπάρξει και τρίτος, ο οποίος θα κάθεται μαζί με τους παραγωγούς του σόου στο control room. Όπως και οι άλλοι δύο που θα βρίσκονται στις δύο άκρες του Dolby Theatre, στο Λος Άντζελες θα έχει επίσης τη λίστα με τους νικητές, ως μια ασφαλιστική δικλείδα.

- Οι δύο υπεύθυνοι για τα βραβεία Όσκαρ του περασμένου έτους έχουν αντικατασταθεί, αν και ο Ράιαν επιβεβαιώνει ότι και οι δύο εργάζονται ακόμα για την PwC. Στους νέους υπεύθυνους σκηνής που θα επιβλέπουν τους φακέλους συμπεριλαμβάνεται ο Ρικ Ρόζας, ο οποίος εργαζόταν στη θέση αυτή 14 χρόνια και η συνάδελφος του, Κίμπερλι Μπόρντον από το γραφείο της εταιρείας στο Λος Άντζελες.

- Υπάρχει μια νέα επίσημη διαδικασία για την παράδοση των φακέλων. Τόσο ο παρουσιαστής των διάσημων όσο και ο stage manager θα επιβεβαιώσουν ότι τους έχει δοθεί o σωστός φάκελος για την κατηγορία που πρόκειται να παρουσιάσουν. (Πέρσι ο εκπρόσωπος της PwC κατά λάθος έδωσε στους παρουσιαστές τον φάκελο για την καλύτερη ηθοποιό αντί για την καλύτερη ταινία).

- Και οι τρεις συνεργάτες του PwC θα παρακολουθήσουν τις πρόβες και θα εξασκηθούν, ώστε να ξέρουν τι να κάνουν, αν κάτι πάει στραβά. «Όπως γνωρίζετε καλά, χρειάστηκε πολύς χρόνος για να ανταποκριθούμε πέρσι, μετά το λάθος που έγινε» δήλωσε ο Ράιαν. «Για αυτό και κάνουμε πρόβες για όλες τις πιθανές περιπτώσεις».

- Η τελευταία αλλαγή είναι εκείνη που υιοθετήθηκε ήδη πέρσι από την Ακαδημία: Οι εκπρόσωποι της PwC απαγορεύεται να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής. «Θα εστιάσουμε στο σόου και την παράδοση των σωστών φακέλων» λέει ο Ράιαν.

Oscars News
0

ΚΡΙΣΗ ΣΤΗ ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

Πολιτισμός / Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

«Ο χαρακτηρισμός της ταινίας ως "πολύ προκλητικής" από τις αρχές της Τουρκίας δεν είναι τίποτα περισσότερο από απροκάλυπτη ομοφοβία» τόνισε ο σκηνοθέτης του Queer
LIFO NEWSROOM
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Οθόνες / «Είδα το "Nymphomaniac" σαν φεμινιστικό ύμνο»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Νικίτα Μιχάλκοφ, Ανιές Βαρντά, Μπέργκμαν, αλλά και «Love Story», «Against all odds»: Η σχέση της δημοσιογράφου Τζούλης Αγοράκη με το σινεμά εδραιώθηκε μέσα από πολύ διαφορετικές μεταξύ τους ταινίες.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Οι Αθηναίοι / Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Μοναδική περίπτωση για το ελληνικό σινεμά, η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτις που τιμάται στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης αφηγείται τη ζωή και την πορεία της στη LiFO.
M. HULOT
«The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Οθόνες / «The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Η νέα ρομαντική σειρά του Cinobo βρίσκεται στο σταυροδρόμι της τριλογίας «Before», του «Normal People» και του «One Day». Δανειζόμενη το αφηγηματικό εύρημα του τελευταίου, καταγράφει τις Πρωτοχρονιές ενός ζευγαριού και μαζί τους τις δυσκολίες μα και τη γοητεία των πρώτων -άντα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Pulp Fiction / Βαλέρια Γκολίνο: «Δεν με ενοχλεί το ανδρικό βλέμμα αλλά το “μη- βλέμμα” στο σινεμά»

Τελευταία υποδύθηκε μια πορνοστάρ, την αδερφή της Κάλλας, και σκηνοθέτησε μια σειρά βασισμένη σε ένα «σκανδαλώδες» βιβλίο. Η Ελληνοϊταλίδα ηθοποιός και σκηνοθέτις βρέθηκε στην Αθήνα και μίλησε στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Οθόνες / Πώς η μητριά μου, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, με βοήθησε να κόψω το ποτό

Σε ένα απόσπασμα από τα απομνημονεύματά του που δημοσιεύτηκε στην Wall Street Journal, ο ηθοποιός Τζος Μπρόλιν εξηγεί πώς η «ζόρικη αγάπη» της συζύγου του πατέρα του τον έκανε να κόψει οριστικά τη συνήθεια που του είχε ρημάξει τη ζωή.
THE LIFO TEAM
Μιγκέλ Γκόμες

Οθόνες / «Θέλω το σινεμά να μοιάζει με σινεμά κι όχι με κάτι που προσποιείται την πραγματική ζωή»

Ο Πορτογάλος σκηνοθέτης του «Tabu» Μιγκέλ Γκόμες επιστρέφει με το «Grand Tour» που απέσπασε το βραβείο σκηνοθεσίας στο φετινό Φεστιβάλ Καννών, μια ταινία για τη δειλία των αντρών και το πείσμα των γυναικών. Μιλά στη LiFO με αφορμή την προβολή της στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, ως ταινία έναρξης του 13ου Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Μυθολογίες / «Η φιγούρα της Μελίνας με τρόμαζε και με έλκυε ταυτόχρονα»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ευριπίδη Σαμπάτη

Ο τραγουδοποιός Ευριπίδης Σαμπάτης επιλέγει 10 ταινίες, καθεμιά απ' τις οποίες για διαφορετικούς λόγους τον ταρακούνησαν τόσο που η ζωή του δεν ήταν ποτέ πια η ίδια.
Είδαμε το «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ και είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Οθόνες / To «Juror#2» του Κλιντ Ίστγουντ είναι η καλύτερη αμερικανική ταινία της χρονιάς

Αλλά δυστυχώς δεν θα προβληθεί στις κινηματογραφικές αίθουσες, επειδή οι υπεύθυνοι του στούντιο θεωρούν ότι το ενήλικο σινεμά αυτού του τύπου ανήκει στις streaming πλατφόρμες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Daily / Say Nothing: Μια καθηλωτική σειρά με φόντο το βίαιο δράμα της Βόρειας Ιρλανδίας

Η αυτοτελής σειρά κατορθώνει να λειτουργεί συγχρόνως ως ιστορική αναπαράσταση, ως συνταρακτικό δράμα, ως καθηλωτικό θρίλερ, ακόμα και ως δραματοποιημένο true crime, ειδικά για τους θεατές που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις πολυσύνθετες πτυχές του ένοπλου αγώνα στη Βόρεια Ιρλανδία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά

Οθόνες / Η βίβλος του cult ελληνικού σινεμά μόλις κυκλοφόρησε

Τα κείμενα του Φώντα Τρούσα για τις «βαθιά υποτιμημένες ταινίες που απελευθέρωσαν τη ματιά του θεατή από την οικογενειακή τηλεοπτική εικόνα, απενοχοποιώντας περαιτέρω το γυμνό» και για τον underground και τον πειραματικό ελληνικό κινηματογράφο κυκλοφορούν σε ένα μοναδικό, κυριολεκτικά, βιβλίο, από τα LiFO Books.
M. HULOT
Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό νέο ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Η φωνή του «τέρατος»: Ο Μάνσον με τα δικά του λόγια σ’ ένα αποκαλυπτικό ντοκιμαντέρ

Ένα νέο ντοκιμαντέρ εξετάζει και αμφισβητεί όλα όσα νομίζουμε ότι γνωρίζουμε για τη διαβόητη φιγούρα, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ηχογραφημένες συνομιλίες του σε διάστημα είκοσι ετών.
THE LIFO TEAM