Με 3 μέρες γύρισμα κέρδισε μια υποψηφιότητα στα Όσκαρ

Με 3 μέρες γύρισμα κέρδισε μια υποψηφιότητα στα Όσκαρ Facebook Twitter
0


Ο λόγος για την Βρετανίδα Naomie Harris που για την συμμετοχή της στο Moonlight, γυρίζοντας τον ρόλο της σε μόλις τρεις μέρες, κέρδισε μια πολύτιμη υποψηφιότητα στα επερχόμενα μεγάλα βραβεία κινηματογράφου. Συγκεκριμένα, η Naomie είχε πάρει μια 3ημερη άδεια από τα γυρίσματα της James Bond ταινίας "Spectre", όπου εκεί παίζει την δυναμική Eve Moneypenny.

Για τον ρόλο της αυτό, έπρεπε να αφήσει το γκλάμουρ της κατασκοπικής ταινίας και να μπει στον σκοτεινό και δύσκολο κόσμο των ναρκωτικών. Συγκεκριμένα, από την όμορφη και δυναμική Eve έπρεπε να γίνει η ναρκομανής decadence μητέρα Πώλα, μην παίρνοντας ούτε μισή μέρα χρόνο προετοιμασίας, «με πήραν από το αεροδρόμιο κατευθείαν στα γυρίσματα», αναφέρει σε συνέντευξη. Μάλιστα η πρώτη σκηνή που γύρισε ήταν φορώντας κάτι μικροσκοπικά σορτς, σε κατάσταση βαθύ εθισμού από το κρακ, καθότι όπως παραδέχτηκε και η ίδια σε αυτήν την κατάσταση το τελευταίο πράγμα που μπορεί να ενδιαφέρει τον χρήστη είναι το τι φοράει, γεγονός όμως που την τρόμαξε λίγο, καθότι έπρεπε πολύ γρήγορα να κολυμπήσει στα βαθιά.

Μάλιστα για αυτόν τον ρόλο είχε διάφορους ενδοιασμούς, καθότι ως ηθοποιός ήθελε να παίζει χαρακτήρες θετικούς ως προς τη γυναικεία παρουσία στην ιστορία της ταινίας αλλά τελικά η εξομολόγηση του σκηνοθέτη Barry Jenkins την μετέπεισε. Ο χαρακτήρας αυτός στηρίζεται στην μητέρα του, κάτι που δεν μπόρεσε παρά να της αλλάξει τη γνώμη αλλά και την τύχη με την επερχόμενη πρώτη της υποψηφιότητα για Χρυσό Αγαλματίδιο. Για τον ίδιο ρόλο ήταν υποψήφια για βραβείο τόσο στις Χρυσές Σφαίρες, όσο και στα BAFTA ενώ κέρδισε σε διάφορα άλλα κινηματογραφικά φεστιβάλ (AACTA International Awards, Hollywood Film Awards, London Critics Circle Film Awards κ.α.).

Η ταινία αυτή, βαθιά κοινωνική και ανθρώπινη, είναι υποψήφια σε 8 κατηγορίες στα φετινά Όσκαρ, έχει κερδίσει ήδη 162(!!!) βραβεία, ενώ οι υποψηφιότητες της μετράνε τις 244 (!!!).

Μη χάσετε και φέτος, αποκλειστικά στα Novacinema, μεγάλες κινηματογραφικές επιτυχίες που ξεχωρίζουν στο box office, αλλά και που διακρίνονται σε μεγάλα βραβεία (La La Land, Aστακός).

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Πολιτισμός / Λάνθιμος, Furiosa και Γιάννης Σπανός στους κινηματογράφους από αύριο

Η προκλητική ανθολογία του Γιώργου Λάνθιμου, η νέα συμφωνία δράσης του Τζορτζ Μίλερ, μια έκπληξη από τη Γαλλία και ένα ωραιότατο ντοκιμαντέρ για τον Γιάννη Σπανό στο κινηματογραφικό πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Ζούμε, ρε! / «Λώξη»: Μια ιστορία συμπερίληψης

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τους Δημήτρη Ζάχο και Θανάση Καφετζη, τους δύο δημιουργούς του ντοκιμαντέρ «Λώξη» ενώ ο συγγραφέας Θανάσης Τριαρίδης μοιράζεται την εμπειρία του από τη θεατρική ομάδα «Εν δυνάμει», μέλος της οποίας είναι και η Λωξάνδρα.
THE LIFO TEAM
Marcello Mio

Ανταπόκριση / Marcello mio: Η πιο meta ταινία του φετινού Φεστιβάλ Καννών

Διανύοντας τη δική της πορεία κάτω από τη σκιά της μητέρας της, Κατρίν Ντενέβ, και το φάντασμα του εξίσου διάσημου πατέρα της, η Κιάρα αποφασίζει να υποδυθεί τον Μαστρογιάνι και να βγει μόνη της στη σέντρα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
L'Amour Ouf

Ανταπόκριση / L'amour Ouf: Μία από τις χειρότερες ταινίες που έχουμε δει ποτέ στο διαγωνιστικό των Καννών

Αν την ταινία την είχε σκηνοθετήσει οποιοσδήποτε Αμερικανός και όχι ο Γάλλος Ζιλ Λελούς, όχι μόνο στις Κάννες δεν θα είχε ταξιδέψει αλλά δεν θα την είχε δει κανείς μας πουθενά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Parthenope

Ανταπόκριση / Parthenope: Η υπερβολή δεν είναι ποτέ αρκετή για τον Σορεντίνο

Στο πρόσωπο της grande bellezza που ανακάλυψε, της αποθεωτικά φωτογενούς 27χρονης Τσελέστε Ντάλα Πόρτα, ο Ιταλός δημιουργός συγκεντρώνει τα αντιφατικά του αισθήματα για τη γειτονιά της μνήμης του, τη Νάπολη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τζία Ζάνγκε, ο εθνολόγος της κινεζικής συνείδησης

Ανταπόκριση / Τζία Ζάνγκε, ο Κινέζος εθνολόγος του σινεμά

Με το «Caught by the Tides», ο κορυφαίος σκηνοθέτης της Κίνας καταγράφει τις συντριπτικές αλλαγές στη χώρα μέσα από τον ποιητικό φακό του. Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος τον συνάντησε στις Κάννες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Γιατί δεν μου άρεσε το «Megalopolis» του Κόπολα»

The Review / «Γιατί δεν μου άρεσε το Megalopolis του Κόπολα»

Πόσα λεπτά χειροκροτούσαν όρθιοι οι θεατές και γιατί δεν έχει απολύτως καμία σημασία; Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Τάσος Μελεμενίδης συζητούν για τη φιλόδοξη νέα ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα που έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ