Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter
9
Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Η Jenny Beavan μόλις είχε κερδίσει το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της για τα καλύτερα κοστούμια, αλλά λίγοι πρόσεξαν πως κάτι αμήχανο και μάλλον ενοχλητικό συνέβη την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της. 


Οι ηθοποιοί και παράγοντες του Χόλιγουντ που προσπερνά για να φτάσει στην Κέιτ Μπλάνσετ που την περίμενε με το βραβείο της, δεν χειροκροτούν, αλλά αντιθέτως της ρίχνουν ένα βλοσυρό και υποτιμητικό βλέμμα. Η κάμερα κατέγραψε αστραπιαία τις αντιδράσεις και η στιγμή αυτή έχει καταφέρει να κάνει το γύρο του διαδικτύου με σχεδόν 20 εκατ. views και πολύ αρνητικά σχόλια να τη συνοδεύουν.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων. Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Το Twitter πήρε κυριολεκτικά φωτιά με τα σχόλια και τις αντιδράσεις. Οι περισσότεροι σχολίασαν με επαίνους το πώς αυτή η γυναίκα επέλεξε να είναι ο εαυτός της και να μην μεταμορφωθεί για τη βραδιά που όλοι δίνουν μαραθώνιο για λάμψη και στιλ.

Λίγο αργότερα, η Βeaven δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν καθόλου οι τουαλέτες και τα ψηλοτάκουνα και πως θα έδειχνε γελοία κάνοντας μια τέτοια επιλογή. Αυτή της η δήλωση προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τα Μέσα που τα τελευταία 24ωρα σχολιάζουν το στιγμιότυπο της απονομής και έφερε ένα ακόμη μεγαλύτερο κύμα συμπαράστασης από χρήστες των social media που την έχρισαν την φετινή πραγματική νικήτρια στο κόκκινο χαλί.

Oscars News
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM
Movies

Οθόνες / Μια ταινία για τον Bloody Hawκ και άλλοι 8 λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή την εβδομάδα έχουν την τιμητική τους τα κατασκοπικά θρίλερ, παίζει η επανέκδοση του Delicatessen και ένα ντοκιμαντέρ για τον δημοφιλή ράπερ που δεν απευθύνεται μόνο στο fan base του — όχι άλλο Minecraft.
THE LIFO TEAM
«Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Οθόνες / «Οι περισσότεροι κινηματογράφοι στην Αργεντινή έχουν μετατραπεί σε εκκλησίες ευαγγελιστών»

Με το βραβευμένο ντοκιμαντέρ Μουσείο της Νύχτας, ο Φερμίν Ελόι Ακόστα αναδεικνύει ένα πολύτιμο φωτογραφικό αρχείο για τη Νέα Υόρκη των δεκαετιών του ’70 και του ’80, ενώ μιλά στη LiFO για την αβεβαιότητα του μέλλοντος του κινηματογράφου στην Αργεντινή και τις πολιτικές αναταράξεις στη χώρα του.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
JASON MOMOA

Οπτική Γωνία / Το σινεμά ως τοποθέτηση προϊόντος: Το «Minecraft» σπάει ταμεία

Η τεράστια επιτυχία της κινηματογραφικής διασκευής του δημοφιλούς παιχνιδιού θεμελιώνει μια νέα εποχή στο στουντιακό σινεμά που καθιστά την ταύτιση θεατή και καταναλωτή εντονότερη από ποτέ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

8 σχόλια
Μην στεναχωριέσαι κοπέλα μου, τα ίδια κάνανε και στον Βαρουφάκη, τώρα δουλεύει για πιο μεγάλη χώρα και μάλιστα ως ανεξάρτητος υπεργολάβος. Βέβαια χάθηκε να βάλει και μια δερμάτινη γραβάτα; Εντελώς μπάικερ τσικ να πούμε....
O Alejandro Inaritu ήταν εκεί !Ναι ο τύπος με το μούσι που αντικρίζει υποτιμητικά τη βραβευθείσα,είναι ο ίδιος που στο λόγο του κατά την παραλαβή του δικού του Όσκαρπαρέδωσε μαθήματα αντιρατσισμού για το πώς δεν πρέπει να περιφρονούμε τον άλλο με βάση τα εξωτερικά χαακτηριστικά της εμφάνισης !Έι Lifo,μήπως κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις ένα αφιέρωμα στους κήνσορες του αντιρατσισμού που μόνο ψευτιά και υποκρισία κρύβουν ;
Τους νοιάζει αν θα είναι αφροαμερικανοί στα βραβεία και μια γυναίκα που επέλεξε να είναι ο εαυτός της όλοι την κοιτάζουν επιεικώς απαράδεκτα.Δεν εξαιρούνται ούτε οι μεξικανοί ούτε οι αφροαμερικανοί.Του χρόνου να βραβέσετε μόνο τον ποιο καλοντυμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη γιατί έτσι κι αλλιώς γραφικά έχουν καταντήσει σαν βραβεία κινηματογράφου ταινιών των στούντιο.
καλό είναι όταν πηγαίνεις σε μια εκδήλωση να συμβαδίζεις με το dress code της εκδήλωσης,για να νιώθεις και εσύ ο ίδιος πιο άνετα και για να μην τραβάς τα αδιάκριτα βλέμματα.μολαταύτα αφού η κυρία δεν ήθελε να φορέσει κάτι πιο κομψό και έτσι ένιωθε καλά της βγάζω το καπέλο και μπράβο της.όσο για την ειρωνική συμπεριφορά των παρευρισκομένων απαράδεκτη και αγενέστατη.ντροπή.
Καλά τραγικοί αυτοί που την στραβοκοίταζαν. Δεν βλέπουν τον εαυτό τους που ντύνονται σαν πιγκουίνοι και οι γυναικες πιο κλόουν πεθαίνεις και μετά να μιλήσουν για μια αυθεντική γυναικα που ντύνεται οπως νιώθει και της ταιριάζει.
Το να λέμε ότι όποια δε ντύθηκε biker και ψιλοχύμα, ντύθηκε κλόουν, είναι το ίδiο άσχημο με το να λέμε ότι όποια (δηλαδή π.χ. η Jenny Beavan) δε ντύθηκε με τουαλέτες και τακούνια, είναι λέτσος και άκυρη. Κάθε γυναίκα δικαιούται να φόράει ό,τι θέλει, όποτε θέλει :)