Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter
9
Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Η Jenny Beavan μόλις είχε κερδίσει το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της για τα καλύτερα κοστούμια, αλλά λίγοι πρόσεξαν πως κάτι αμήχανο και μάλλον ενοχλητικό συνέβη την ώρα που ανέβαινε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της. 


Οι ηθοποιοί και παράγοντες του Χόλιγουντ που προσπερνά για να φτάσει στην Κέιτ Μπλάνσετ που την περίμενε με το βραβείο της, δεν χειροκροτούν, αλλά αντιθέτως της ρίχνουν ένα βλοσυρό και υποτιμητικό βλέμμα. Η κάμερα κατέγραψε αστραπιαία τις αντιδράσεις και η στιγμή αυτή έχει καταφέρει να κάνει το γύρο του διαδικτύου με σχεδόν 20 εκατ. views και πολύ αρνητικά σχόλια να τη συνοδεύουν.

Για την ιστορία, η Beavan είναι η γυναίκα που είναι υπεύθυνη για τα εντυπωσιακά κοστούμια του Mad Max και στο βιογραφικό της έχει ακόμη ένα Όσκαρ. Αλλά παραβίασε τους κανόνες και έκανε κάτι που οι υπόλοιποι σταρ δεν έδειξαν να εκτιμούν. Αιτία για τα βλέμματα είναι τα ρούχα της και όπως όλα δείχνουν το δερμάτινο biker τζάκετ της που ξεχώριζε ανάμεσα στις εκθαμβωτικές τουαλέτες και τα σμόκιν των υπολοίπων. Η Beavan έκανε μια σημαντική δήλωση με την επιλογή της, αλλά το Χόλιγουντ δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται, όπως δείχνει το ύφος που είχαν οι σκηνοθέτες Tom McCarthy και Alejandro Iñárritu, αλλά και οι υπόλοιποι στις καρέκλες που άφηνε πίσω της.

Η ενοχλητική και πολυσυζητημένη στιγμή των Όσκαρ Facebook Twitter

Το Twitter πήρε κυριολεκτικά φωτιά με τα σχόλια και τις αντιδράσεις. Οι περισσότεροι σχολίασαν με επαίνους το πώς αυτή η γυναίκα επέλεξε να είναι ο εαυτός της και να μην μεταμορφωθεί για τη βραδιά που όλοι δίνουν μαραθώνιο για λάμψη και στιλ.

Λίγο αργότερα, η Βeaven δήλωσε πως δεν την ενδιαφέρουν καθόλου οι τουαλέτες και τα ψηλοτάκουνα και πως θα έδειχνε γελοία κάνοντας μια τέτοια επιλογή. Αυτή της η δήλωση προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη υποστήριξη από τα Μέσα που τα τελευταία 24ωρα σχολιάζουν το στιγμιότυπο της απονομής και έφερε ένα ακόμη μεγαλύτερο κύμα συμπαράστασης από χρήστες των social media που την έχρισαν την φετινή πραγματική νικήτρια στο κόκκινο χαλί.

Oscars News
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

8 σχόλια
Μην στεναχωριέσαι κοπέλα μου, τα ίδια κάνανε και στον Βαρουφάκη, τώρα δουλεύει για πιο μεγάλη χώρα και μάλιστα ως ανεξάρτητος υπεργολάβος. Βέβαια χάθηκε να βάλει και μια δερμάτινη γραβάτα; Εντελώς μπάικερ τσικ να πούμε....
O Alejandro Inaritu ήταν εκεί !Ναι ο τύπος με το μούσι που αντικρίζει υποτιμητικά τη βραβευθείσα,είναι ο ίδιος που στο λόγο του κατά την παραλαβή του δικού του Όσκαρπαρέδωσε μαθήματα αντιρατσισμού για το πώς δεν πρέπει να περιφρονούμε τον άλλο με βάση τα εξωτερικά χαακτηριστικά της εμφάνισης !Έι Lifo,μήπως κάποια στιγμή πρέπει να κάνεις ένα αφιέρωμα στους κήνσορες του αντιρατσισμού που μόνο ψευτιά και υποκρισία κρύβουν ;
Τους νοιάζει αν θα είναι αφροαμερικανοί στα βραβεία και μια γυναίκα που επέλεξε να είναι ο εαυτός της όλοι την κοιτάζουν επιεικώς απαράδεκτα.Δεν εξαιρούνται ούτε οι μεξικανοί ούτε οι αφροαμερικανοί.Του χρόνου να βραβέσετε μόνο τον ποιο καλοντυμένο ηθοποιό και σκηνοθέτη γιατί έτσι κι αλλιώς γραφικά έχουν καταντήσει σαν βραβεία κινηματογράφου ταινιών των στούντιο.
καλό είναι όταν πηγαίνεις σε μια εκδήλωση να συμβαδίζεις με το dress code της εκδήλωσης,για να νιώθεις και εσύ ο ίδιος πιο άνετα και για να μην τραβάς τα αδιάκριτα βλέμματα.μολαταύτα αφού η κυρία δεν ήθελε να φορέσει κάτι πιο κομψό και έτσι ένιωθε καλά της βγάζω το καπέλο και μπράβο της.όσο για την ειρωνική συμπεριφορά των παρευρισκομένων απαράδεκτη και αγενέστατη.ντροπή.
Καλά τραγικοί αυτοί που την στραβοκοίταζαν. Δεν βλέπουν τον εαυτό τους που ντύνονται σαν πιγκουίνοι και οι γυναικες πιο κλόουν πεθαίνεις και μετά να μιλήσουν για μια αυθεντική γυναικα που ντύνεται οπως νιώθει και της ταιριάζει.
Το να λέμε ότι όποια δε ντύθηκε biker και ψιλοχύμα, ντύθηκε κλόουν, είναι το ίδiο άσχημο με το να λέμε ότι όποια (δηλαδή π.χ. η Jenny Beavan) δε ντύθηκε με τουαλέτες και τακούνια, είναι λέτσος και άκυρη. Κάθε γυναίκα δικαιούται να φόράει ό,τι θέλει, όποτε θέλει :)