Άνοιξε σήμερα για τους τουρίστες ο αρχαιολογικός χώρος της Πομπηίας

Άνοιξε σήμερα για τους τουρίστες ο αρχαιολογικός χώρος της Πομπηίας Facebook Twitter
EPA
0

Ο αρχαιολογικός χώρος της Πομπηίας, ένας τόπος παγκόσμιας κληρονομιάς και ο δεύτερος σε επισκεψιμότητα τουριστικός προορισμός στην Ιταλία, άνοιξε σημερα ξανά τις πύλες του στους επισκέπτες. 

Κατά την πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας της Πομπηίας, έπειτα από δυόμισι μήνες που έμεινε στα σπίτια του ο κόσμος κι έκλεισαν όλοι οι δημόσιοι χώροι, οι δημοσιογράφοι και οι ξεναγοί ήταν περισσότεροι από τους τουρίστες που έσπευσαν να αξιοποιήσουν το άνοιγμά της.

Οι επισκέπτες θερμομετρούνταν κατά την είσοδό τους, η οποία παρακολουθείτο από μια θερμική κάμερα, ενώ υποχρεωτική ήταν κι η απολύμανση των χεριών με αντισηπτικό.

Άνοιξε σήμερα για τους τουρίστες ο αρχαιολογικός χώρος της Πομπηίας Facebook Twitter
EPA

Για αυτήν την πρώτη φάση της επαναλειτουργίας, που είναι προγραμματισμένο να διαρκέσει δύο εβδομάδες, επιτρέπεται να ακολουθείται μόνο μία προκαθορισμένη διαδρομή, αποκλειστικά στους κύριους δρόμους αυτής της αρχαίας πόλης κοντά στη Νάπολη, η οποία θάφτηκε από την ηφαιστειακη τέφρα μετά την έκρηξη του Βεζούβιου το 79 μ.Χ.

Επίσης θα είναι δυνατή κι η πρόσβαση σε ορισμένες από τις σημαντικες επαύλεις της, εκείνες που έχουν επαρκή εσωτερικό χώρο, ωστε να τηρείται η κοινωνική απόσταση.

Από τις 9 Ιουνίου, νέες διαδρομές θα ανοίξουν για τους επισκέπτες, όμως όλοι όσοι θέλουν να επισκεφθούν την Πομπηία θα πρέπει να κάνουν κράτηση εισιτηρίων διαδικτυακά, επιλέγοντας το χρονικό διάστημα για την επίσκεψή τους.

Άνοιξε σήμερα για τους τουρίστες ο αρχαιολογικός χώρος της Πομπηίας Facebook Twitter
EPA

"Σκεφθήκαμε ότι θα το απολαμβάναμεενώ είναι ήρεμο και κανείς δεν είναι εκεί", δήλωσε η Άλισον Λόκχαρτ, που ήρθε στον χώρο με τον σύζυγό της από το σπίτι της, σε απόσταση 45', στην περιφέρεια της Νάπολης. Δεδομένης της χαμηλής παρουσίας επισκεπτών σήμερα, το ζευγάρι κατόρθωσε να κλείσει το εισιτήριό του λίγο προτού εισέλθει στον αρχαιολογικό χώρο.

Οι υπεύθυνοι του αξιοθέατου σχεδιάζουν να επιτρέπουν την είσοδο σε μόλις 40 ανθρώπους κάθε φορά κάθε 15 λεπτά, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η απαραίτητη ασφάλεια, ενώ θα είναι υποχρεωτικές και οι μάσκες καθ 'όλη τη διάρκεια της επίσκεψης.

Η Πομπηία είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής τουριστική τοποθεσία στην Ιταλία, μετά το Κολοσσαίο στη Ρώμη, με περίπου τέσσερα εκατομμύρια επισκέπτες το 2019.

Καθώς σταδιακά η Ιταλία επανέρχεται στην ομαλότητα, τολμά με προσεκτικό τρόπο να ξανανοίξει τα μνημεία κι αξιοθέατα της πλούσιας κληρονομιάς της, ελπίζοντας να αναζωογονήσει το ταχύτερο τον τουριστικό τομέα, ο οποίος έχει υποστεί καθίζηση λόγω της πανδημίας, η οποία κόστισε περισσότερους από 32.000 θανάτους στην ιταλική χερσόνησο. Η κυβέρνηση θα ανοίξει ξανά τα εξωτερικά σύνορα της χώρας από τις 3 Ιουνίου.

Στη Ρώμη, η Βασιλική του Αγίου Πέτρου είναι και πάλι ανοιχτή στο κοινό, όπως και η Πινακοθήκη Μποργκέζε ή τα Μουσεία του Καπιτωλίου. Το Μουσείο του Βατικανού, ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός στον κόσμο με σχεδόν 7 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως, ανακοίνωσε πως θα επαναλειτουργήσει από το Σάββατο, 1η Ιουνίου. Το Κολοσσαίο παραμένει έως σήμερα κλειστό.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ/ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ