22/2/22: Τι είναι η «Twosday» και γιατί ξεχωρίζει η σημερινή ημερομηνία

22/2/22: Τι είναι η «Twosday» και γιατί ξεχωρίζει η σημερινή ημερομηνία Facebook Twitter
Φωτ: UNSPLASH
0

Η ημερομηνία 22 Φεβρουαρίου 2022 ή «2/22/22» διαβάζεται και ανάποδα και από Tuesday (Τρίτη) βαφτίστηκε Twosday εξαιτίας της «κυριαρχίας» των δυαριών.

Ο καθηγητής Aziz Inan του University of Portland στο Όρεγκον, που μελετά παλίνδρομες ημερομηνίες για περισσότερα από 14 χρόνια, κάνει λόγο για την πιο ξεχωριστή ημερομηνία εδώ και πάνω από μια δεκαετία.

Και ο λόγος που την κάνει τόσο ιδιαίτερη, είναι επειδή πρόκειται για μια παλίνδρομη ημερομηνία τόσο στην Αμερική, όπου αναγράφουν πρώτα τον μήνα κι ακολουθούν ημέρα και έτος αλλά και σε πολλές άλλες χώρες, όπου αναγράφουν πρώτη την ημέρα. 

Η τελευταία φορά που συνέβη κάτι ανάλογο ήταν στις 11 Νοεμβρίου 2011, που γραφόταν ως «11/11/11». Και δεν θα ξανασυμβεί για τα επόμενα 400 χρόνια.

Εδώ και αρκετές ώρες, χρήστες των social media αλλά και μέσα ενημέρωσης «γιορτάζουν» την «Happy Τwosday», αναρτώντας σχόλια για τη σημερινή μέρα.

Ωστόσο η πιο «προσγειωμένη» εξήγηση έγκειται στην «καρκινική» φύση της ημερομηνίας. «Καρκινικές» ονομάζονται οι συμμετρικές φράσεις οι οποίες μπορούν να διαβαστούν είτε από την αρχή είτε από το τέλος.

Πολλοί συρρέουν στο πλησιέστερο παρεκκλήσι για να παντρευτούν, με τους περισσότερους γάμους να καταγράφονται -παραδοσιακά- στην «πρωτεύουσα των γάμων», το Λας Βέγκας, ενώ σύμφωνα με την Washington Post, η «φρενίτιδα» της Twosday έχει επηρεάσει και ορισμένες εταιρείες και ξενοδοχεία, που κάνουν ειδικές προσφορές. 

Οι αρμόδιες αρχές για τους γάμους στο Λας Βέγκας δεν αποκλείουν να τελεστούν σήμερα περισσότεροι γάμοι κι από τις 7 Ιουλίου του 2007, όταν είχε σημειωθεί το προηγούμενο ρεκόρ.

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ