Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος

Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος Facebook Twitter
Ένα φουτουριστικό σκουτεράκι με ένα επαναστατικό σύστημα διανομής μπαταριών που υπόσχεται να αλλάξει τις μετακινήσεις στις μεγαλουπόλεις
0

Στην κορυφή της λίστας με τα top εκθέματα κάθε site τεχνολογίας που κάλυψε την φετινή έκθεση CES, που διαξήχθη στο Las Vegas και έκλεισε μόλις τις πύλες της, βρέθηκε μια εφεύρεση που απέσπασε εγκωμιαστικά σχόλια τόσο για την καινοτομία της, όσο και για το σχεδιασμό της, αλλά, κυρίως, για τις προοπτικές που ανοίγει στο χώρο των μετακινήσεων στην πόλη.

Δέν ήταν κάποιο gadget, ούτε ένα αυτο-οδηγούμεο όχημα από τα πολυάριθμα που εξέθεσαν οι μεγάλοι κατασκευαστές, αλλά ένα μικρό, ηλεκτροκίνητο, "έξυπνο" σκουτεράκι. Το Gogoro.

Φτιαγμένο από ελαφρά κράματα πλαστικού που χρησιμοποιούνται στα υπερπολυτελή supercars και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα, το Gogoro, διαθέτει το δικό του application, μέσω του οποίου ο κάτοχός του μπορεί να αλλάξει το χρώμα των φώτων, τα γραφικά του ταμπλό, να μετρήσει την μπαταρία του, να εντοπίσει τον επόμενο σταθμό αλλαγής μπαταρίας αλλά και να καλέσει σε βοήθεια εάν τρακάρει.

Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος Facebook Twitter
O αναβάτης καταγράφει κι ελέγχει όλες τις λειτουργίες του Gogoro, μέσω ειδικού app για smartphone

Η αληθινή καινοτομία του Gogoro, που σχεδιάστηκε από ένα πρώην στέλεχος της εταιρείας κατασκευής smarpthone, HTC, βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο ανεφοδιάζεται, όταν οι μπαταρίες του τελειώσουν, προτείνοντας ένα δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών με συνδρομή, σε συμβεβλημένα σημεία διάθεσης, στα πρότυπα υπηρεσιών όπως το Netflix, αλλά και στον τρόπο που καταγράφει τις λειτουργίες και τις οδηγικές συνήθειες του αναβάτη, προσαρμόζοντας τη μηχανή του σε αυτές.

Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος Facebook Twitter
Οι μπαταρίες του Gogoro, που θα είναι διαθέσιμες μέσω συνδρομής σε συμβεβλημένα σημεία διάθεσης θα αντικαθίστανται σε 6 δευτερόλεπτα
 

Την κίνησή του, αναλαμβάνει μια σπιρτόζικη μηχανή, εφοδιασμένη με καινοτομίες για μεγαλύτερη απόδοση και μικρότερη κατανάλωση ενέργειας που μεταδίδει την κίνηση με καδένα στον πίσω τροχό, η οποία κάνει το Gogogro γρηγορότερο κατά 16% από τα συμβατικά σκούτερ των 125 κυβικών, εξασφαλίζοντάς του επιτάχυνση από 0 έως 50 χλμ., σε μόλις 4,2 δευτερόλεπτα! 

Gogoro: Αυτό είναι το "έξυπνο" ηλεκτρικό σκούτερ του μέλλοντος Facebook Twitter
Η παρουσίαση του Gogoro στην CES

Οι κατασκευαστές του καλαίσθητου, επαναστατικού σκούτερ Gogoro, με το καινοτόμο σύστημα ηλεκτροκίνησης και τους μηδενικούς ρύπους δεν έχουν ακόμα καθορίσει την τιμή του, ενώ η ημερομηνία κυκλοφορίας του έχει οριστεί για τα τέλη του 2015. Μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση από το Gogoro στο site του καθώς και στο παρακάτω βίντεο:

[ΠΗΓΗ]

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια: Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025

Τech & Science / Επιδημίες κουνουπιών στην Ευρώπη το 2025: Ιός του Δυτικού Νείλου, δάγκειος πυρετός και τσικουνγκούνια

Η Ευρώπη βλέπει άνοδο στα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου, του τσικουνγκούνια και του δάγκειου πυρετού, καθώς η κλιματική αλλαγή διευκολύνει την εξάπλωση των κουνουπιών
LIFO NEWSROOM
Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM