Ο Κιάνου Ριβς αποφάσισε να πάρει λεωφορείο μαζί με άλλους επιβάτες μετά από αναγκαστική προσγείωση

Ο Κιάνου Ριβς αποφάσισε να πάρει λεωφορείο μαζί με άλλους επιβάτες μετά από αναγκαστική προσγείωση Facebook Twitter
0

Ο Κιάνου Ριβς είναι γνωστός για την απλή του συμπεριφορά και πολλές φορές χρησιμοποιεί μέσα μαζικής μεταφοράς για τις μετακινήσεις του, όπως έκανε πρόσφατα μετά από αναγκαστική προσγείωση του αεροσκάφους που επέβαινε.

Ο 54χρονος ηθοποιός βρισκόταν σε μια πτήση από το σαν Φρανσίσκο προς το Λος Άντζελες όταν το αεροσκάφος προχώρησε σε αναγκαστική προσγείωση στο Μπέικερσφιλντ της Καλιφόρνια, που απέχει οδικώς περίπου δυο ώρες από το αεροδρόμιο Μπομπ Χόουπ.


Ο Κιάνου Ριβς αντί να χρησιμοποιήσει ιδιωτικό αμάξι αποφάσισε να οργανώσει και άλλους επιβάτες της πτήσης ώστε να πάρουν όλοι μαζί ένα λεωφορείο για να φτάσουν στον προορισμό τους. 


«Οι υπάλληλοι που μπορούν να ξεφορτώσουν τις βαλίτσες δεν θα είναι εδώ σε λιγότερο από τρεις ώρες και τα βανάκια θα είναι εδώ σε μια ώρα», είπε ο ηθοποιός, παροτρύνοντας τους υπόλοιπους επιβάτες να ασχοληθούν αργότερα για τις αποσκευές τους. Οπότε αποφάσισαν πως η καλύτερη λύση ήταν να πάνε στο Λος Άντζελες με λεωφορείο. 

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, που μοιράστηκαν βίντεο και φωτογραφίες στα social media, ο Κιάνου Ριβς σε όλη την διάρκεια της διαδρομής διάβαζε στους υπόλοιπους επιβάτες πληροφορίες για το Μπέικερσφιλντ και τους έπαιζε μουσική. 

Ο Κιάνου Ριβς αποφάσισε να πάρει λεωφορείο μαζί με άλλους επιβάτες μετά από αναγκαστική προσγείωση Facebook Twitter
Ο Κιάνου Ριβς αποφάσισε να πάρει λεωφορείο μαζί με άλλους επιβάτες μετά από αναγκαστική προσγείωση Facebook Twitter
Ο Κιάνου Ριβς αποφάσισε να πάρει λεωφορείο μαζί με άλλους επιβάτες μετά από αναγκαστική προσγείωση Facebook Twitter
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βενετία γιορτάζει τη εικονογραφία και τον συμβολισμό του στήθους

Εικαστικά / Μια μεγάλη εικαστική έκθεση αφιερωμένη στο γυναικείο στήθος

Στη Βενετία και στο Palazzo Franchetti μια έκθεση αφηγείται την «περιπέτεια» ενός σημείου της γυναικείας ανατομίας που έχει κατανοηθεί και αναπαρασταθεί στην τέχνη, τη διαφήμιση, τη μόδα, σε όλους τους πολιτισμούς και τις παραδόσεις με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
NEWSROOM