Ο Γιώργος Αγγελόπουλος σε καμπάνια του Dior για φιλανθρωπικό σκοπό - ΒΙΝΤΕΟ

Ο Γιώργος Αγγελόπουλος σε καμπάνια του Dior για φιλανθρωπικό σκοπό - ΒΙΝΤΕΟ Facebook Twitter
0

Ο νικητής του πρόσφατου Survivor, Γιώργος Αγγελόπουλος συμμετέχει σε καμπάνια του οίκου Dior, στο πλαίσιο μιας διεθνούς εκστρατείας για φιλανθρωπικό σκοπό.

Με ανάρτησή του στο Instagram, ο πρώην παίκτης του δημοφιλέστατου παιχνιδιού επιβίωσης έκανε γνωστή τη συμμετοχή του στην καμπάνια του οίκου για την συγκέντρωση χρημάτων, ώστε ενισχυθεί η προσπάθειας του «wemovement», της ενέργειας που ξεκίνησε η Νάταλι Πόρτμαν για τα ίσα δικαιώματα στην εκπαίδευση των γυναικών σε όλο τον κόσμο.

«Είναι απόφαση μετά από σκέψη, γκρεμίζω και φτιάχνω τα πάντα για την αγάπη. And you? What would you do for love?», διακρίνεται να λέει ο Αγγελόπουλος στο εν λόγω βίντεο.

Μάλιστα, όπως γράφει ο νικητής του Survivor στη λεζάντα κάτω από το βίντεο στο Instagram, για κάθε post στο @diorparfums, ο οίκος Dior δωρίζει 1 ευρώ στην προσπάθεια της Νάταλι Πόρτμαν.

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM