Ράδιο Αρβύλα: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας και η πλάκα που έκανε στην ομάδα το κανάλι

Ράδιο Αρβύλα: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας και η πλάκα που έκανε στην ομάδα το κανάλι Facebook Twitter
0

Από υψηλά ποσοστά τηλεθέασης στο σύνολο των κοινών συνοδεύτηκε η πρεμιέρα της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα» χθες και μετά τη μεταγραφή της δημοφιλούς ομάδας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ. 

Συγκεκριμένα, ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του από τις 23.45 έως τη 01.44 στο γενικό σύνολο βρέθηκαν στο 30,3%, στο κοινό 18-54 στο 31,7%, στο 18-24 των γυναικών στο 40,1%, στο 25-44 των ανδρών στο 38,7%. Την επίστροφή του Ράδιο Αρβύλα είδαν συνολικά 829.000 τηλεθεατές.

 

Κατά τα λοιπά, η υποδοχή που επιφύλαξε το κανάλι στους Θεσσαλονικείς είχε να κάνει με την αιώνια πλάκα του Μετρό Θεσσαλονίκης... Βασικά, το Γραφείο Τύπου του καναλιού τους είχε ετοιμάσει για «δωράκι» ατομικές κάρτες απεριορίστων διαδρομών -που φυσικά είχε τυπώσει ειδικά για εκείνους και για το ανύπαρκτο -ακόμη- Μετρό Θεσσαλονίκης. 

Και φυσικά, εννοείται ότι ήταν ένα δώρο που οι 4 τους το αποδέχθηκαν, προλογίζοντας το πρώτο βίντεο της εκπομπής. 

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM