ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Νέα Focus-Bari 2024: Ξανά Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά η LiFO

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter
0

ΣΕ ΜΙΑ  από τις πιο ανταγωνιστικές περιόδους στον χώρο των media, με συνεχείς ανακατατάξεις και αλλαγές, η LiFO εξακολουθεί να κατέχει κυρίαρχη θέση στις αναγνωσιμότητες των ελληνικών media brands που δραστηριοποιούνται τόσο στα έντυπα όσο και στο διαδίκτυο.


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της νέας BARI-Focus , η LiFO είναι για μία ακόμα χρονιά το κορυφαίο εβδομαδιαίο έντυπο πανελλαδικά σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες, την ίδια στιγμή που το LiFO.gr σημειώνει σημαντικές πρωτιές στα νεανικά κοινά και στις δυναμικές ηλικίες που διαμορφώνουν τις νέες τάσεις. 


Νο.1 εβδομαδιαίο έντυπο

Στην αναγνωσιμότητα των εβδομαδιαίων εντύπων, η LIFO αναδεικνύεται ως το κορυφαίο ελληνικό brand με μεγάλη διαφορά από τον ευθύ ανταγωνιστή της, σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες.

LiFO…………………………………......….584.5
ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ…...543.7
ΤΑ ΝΕΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ……......434.6
ATHENS VOICE………………….......392.6
ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ…………………..….326.2

Ταυτόχρονα, όμως, η LiFO παρουσιάζει σημαντικές πρωτιές και επιτυχίες στα πιο νεανικά κοινά, τόσο μεταξύ των ενημερωτικών sites όσο και στη συνδυασμένη αναγνωσιμότητα τίτλων με εβδομαδιαίο έντυπο και site.

Νέα Focus-Bari 2024:  Ξανά κορυφαίο έντυπο στην κατηγορία της η LiFO Facebook Twitter

Νο.1 στα ενημερωτικά sites της Αττικής στις ηλικίες 13-34

LiFO.gr ……………………….225,8
Protothema.gr………….....… 223,8
Kathimerini.gr ………...….… 176,8
Athensvoice.gr…………...… 158,2
Tovima.gr …………………... 152


Νο.2 στα ενημερωτικά sites πανελλαδικά στις ηλικίες 13-54

Protothema.gr………………..1530,9
LiFO.gr …………………….....1234,8
Kathimerini.gr …………….….1217,3
Tovima.gr …………………… .986,9

Νο.2 σε συνδυαστική αναγνωσιμότητα (print/digital) πανελλαδικά στις ηλικίες 13-44

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ………………………………1118,1
LiFO…………………………………………. 981,9 
Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ……......908,5
ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ…………….......726,3
REAL NEWS……………………………  ….620,5

Όπως αποδεικνύουν και τα αποτελέσματα της Focus – Bari, η δυναμική τoυ brand LiFO συνεχίζει να μεγαλώνει και αυτό οφείλεται σε μία σειρά από λόγους: 
α) Στη στρατηγική ανάπτυξης με νέες προτάσεις στον χώρο των εκδόσεων, του διαδικτύου και φυσικά του multimedia περιεχομένου.
β) Στην παραγωγή 360ο ενεργειών γύρω από θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό και απασχολούν την κοινωνία.
γ) Στην προσήλωσή μας στην έγκριτη δημοσιογραφία και την ποιοτική ύλη. 
δ) Στη σταθερή σχέση με τους αναγνώστες μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στην ικανότητά μας να συνδεόμαστε με νέες γενιές αναγνωστών.

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας και υποσχόμαστε να παραμείνουμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης σας.
 

TV & Media
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμεντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

TV & Media / «What Jennifer Did»: Πού βρίσκεται σήμερα η Τζένιφερ Παν- Το ντοκιμαντέρ στο Netflix και η νέα ζωή του πατέρα της

Τον Νοέμβριο του 2010, μια παρέα  ανδρών μπήκε στο σπίτι των Παν στο Μάρκχαμ του Οντάριο. Σκότωσαν τη μητέρα της Τζένιφερ και πυροβόλησαν τον πατέρα της στο κεφάλι και στον ώμο
NEWSROOM
Οι New York Times και οι αξίες της παραδοσιακής δημοσιογραφίας στο επίκεντρο

TV & Media / New York Times - Gate: Εσωτερική έρευνα για τη διαρροή πληροφοριών από ρεπορτάζ για τον πόλεμο στη Γάζα

Η ιστορική εφημερίδα με τους δέκα εκατομμύρια συνδρομητές διεξάγει εσωτερική έρευνα σχετικά με το ρεπορτάζ που αποκάλυψε σεξουαλική βία της Χαμάς κατά των ομήρων στη Γάζα
NEWSROOM