Tι απαντά η AirFastTickets σχετικά με την είδηση της αναστολής λειτουργίας

Tι απαντά η AirFastTickets σχετικά με την είδηση της αναστολής λειτουργίας Facebook Twitter
7

Ανακοίνωση σχετικά με την είδηση περί αναστολής λειτουργίας της airfasttickets για χρέη ύψους 45 εκατ. ευρώ εξέδωσε πριν λίγο η εταιρεία.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση από το Facebook:

Με αφορμή αναπαραγωγή δημοσιεύματος, σχετικά με την υποτιθέμενη κίνηση της ΙΑΤΑ εναντίoν της εταιρείας, για διεκδίκηση καθυστερούμενων πληρωμών ύψους 45 εκατ. ευρώ, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα ακόλουθα:


Το δημοσίευμα είναι ανακριβές, διότι καμία αναστολή online πωλήσεων δεν υφίσταται και όλα τα site των εταιρειών του Ομίλου, σε όλες τις χώρες, λειτουργούν κανονικά.


Δεν υφίσταται ληξιπρόθεσμη οφειλή της Airfasttickets σε κανέναν προμηθευτή.


Στη Μεγάλη Βρετανία, δραστηριοποιείται θυγατρική εταιρεία της Airfasttickets International. Παρ' όλα αυτά ούτε για εκείνη ούτε για κάποια άλλη εταιρεία του Ομίλου υφίστανται οικονομικές εκκρεμότητες, για τις οποίες να έχει περάσει το νόμιμο χρονικό διάστημα τακτοποίησής τους.


Ουδέποτε, πόσο μάλλον τις τελευταίες 50 μέρες, δεν έχει τεθεί έλεγχος στις συναλλαγές της Airfasttickets. Η επικοινωνία η οποία έχει πραγματοποιηθεί μεταξύ της ιδιοκτησίας της εταιρείας και της ΙΑΤΑ αφορούσε στην παράταση των εγγυητικών επιστολών, λόγω της δυναμικής αύξησης των πωλήσεων της Airfasttickets, η οποία έφτασε το 1.937% στο διάστημα 2013-2014. Με βάση το συμβόλαιο της Airfasttickets με την ΙΑΤΑ, η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει μέχρι και 60 ημέρες παράταση πληρωμής.


Όσον αφορά τις πωλήσεις της Airfasttickets, για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο, αυτές είναι πολύ περισσότερες από ότι αναφέρεται στο δημοσίευμα.


Αναφορικά με το θέμα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Airfasttickets κ. Νίκος Κοκλώνης, δήλωσε:


«Τα ταμειακά διαθέσιμα της Airfasttickets υπερβαίνουν κατά πολύ τις συνολικές οφειλές της εταιρείας. H Airfasttickets, με κέντρο την Ελλάδα, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στη χώρα και στον υπόλοιπο κόσμο, στον Κλάδο της διακίνησης επιβατών. Η ποιότητα των υπηρεσιών μας, σε συνδυασμό με τις χαμηλές μας τιμές, έχουν οδηγήσει την εταιρεία μας στην τιμητική θέση Νο. 3 σε όλη την Ευρώπη. Είναι πάγια θέση και πεποίθησή μας ότι στους καταναλωτές αξίζουν φθηνές και ποιοτικές διακοπές. Αυτό πράτταμε. Αυτό πράττουμε. Αυτό θα πράττουμε. Η οικονομική μας ευρωστία είναι αδιαμφισβήτητη. Ευχαριστούμε τα εκατομμύρια των πελατών μας για την εμπιστοσύνη τους και δεσμευόμαστε για περαιτέρω καινοτόμες υπηρεσίες στο άμεσο μέλλον».

7

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε «ηθικό χρέος» στις φτωχές χώρες

Οικονομία / «Οι πλούσιες χώρες χρωστούν 500 δισ. δολάρια τον χρόνο σε "ηθικό χρέος" στις φτωχές χώρες»

Να αυξηθεί ο ελάχιστος φορολογικός συντελεστής στις πολυεθνικές και να φορολογηθούν οι μεγάλες περιουσίες προτείνει η βραβευμένη με Νόμπελ Οικονομίας Εστέρ Ντιφλό
NEWSROOM
Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι των νονών» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Οικονομία / Ποια προϊόντα περιλαμβάνει το «καλάθι του νονού» και ποια το «καλάθι του Πάσχα»

Στο καλάθι του νονού εντάσσονται 12 κατηγορίες προϊόντων και δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές που είναι νονοί ή γονείς μικρών παιδιών να κάνουν οικονομικότερες αγορές κατά την περίοδο του Πάσχα
NEWSROOM

σχόλια

6 σχόλια
Καλά είναι πασιφανές ότι πρόκειται περί πολέμου! Εγώ μπήκα, το site λειτουργεί κανονικά προχωράς σε κρατήσεις κλπ. Αν είχαν όντως χρεοκοπήσει, δεν θα υπήρχαν. Αλλά αυτό που παθαίνουμε & θέλουμε να βγάλουμε το μάτι όποιου προοδεύει είναι μάλλον θέμα DNA!
Πάντως τα τελευταία χρόνια που θυμάμαι μεγάλες εταιρείες που κλείσανε, πρώτα έκλεισαν μέσα σε ένα βράδυ και μετά το μάθαμε. Αν ήταν να συμβεί κάτι τέτοιο, θα είχε συμβεί ήδη. Μήπως τελικά όλα αυτά τα δημοσιεύματα είναι αβάσιμα και θα έπρεπε να ασχολούμαστε με άλλα θέματα;
Δεν γνωρίζω τι στοιχεία καταχωρεί και τι όχι και από πότε, γεγονός θεωρώ οτι έχω εφυπηρετηθει 6 φορές και έχω κλείσει εισιτήρια χωρίς κανένα πρόβλημα. Μετά την διάψευση απο την εταιρεία για χρεοκοπία, κλείσιμο κτλ μου φαίνεται λίγο ύποπτη η όλη επίθεση από τη στιγμή που ακόμα λειτουργεί!
H αιτίαση για την κατά 1.937% αύξηση των πωλήσεων στο διάστημα 2013-2014 στέκει μεν λογιστικά, αλλά είναι παραπλανητική (έως δισκεδαστική): η εταιρεία καταχωρεί πωλήσεις μόλις από το 2013, οπότε οποιαδήπτε πώληση εισιτηρίου προσμετράται ως αύξηση.
Απορώ πραγματικά πως μπορείς να είσαι γνώστης ενός τέτοιου γεγονότος. Ειδικά όταν μια εταιρεία είναι υποχρεωμένη βάση νόμου να κρατάει βιβλία και να φαίνονται τα έσοδα και τα έξοδα της. Πως εσύ μπορείς να υποστηρίζεις κάτι τέτοιο.Πραγματικά με έβαλες σε σκέψεις μήπως τελικά γίνονται απλά για να γίνει μια επίθεση και μόνο αυτό!