Reuters: Η Louis Vuitton θα ανεβάσει τις τιμές, καθώς το κόστος αυξάνεται

Κατάστημα της Louis Vuitton στο Μιλάνο Facebook Twitter
Φωτ: Mairo Cinquetti/NurPhoto via Getty Images
0

Η Louis Vuitton, το κορυφαίο brand μόδας της LVMH, θα αυξήσει τις τιμές παγκοσμίως την Τετάρτη ως αποτέλεσμα του αυξημένου κόστους κατασκευής και μεταφοράς, δήλωσε στο Reuters εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας στην Κίνα.

Η Louis Vuitton, η δημοφιλέστερη μάρκα πολυτελείας στον κόσμο, θα γίνει μία από τις πρώτες μεγάλες εταιρείες στον κλάδο που θα αυξήσει ευρέως τις τιμές φέτος, για να προστατεύσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς το κόστος εκτινάσσεται στα ύψη.

Οι αυξήσεις των τιμών θα επηρεάσουν τα καταστήματα Louis Vuitton παγκοσμίως και θα περάσουν σε δερμάτινα είδη, αξεσουάρ μόδας και αρώματα, δήλωσε ο εκπρόσωπος την Τρίτη, χωρίς, ωστόσο, να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για την κλίμακα των αυξήσεων, πέρα από το ότι θα διαφέρουν ανάλογα με το προϊόν.

«Η προσαρμογή των τιμών λαμβάνει υπόψη τις αλλαγές στο κόστος παραγωγής, τις πρώτες ύλες, τις μεταφορές καθώς και τον πληθωρισμό», ανέφερε η ετικέτα σε δήλωση που δόθηκε στο Reuters.

Ορισμένοι μπλόγκερ στα κινεζικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης είπαν ότι η τιμή ορισμένων  τσαντών, όπως οι Capucines και Neverfull, με τιμή τώρα 7.323 δολάρια και 1.890 δολάρια αντίστοιχα, θα αυξηθεί κατά 20% ή περισσότερο στην Κίνα, χωρίς να αναφέρουν πηγές.

Σύμφωνα με το PurseBop, ένας ιστότοπος που παρακολουθεί την αγορά πολυτελών προϊόντων, οι εκτιμήσεις υποστηρίζουν ότι η αύξηση θα κυμανθεί από περίπου 4% έως 15-18%.

Καθ' όλη τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, οι εταιρείες ειδών πολυτελείας εκμεταλλεύτηκαν την αυξανόμενη ζήτηση για μόδα και αξεσουάρ. Η Chanel αύξησε τις τιμές σε ορισμένες από τις τσάντες της τρεις φορές πέρυσι.

Όπως παρατηρείται, η τιμή των τσαντών πολυτελείας αυξάνονται σταθερά, καθώς ορισμένες από τις διάσημες «it-bags» έχουν αυξηθεί έως και το 70% της αρχικής τους αξίας από την ημερομηνία δημιουργίας τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εμβληματική Birkin του οίκου Hermès που δεν έπαψε ποτέ να αυξάνεται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια. Ως αποτέλεσμα, οι πολυτελείς τσάντες, όπως και τα ρολόγια, έχουν γίνει από μόνες τους οικονομικές επενδύσεις.

Με πληροφορίες Reuters
 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM