"Πάτωσαν" οι ενδιάμεσες εκπτώσεις- Δεν κατάφεραν να τονώσουν την αγορά

"Πάτωσαν" οι ενδιάμεσες εκπτώσεις- Δεν κατάφεραν να τονώσουν την αγορά Facebook Twitter
Konstantinos Tsakalidis / SOOC
4

Πτωτικά κατά 14,7% κινήθηκαν οι πωλήσεις των καταστημάτων λιανεμπορίου στο φετινό διάστημα των ενδιάμεσων εκπτώσεων σε σύγκριση με την αντίστοιχη ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο το 2014. Η εκπτωτική περίοδος του Νοεμβρίου, όσον αφορά τις πωλήσεις των εμπορικών καταστημάτων κινήθηκε στα ίδια ή χαμηλότερα επίπεδα από την αντίστοιχη περσινή, με το 36% των επιχειρήσεων να βλέπει τις φετινές πωλήσεις τη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς να παραμένουν στα ίδια επίπεδα και το 50% σε χαμηλότερα, ενώ μόνο 1 στις 9 εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση πωλήσεων.

Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από σχετική έρευνα που πραγματοποίησε η ΕΣΕΕ σε τυχαίο δείγμα 200 εμπορικών επιχειρήσεων σε παραδοσιακές εμπορικές αγορές αστικών κέντρων της χώρας.

Το εκπτωτικό δεκαήμερο του Νοεμβρίου φαίνεται να μην επηρεάζει το συνολικό τζίρο για το διάστημα της φθινοπωρινής - χειμερινής σεζόν, στο 58% των επιχειρήσεων με 1 στους 4 επιχειρηματίες να πιστεύει ότι τελικά μειώνει το συνολικό τζίρο κι 1 στους 5 να θεωρεί ότι έχει θετικό αντίκτυπο.

Μεγαλύτερο είναι το ποσοστό αυτών που συμφωνούν με το μέτρο των ενδιάμεσων εκπτώσεων σε σύγκριση με το ποσοστό αυτών που διαπιστώνουν θετικό αντίκτυπο για τις πωλήσεις τους. Σε κάθε περίπτωση, η πλειονότητα των επιχειρήσεων (62%) διαφωνεί με την εφαρμογή των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Στο πλαίσιο της έρευνας, οι έμποροι ρωτήθηκαν επίσης αν άνοιξαν τα καταστήματά τους την Κυριακή 1 Νοεμβρίου. Για όσα καταστήματα άνοιξαν παρατηρείται ότι περίπου 3 στους 4 επιχειρηματίες πιστεύουν ότι τελικά η Κυριακή δεν επηρέασε θετικά τον τζίρο του εκπτωτικού δεκαημέρου. Διότι ο τζίρος της Κυριακής απορρόφησε εκείνο των προηγούμενων και επόμενων ημερών. Σημειώνεται ακόμη ότι από το δείγμα το 41% των επιχειρήσεων λειτούργησε την Κυριακή 1 Νοεμβρίου.

Αναφορικά με τον αριθμό των απασχολουμένων, καμία επιχείρηση δεν προσέλαβε επιπλέον υπάλληλο, για να καλύψει την ανάγκη απασχόλησης προσωπικού για τις Κυριακές. Το 63% των περιπτώσεων έχει επωμιστεί προσωπικά την κάλυψη της ανάγκης, ενώ το 37% έχει επεκτείνει το ωράριο του υπάρχοντος προσωπικού.

Όσον αφορά το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης, το 51% των επιχειρήσεων απάντησε ότι επιβαρύνεται είτε πάρα πολύ είτε πολύ από το άνοιγμα των Κυριακών, το 28% λίγο, ενώ μόλις το 21% δήλωσε ότι δεν έχει επιβαρυνθεί καθόλου.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Χωρίς να θέλω να μπω στην αντιπαράθεση ναι ή όχι δουλειά την Κυριακή (για διάφορους λόγους είμαι κατά), γιατί η κουβέντα δεν τελειώνει ποτέ, θα ήθελα να αναφερθώ στις περίφημες ενδιάμεσες εκπτώσεις: στα περισσότερα καταστήματα εκπτώσεις είχαν τα προπέρσινα στοκ ή έκπτωση της πλάκας στα λιγότερο "μαζικά" καταστήματα. Αυτό δεν είναι εκπτώσεις είναι κοροϊδία. Δεν ξέρω τι γίνεται στα πολύ ακριβά προϊόντα γιατί δεν έχω χρήματα να τα αγοράσω ούτε την Κυριακή, ούτε μέσα στην εβδομάδα. Οι ενδιάμεσες εκπτώσεις μπορεί να έχουν δύο αποτελέσματα: να παρασύρουν τον κόσμο να ψωνίσει ρούχα χωρίς εκπτώσεις ή να μην αγοράσει τπτ απολύτως από τα νεύρα του στην κοροϊδία :P
Αυτό παρατήρησα και εγώ. Η έρευνα προέρχεται από την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (δηλαδή η παλαιά Εθνική Συνομοσπονδία Εμπορίου με πρόεδρο τον Κορκιδη που ειναι αναφανδόν ενάντια στο άνοιγμα τις Κυριακές και στην εργαλειοθήκη του ΟΑΣΑ) και βασίστηκε σε τυχαίο τηλεφωνικό δείγμα 200 επιχειρήσεων από όλη την χώρα!!! Όχι απλά ειναι μειωμένης αξιοπιστίας αλλα μάλλον ειναι φουλ κατευθυνόμενη.
7ΕΚ ΑΝΕΡΓΟΙ 1.5ΕΚ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ 1.5ΕΚ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΒΡΕΞΕΙ ΧΙΟΝΙΣΕΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΖΕΣΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ!!!!!!!!!