Μείωση ενοικίου: Τι αλλάζει μετά τα νέα μέτρα - Οι δικαιούχοι

Μείωση ενοικίου: Τι αλλάζει μετά τα νέα μέτρα - Οι δικαιούχοι Facebook Twitter
0

Υποχρεωτική μείωση ενοικίου κατά 40% σε επαγγελματικά ακίνητα, κύρια κατοικία και φοιτητική στέγη περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα μέτρα στήριξης για όσους πλήττονται από τους νέους κανόνες λόγω κορωνοϊού

Ειδικότερα, οι επιχειρήσεις που έχουν έδρα σε Περιφερειακή Ενότητα που εντάσσεται στο επίπεδο «Αυξημένου Κινδύνου» για τουλάχιστον 14 ημέρες εντός του μηνός και πλήττονται σημαντικά σύμφωνα με τη διευρυμένη λίστα ΚΑΔ Απριλίου, δικαιούνται υποχρεωτική μείωση ενοικίου κατά 40% στα επαγγελματικά τους ακίνητα.

Το ίδιο ισχύει και για την κύρια κατοικία των εργαζομένων που τίθενται σε αναστολή σύμβασης εργασίας, αλλά και για τη φοιτητική κατοικία των τέκνων τους, ανά την επικράτεια.

Για τις επιχειρήσεις που εντάσσονται στο επίπεδο «Επιτήρησης», ισχύει η προαιρετική μείωση ενοικίου, σύμφωνα με τη διευρυμένη λίστα ΚΑΔ.

Για τους ιδιοκτήτες που εκμισθώνουν ακίνητα στις επιχειρήσεις αυτές και τους ανωτέρω εργαζόμενους, συμψηφίζεται το 1/3 της ζημίας τους με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις.

Αντιδρούν οι ιδιοκτήτες

Η ΠΟΜΙΔΑ με επιστολή διαμαρτυρίας προς τους υπουργούς Οικονομικών και Ανάπτυξης, τον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών και τον υφυπουργό Οικονομικών, εκφράζει τη δυσφορία της για τις νέες μειώσεις ενοικίων, χωρίς, όπως τονίζει, να λαμβάνονται μέτρα υπέρ των ιδιοκτητών.

Όπως σημειώνουν: «Στη λίστα αυτή τον Απρίλιο είχαν συμπεριληφθεί όχι μόνον οι επιχειρήσεις που έκλεισαν τότε υποχρεωτικά (εστίαση, θεάματα, γυμναστήρια κλπ.) αλλά και όλες οι εκατοντάδες δραστηριότητες εμπορίας και υπηρεσιών λόγω των γενικών περιορισμών κυκλοφορίας (με SMS κλπ.). Σήμερα όμως οι επιχειρήσεις αυτές θα παραμείνουν σε κανονική λειτουργία!!! Ποιος ο λόγος συνεπώς της επέκτασης της μείωσης ενοικίων και σε αυτές;».

Παράλληλα τονίζει ότι για τους ιδιοκτήτες το μόνο θετικό μέτρο είναι ο μελλοντικός συμψηφισμός του 30% της απώλειας που υφίστανται με τις φορολογικές τους υποχρεώσεις. «Καμιά άμεση επιδότηση, όπως θα ήταν το σωστό, ή μείωση υποχρεώσεων, διευκόλυνση, ρύθμιση ή οποιοδήποτε άλλο άμεσο ανακουφιστικό μέτρο, όπως τα τόσα άλλα που προβλέπονται για τόσες άλλες κατηγορίες φορολογουμένων!!!».

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM