ΕΣΣΕ: Αυξήθηκαν οι διαγραφές επιχειρήσεων το 2016- Μείωση στις νέες εγγραφές

ΕΣΣΕ: Αυξήθηκαν οι διαγραφές επιχειρήσεων το 2016- Μείωση στις νέες εγγραφές Facebook Twitter
0

Σε αρνητικό ισοζύγιο η επιχειρηματικότητα σύμφωνα με στοιχεία από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο, όπως αναφέρει σε σχόλιό του στο twitter ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης.

«Οι διαγραφές επιχειρήσεων (33.606 το 2016 έναντι 28.203 το 2015) στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο το 2016 αυξήθηκαν κατά 19% και οι νέες εγγραφές (28.234 το 2016 έναντι 30.313 το 2015) μειώθηκαν κατά 8% σε σχέση με 2015» όπως αναφέρει στο σχόλιο.

Πάντως, το Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016, παράγοντες του υπουργείου Οικονομίας αναφερόμενοι σε ρεπορτάζ εφημερίδας που είχε ως θέμα τη «μεγάλη φυγή» των επιχειρήσεων σχολίαζαν, ότι το 2015 είχαμε 43.846 συστάσεις νέων εταιρειών και 24.846 διαγραφές, ενώ το πρώτο δεκάμηνο του 2016 είχαμε 23.212 συστάσεις και 26.347 διαγραφές. Η αύξηση των διαγραφών, κατά το υπουργείο, οφείλεται, κυρίως, σε μετασχηματισμό εταιρειών [από ΕΕ, ΕΠΕ και ΟΕ σε ΙΚΕ], «ενώ οι περισσότερες διαγραφές ουσιαστικά αφορούν «μπλοκάκια» που δεν αποτελούν επιχειρηματικότητα και στρεβλώνουν τη συνολική εικόνα».

Ακόμη, οι ίδιοι παράγοντες σημείωναν ότι, από προσωρινά στοιχεία, είναι γνωστό πως το πρώτο δίμηνο του 2016 έκλεισαν, με προγενέστερη ημερομηνία, περίπου 1.600 επιχειρήσεις κάνοντας χρήση της δυνατότητας αναδρομικής διακοπής καθώς ήταν επιχειρήσεις σε αδράνεια. Και το 2015 διεγράφησαν από το ΓΕΜΗ 6.600 επιχειρήσεις που ήταν ανενεργές επί μακρόν.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM