Αυξάνονται κατά 9% τα εισιτήρια στα ΚΤΕΛ

Αυξάνονται κατά 9% τα εισιτήρια στα ΚΤΕΛ Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: Eurokinissi
0

Αυξάνεται η τιμή των εισιτηρίων στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ όλης της χώρας.

Η αύξηση αναμένεται να είναι της τάξης του 9%, ενώ οι επαγγελματίες του κλάδου επισημαίνουν πως η ανατίμηση στα εισιτήρια των ΚΤΕΛ ήταν αναγκαία, καθώς έχει αυξηθεί κατά πολύ το λειτουργικό κόστος.

Αξίζει όμως να αναφερθεί πως στην ανατίμηση δεν περιλαμβάνονται οι μηνιαίες και ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών, ενώ συνεχίζονται οι προσφορές των πακέτων εισιτηρίων (10+1 δώρο). Επίσης, δεν αλλάζει η τιμή των εισιτηρίων όταν αυτά εκδίδονται από τον οδηγό εντός του λεωφορείου, κατά τη διάρκεια της προκαθορισμένης διαδρομής.

Η ομοσπονδία κάνει λόγο για μια «ήπια αύξηση στην τιμή του κομίστρου», δηλαδή 0,10 λεπτά του ευρώ. «Η τελευταία αύξηση έγινε το 2010, δηλαδή πριν από 14 χρόνια τότε που το μεταφορικό και λειτουργικό κόστος ήταν πολύ πιο χαμηλό σε σχέση με σήμερα».

Ειδικότερα, ο Μιχάλης Σακελλαρίου, πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών και πρόεδρος-διευθύνων σύμβουλος του αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας Α.Ε. τονίζει σε ανακοίνωσή του πως «το κοινωνικό έργο των ΚΤΕΛ συνεχίστηκε παρά τις αντίξοες συνθήκες που ενέσκηψαν όλα αυτά τα χρόνια. Απορροφήσαμε ως αστικά ΚΤΕΛ όλους τους οικονομικούς κραδασμούς που προκάλεσαν οι αλλεπάλληλες οικονομικές και υγειονομικές κρίσεις, σεβόμενοι πρώτα από όλα την κοινωνία και το επιβατικό μας κοινό. Πλέον, με το μεταφορικό έργο να έχει μειωθεί εξ αιτίας του κορωνοϊού, τις πληθωριστικές τάσεις να πιέζουν, το ενεργειακό κόστος να έχει εκτοξευθεί, κρίνεται όχι μόνο η βιωσιμότητα της ανάπτυξης, των νέων επενδύσεών μας προς όφελος του επιβατικού κοινού, αλλά και η ίδια η επιβίωση των ΚΤΕΛ πανελλαδικά».

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρει επίσης «πρόκειται για μία μικρή αύξηση που δεν επιλύει τα συσσωρευμένα προβλήματα, αλλά καλύπτει μακροπρόθεσμα ένα μέρος από τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των λειτουργικών εξόδων μας».

Ο ίδιος χαρακτηρίζει τις συζητήσεις με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα και την υφυπουργό Χριστίνα Αλεξοπούλου «ήταν εποικοδομητικές και σε αμοιβαίο κλίμα κατανόησης».

Ο Μιχάλης Σακελλαρίου συμπλήρωσε πως «παραθέσαμε αναλυτικά παραδείγματα με το πλάνο κάλυψης του κόστους λειτουργίας μας (καύσιμα, ανταλλακτικά, συντήρηση, ασφάλιστρα, μισθοδοσίες προσωπικού, εισφορές κτλ) από το 2010 οπότε και παρέμεινε σταθερή η τιμολογιακή πολιτική μας μέχρι σήμερα, στο οποίο αποτυπώνονταν -βάσει υπολογισμών- ότι η αύξηση θα έπρεπε να ανέλθει στο 38%. Παρόλα αυτά καταλήξαμε και συμφωνήσαμε σε μία ήπια αύξηση, αντιλαμβανόμενοι πλήρως την καθημερινότητά του πολίτη».

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM