ΑΑΔΕ: «Λουκέτο» και πρόστιμα σε γνωστά κλαμπ σε Άλιμο και Σαντορίνη

ΑΑΔΕ: «Λουκέτο» και πρόστιμα σε γνωστά κλαμπ σε Άλιμο και Σαντορίνη - Για φοροδιαφυγή Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

«Λουκέτο» 48 ωρών και πρόστιμα επιβλήθηκαν από την ΑΑΔΕ σε γνωστά κλαμπ στην παραλιακή λεωφόρο της Αττικής και τη Σαντορίνη, για υποθέσεις φοροδιαφυγής. 

Όπως γίνεται γνωστό, κατά τη διάρκεια παράστασης γνωστού τραγουδιστή στο κλαμπ στην παραλιακή διαπιστώθηκε ότι δεν είχαν κοπεί 15 αποδείξεις, συνολικής αξίας 605 ευρώ. 

Αποφασίστηκε, λοιπόν, να κλείσει η επιχείρηση για 48 ώρες.

Παράλληλα, έλεγχος έγινε και σε γνωστό κλαμπ στη Σαντορίνη, όπου βρίσκεται εντός ξενοδοχειακής μονάδας.

Διαπιστώθηκε πως δεν είχαν εκδοθεί 3.726 αποδείξεις αξίας 355.000 ευρώ. 

Δεδομένου ότι πρόκειται για επιχείρηση που λειτουργεί μέσα σε ξενοδοχείο, επιβλήθηκε το πρόστιμο που αναλογεί αλλά δεν έκλεισε. Προβλέπεται και  επιπλέον χρηματική ποινή μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος της φορολογικής συμπεριφοράς του κλαμπ.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM