Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών

Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter
3

Παγκόσμιο πολιτιστικό έγκλημα φάινεται ότι τέλεσαν οι τζιχαντιστές του ISIS στη Συρία οι οποίοι ανατίναξαν δυο ναούς στην Παλμύρα, επειδή τους θεωρούν ειδωλολατρικούς. Η Παλμύρα, ρωμαική πόλη, 2.000 ετών έχει ανακηρυχθεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς από την UNESCO.

Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter
Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter


Την καταστροφή γνωστοποίησε σήμερα η εξτρεμιστική οργάνωση. Οι εικόνες πριν και μετά την καταστροφή απεικονίζουν τζιχαντιστές να κουβαλούν εκρηκτικά και στη συνέχεια τους ναούς να έχουν μετατραπεί σε συντρίμμια.

Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter
Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter


Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ανέφερε πως αυτή την εβδομάδα οι τζιχαντιστές είχαν τοποθετήσει νάρκες και βόμβες στην αρχαία πόλη της Παλμύρας, αλλά δεν ήταν σαφές αν ήθελαν να ανατινάξουν τα μνημεία, ή αν τοποθέτησαν τους εκρηκτικούς μηχανισμούς για να εμποδίσουν τις συριακές ένοπλες δυνάμεις να πλησιάσουν στην πόλη.

Παγκόσμιο σοκ από το πολιτιστικό έγκλημα των τζιχαντιστών Facebook Twitter


«Σε όλες τις περιοχές όπου εξαπλώνονται όταν βλέπουν τα μνημεία τα καταστρέφουν ως βέβηλα και ως επιστροφή στον παγανισμό», δήλωσε ο επικεφαλής της Εφορίας Αρχαιοτήτων της συριακής κυβέρνησης Μααμούν Αμπντουλκαρίμ στο Ρόιτερς.


Η Συριακή κυβέρνηση είχε απομακρύνει αγάλματα από την Παλμύρα σε ασφαλείς τοποθεσίες πριν την κατάληψη της από το ISIS.

3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.