Πεπεισμένος ότι οι καταναλωτές είναι επιτέλους έτοιμoι να αγοράσουν ακόμη και Πικάσο on-line, ο οίκος δημοπρασιών Sotheby's ανακοινώνει μια καινοτόμα εμπορική σχέση με τον εμπορικό κολοσσό του διαδικτύου eBay.

 

Από το ερχόμενο Φθινόπωρο, το μεγαλύτερο μέρος των δημοπρασιών του Sotheby's στη Νέα Υόρκη θα μεταδίδεται ζωντανά σε μια νέα ενότητα στην ιστοσελίδα του eBay. Σταδιακά ο οίκος δημοπρασιών  θα επεκτείνει τη συνεργασία, προσθέτοντας online πωλήσεις και ζωντανή ροή σε δημοπρασίες από το Χονγκ Κονγκ , το Παρίσι ή το Λονδίνο. Όπως αναφέρουν οι Νew York Times, τo νέο αυτό εταιρικό πάντρεμα δίνει σε 145 εκατομμύρια πελάτες άμεση πρόσβαση στα προϊόντα ενός εκλεπτυσμένου καταστήματος και να αγοράσει σπάνια κρασιά, χειροποίητα περσικά χαλιά ή ακόμη και ακουαρέλες του Σεζάν.

 

Όμως η κίνηση αυτή φαίνεται πως γίνεται προκειμένου ο οίκος Sotheby's να μπορέσει να διεκδικήσει τα πρωτεία στο εμπόριο τέχνης από τον οίκο Christie's. Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο Christie's έχει ένα σταθερό προβάδισμα τα τελευταία χρόνια ενώ τον Νοέμβριο ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική του διαδικτυακή πλατφόρμα και ένα σύστημα online δημοπρασιών αξίας 50 εκατομμυρίων.

 

Αν και οι on line δημοπρασίες δεν είναι κάτι καινούργιο, αυτό που θεωρείται επιχειρηματικά δαιμόνιο είναι πως ο Sotheby's δεν επιδιώκει να δελεάσει τους κλασικούς πελάτες, αλλά προσπαθεί να κάνει άνοιγμα σε ένα παγκόσμιο κοινό που έχει κάνει τις on line αγορές, τις δημοπρασίες και τις αγοραπωλησίες δεύτερη φύση του. Αν και η έκθεση του European Fine Art Foundation στο Μάαστριχτ αναφέρει πως το 2013 τα κέρδη των online δημοπρασιών ήταν μόλις 5% από τον συνολικό τζίρο των 65.9 δις. δολαρίων, οι προβλέψεις κάνουν λόγο πως στα επόμενα χρόνια πάνω από το 25% της Τέχνης θα αγοράζεται με το πάτημα ενός κουμπιού και μπροστά από μια οθόνη υπολογιστή.



 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr