Απεργία την Πρωτομαγιά

Μόνο διαδικτυακά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Ματαιώνονται οι προβολές στο Ολύμπιον

Μόνο διαδικτυακά το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Ματαιώνονται οι προβολές στο Ολύμπιον Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου EUROKINISSI
0

Το 61ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά από τις 5 έως τις 15 Νοεμβρίου ενώ ματαιώνονται και οι προβολές στο Ολύμπιον.

Ύστερα από την τελευταία ενημέρωση του Υπουργείου Υγείας για τις κρίσιμες εξελίξεις σχετικά με την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα, η διοίκηση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, «με αίσθημα ευθύνης και με κύριο μέλημα την ασφάλεια των εργαζομένων και των θεατών», αποφάσισε την διαδικτυακή διεξαγωγή του 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης από τις 5 έως τις 15 Νοεμβρίου.

Η απόφαση ελήφθη με τη σύμφωνη γνώμη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού ενώ παράλληλα ματαιώνονται και οι τρέχουσες προβολές στον κινηματογράφο Ολύμπιον.

Λόγω πανδημίας, ενεργοποιείται το εναλλακτικό σενάριο που είχε εκπονηθεί. «Το σύνθημά μας «Σινεμά με κάθε τρόπο» ήταν και παραμένει σε ισχύ: Περισσότερες από 170 ταινίες από όλο τον κόσμο θα μας φέρουν κοντά στο σινεμά, με κάθε τρόπο.»

Οι προβολές στις αίθουσες Ολύμπιον και Παύλος Ζάννας δεν θα πραγματοποιηθούν, από σήμερα, Τετάρτη 28 Οκτωβρίου. Στους θεατές που έχουν ήδη αγοράσει εισιτήριο θα τους επιστραφεί το αντίτιμο, ενώ το αριστούργημα Ο Μεγάλος Δικτάτωρ που είχε προγραμματιστεί για σήμερα, θα είναι η πρώτη ταινία που θα προβληθεί όταν το Ολύμπιον ξανανοίξει για τους θεατές του.

Στο online 61ο Φεστιβάλ, οι θεάσεις ανά ταινία θα αυξηθούν κατά 40%, ώστε περισσότεροι θεατές σε όλη την Ελλάδα να έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν αγαπημένες ταινίες που μας εμπιστεύτηκαν δημιουργοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Για τις ανάγκες διοργάνωσης του διαδικτυακού 61ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης θα ισχύσουν όλες ανεξαιρέτως οι συμβάσεις των εργαζομένων - τόσο αυτές που έχουν ήδη ξεκινήσει, όσο και εκείνες που θα ξεκινήσουν τις επόμενες ημέρες.

«Μπορεί η γιορτή μας να μεταφέρεται στο διαδίκτυο, όμως η υποστήριξη της κινηματογραφικής κοινότητας είναι για μας προτεραιότητα. Θα σταθούμε δίπλα στον ελληνικό κινηματογράφο και τους δημιουργούς του με κάθε τρόπο, μέσα από όλες τις αναπτυξιακές δράσεις της Αγοράς, αλλά και μέσα από νέες πρωτοβουλίες, όπως το Director's Corner, μια καθημερινή online συνάντηση που στόχο έχει να δικτυώσει τους σκηνοθέτες απ' όλο τον κόσμο και να τους φέρει πιο κοντά, παρά τις αντιξοότητες της πανδημίας», σημειώνουν οι συντελεστές.

«Σχεδιάζουμε διαρκώς νέους τρόπους για να προβάλουμε ταινίες που αγαπάμε. Γι' αυτό το λόγο, θα επεκτείνουμε τις καλοκαιρινές μας προβολές summertiff και θα οργανώσουμε μια εβδομάδα προβολών το καλοκαίρι του 2021, παρουσιάζοντας ταινίες της 61ης διοργάνωσης, με έμφαση φυσικά στον ελληνικό κινηματογράφο. Ελπίζουμε ότι το καλοκαίρι η κατάσταση θα είναι καλύτερη και οι δυνατότητές μας πληρέστερες, ώστε να φιλοξενήσουμε τους συντελεστές των ταινιών και, χωρίς αποστάσεις, να γιορτάσουμε τον ελληνικό κινηματογράφο όπως του αξίζει.»

Ήδη βρίσκονται υπό επεξεργασία εναλλακτικά σενάρια για την διεξαγωγή του 23ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καθώς και οι ημερομηνίες. 

«Η πανδημία ανατρέπει κάθε μέρα τα σχέδιά μας, όμως η συγκίνηση που νιώθει κανείς όταν παρακολουθεί μια ταινία που τον συγκλονίζει, δεν ανατρέπεται με τίποτα. Καλούμε τους θεατές να συναντηθούμε διαδικτυακά και να κάνουμε αυτό που γνωρίζουμε καλύτερα: να απολαύσουμε σινεμά, με κάθε τρόπο!»

Culture
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.