Απεργία την Πρωτομαγιά

Ματαιώνεται το Φεστιβάλ Αισχύλεια 2020: «Δύσκολες συγκυρίες και συνθήκες»

Ματαιώνεται το Φεστιβάλ Αισχύλεια 2020: «Δύσκολες συγκυρίες και συνθήκες» Facebook Twitter
0

Ματαιώνεται το Φεστιβάλ Αισχύλεια 2020 λόγω της πανδημίας κορωνοϊού. 

Στην σχετική ανακοίνωση τονίζεται πως «μετά από πολλή προσπάθεια και εξαντλώντας κάθε δυνατό χρονικό περιθώριο και πρόσφορο μέσο προς την υλοποίηση των εκδηλώσεών» το φεστιβάλ θα πρέπει να ματαιωθεί καθώς «οι δύσκολες συγκυρίες και συνθήκες, καθώς και οι τρέχουσες και συνεχώς μεταβαλλόμενες διατάξεις και οδηγίες, δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή του».

«Με την ελπίδα να τελειώσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτή η δοκιμασία, ανανεώνουμε το καλλιτεχνικό μας ραντεβού για το Φεστιβάλ Αισχύλεια 2021», σημειώνουν οι διοργανωτές. «Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την αγάπη & αγωνία σας, όλο αυτό το διάστημα, για τη φετινή διοργάνωση.»

Μήνυμα για την ακύρωση του Φεστιβάλ Αισχύλεια 2020 απέστειλε ο Πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Ελευσίνας και Επικεφαλής της διοργάνωσης, κ. Φώτιος – Παναγιώτης Τατάκης, προς όλους τους Δημότες αλλά και το κοινό του Φεστιβάλ.

«Η απόφαση αυτή είναι δύσκολη, κρίνεται όμως αναγκαία και τη συνομολογούμε, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα είναι λίαν ανησυχητικά και σύσσωμη η ιατρική κοινότητα επισημαίνει την αναγκαιότητα λήψης κάθε δυνατού μέτρου, που στοχεύει στη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των πολιτών», λέει μεταξύ άλλων. 

Αναλυτικά το μήνυμά του κ. Τατάκη

»Aγαπητοί συνδημότες,
Μετά από πολλή σκέψη, ατέρμονες προσπάθειες και προσεκτική αξιολόγηση των επιδημιολογικών δεδομένων, προκρίθηκε πως για λόγους διαφύλαξης της δημόσιας Υγείας -του πολυτιμότερου ανθρώπινου αγαθού- το φεστιβάλ Αισχύλεια θα πρέπει να ακυρωθεί.


»Η απόφαση αυτή είναι δύσκολη, κρίνεται όμως αναγκαία και τη συνομολογούμε, καθώς τα επιδημιολογικά δεδομένα είναι λίαν ανησυχητικά και σύσσωμη η ιατρική κοινότητα επισημαίνει την αναγκαιότητα λήψης κάθε δυνατού μέτρου, που στοχεύει στη διασφάλιση της υγείας και ασφάλειας των πολιτών.


»Έχοντας ανάμεικτα λοιπόν συναισθήματα, θα ήθελα να μου επιτρέψετε ορισμένες σκέψεις: Κατ' αρχάς, θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κύριο Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου, αναφορικά με τον σχεδιασμό του κορυφαίου θεσμού του Δήμου μας, όπως ευχαριστώ και το αξιότιμο Σώμα του Δημοτικού Συμβουλίου Ελευσίνας για την σθεναρή τους στήριξη στο εγχείρημα και στο πλευρό μου, αφουγκραζόμενοι άπαντες τη πολυπλοκότητα και συνθετότητα των συνθηκών. Θεωρώ πως υπηρέτησα τον θεσμό με απόλυτο σεβασμό και κυρίως προσήλωση προς τους στόχους μας.

»Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη θερμά όλους τους συνεργάτες μου, που στάθηκαν πολύτιμοι αρωγοί και συμπαραστάτες μου σε όλη αυτή τη φάση του σχεδιασμού κα προετοιμασίας της υλοποίησης του φεστιβάλ, με γνώμονα την πηγαία ροπή τους προς τον Πολιτισμό και την αγάπη τους για τους ανθρώπους του τόπου μας- αναφέρομαι φυσικά σε όλο εκείνο το έμψυχο δυναμικό της Κ.Ε.Δ.Ε., που επικεντρώθηκε μήνες τώρα σε αυτή τη κορυφαία διοργάνωση.


»Ευχαριστώ την Αντιπρόεδρο Ζωή Στραϊτούρη για όσα έπραξε όλους αυτούς τους μήνες κοντά μου και κυρίως για τον κοινό μας αγώνα και την αρωγή της.

»Ευχαριστώ όλα τα μέλη της επιτροπής του φεστιβάλ Αισχύλεια-αποτελούν την πεμπτουσία του σχεδιασμού και κατάρτισης αυτού του προγράμματος. Η κοινή μας αυτή διαδρομή θα μείνει πάντοτε χαραγμένη στη σκέψη μου. Κάθε μέλος προσέθετε προστιθέμενη αξία και το άρτιο αποτέλεσμα επήλθε με την καθοριστική συμβολή όλων των μελών συνεργιστικά. Ήταν τιμή μου ειλικρινά, που ηγήθηκα αυτής της ιστορικής επιτροπής και ευελπιστώ πως η δημοκρατικότητα και η θεσμικότητα αποτέλεσαν τις βασικές μου αρχές, με βάση τις οποίες συμπορευθήκαμε και οικοδομήθηκε η εισήγηση μας.

»Ευχαριστώ όλους όσους αγκαλιάσατε το φετινό πρόγραμμα και παράλληλα σας απολογούμαστε αιτούμενοι τη κατανόηση σας για μια πρωτοφανή πανδημία, που ασκεί ομολογουμένως ριζικές κοινωνικές επιρροές, μεταβάλλοντας παραδόσεις ετών.
Ευχαριστώ θερμά τα αξιότιμα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Κ.Ε.Δ.Ε.-αισθάνομαι ειλικρινά υπερήφανος για τα μέλη του συμβουλίου, του οποίου προΐσταμαι. Είμαι βέβαιος πως μαζί θα σχεδιάσουμε και θα υλοποιήσουμε μελλοντικά εξίσου ποιοτικές δράσεις και φεστιβάλ.

»Τέλος, ευχαριστώ θερμά και προσωπικά καθένα και καθεμία από τους εθελοντές του φεστιβάλ-καλή μαρτυρία που εγγυάται αναμφίβολα ένα αισιόδοξο μέλλον για τον Δήμο μας.

»Η Κ.Ε.Δ.Ε. δεσμεύεται να στηρίξει τον Πολιτισμό έμπρακτα και εγγυώμαι πως οδεύοντας προς «διευρυμένα» χρονικά Αισχύλεια 2021, είμαι βέβαιος πως αυτό θα αποτελέσει το «πολιτιστικό αντίδοτο» του ιού, με εκδηλώσεις που άλλοτε θα πυκνώνουν και άλλοτε θα αραιώνουν, βάση των ισχυόντων κάθε φορά δεδομένων και διατάξεων.


Οι συνεργάτες μας θεωρώ πως θα κατανοήσουν το σκεπτικό της απόφασης αυτής και οι εκδηλώσεις του προγράμματος θα υλοποιηθούν όταν είναι πια ασφαλής η διεξαγωγή των θεαμάτων για το σύνολο των δημοτών-όχι μόνο τους παρευρισκόμενους.


Ας ελπίσουμε να μετέλθουμε αυτής της πανδημίας, που κλυδωνίζει κάθε τόπο σύντομα και τότε όντας όλοι υγιείς θα απολαύσουμε θεάματα που θα στοχεύουν στη πνευματική μας ανάταση και ψυχαγωγία. Μέχρι τότε προέχει η προάσπιση της υγείας των δημοτών και αυτό θεωρώ-και συμφωνούμε όλοι σε αυτό- πως είναι αδιαπραγμάτευτο. Καμιά φορά, όπως είπε και ο Jim Rohn "Οι τοίχοι που χτίζουμε γύρω μας για να κρατήσουν τη λύπη μακριά, κρατούν απ' έξω και τη χαρά."


»Εις το επανιδείν -σας ευχαριστώ όλους όσους μετείχατε σε αυτή την όμορφη διαδρομή, που αν και δεν περατώθηκε, εγγυάται ό,τι ομορφότερο διαθέτουμε-την Υγεία μας.

Με εκτίμηση,
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΕΔΕ
ΦΩΤΙΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΑΤΑΚΗΣ»

Culture
0

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.