Απεργία την Πρωτομαγιά

Φεστιβάλ Αθηνών 2019: Ακυρώσεις και αλλαγές στην ώρα έναρξης παραστάσεων

Φεστιβάλ Αθηνών 2019: Ακυρώσεις και αλλαγές στην ώρα έναρξης παραστάσεων Facebook Twitter
"Το κορίτσι από το εργοστάσιο της ομίχλης" του Thom Luz.
1

Λόγω εκδηλώσεων στη Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και της δυνατής μουσικής που θα παρεμποδίζει την ομαλή έκβαση των παραστάσεων στην Πειραιώς 260, το Φεστιβάλ Αθηνών ανακοίνωσε τις παρακάτω αλλαγές.

Σαββατοκύριακο 15 και 16 Ιουνίου
-Οι παραστάσεις της Τραγωδίας του Βασιλιά Ριχάρδου Γ' από τον θίασο Ορχήστρα των Μικρών Πραγμάτων Ματαιώνονται για τις 15 και 16 Ιουνίου. Η παράσταση θα παιχτεί μόνο την Πέμπτη 13 και την Παρασκευή 14 του μηνός. Όλα τα εισιτήρια θα μεταφερθούν στις δύο αυτές μέρες.

-Η παράσταση του Σαββάτου της Ανδρονίκης Μαραθάκη It's not about if you will love me tomorrow – part 2, το Σάββατο 15 Ιουνίου θα ξεκινήσει στις 20:00 αντί για τις 21:00.

Παρασκευή 21, Σάββατο 22 και Κυριακή 23 Ιουνίου
Όλες οι παραστάσεις στην Πειραιώς 260 θα ξεκινήσουν στις 20:00 αντί για τις 21:00: Γιαννούλα η Κουλουρού του Γιώργου Παπαγεωργίου, Καλοκαιρινά μπάνια των Κ.Κουτσολέλου-Β.Καμαράτου, Το κορίτσι από το εργοστάσιο της ομίχλης του Thom Luz.

Culture
1

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Εμπειρία από το Φεστιβάλ Αθηνών από περασμένη χρονιά: Κατακαλόκαιρο μεσημέρι, έχω πάρει εισητήριο για μια περφόρμανς χορογράφου/χορεύτριας που εμφανίζεται μόνη της και καθε παράσταση διαρκεί 20 λεπτά, κάτι τέτοιο. Αφού φτάνω και περιμένω να δω σε ποιό χώρο γίνεται, λίγο πριν ξεκινήσει, ανακοινώνεται στάση εργασίας από το προσωπικό. Όλα καλά αλλά γιατί δεν μπορούσαν να το ανακοινώσουν από πιο νωρίς, έπρεπε να κάνουμε την διαδρομή μέχρι εκεί πρώτα? εγώ πχ. έκανα διαδρομή μιας ώρας μέσα στο καύσωνα ας πούμε.Λέω οκ τι γίνεται με τα λεφτά, μια και ήταν η τελευταία μέρα της παράστασης? Μου λένε ρώτα τον υπεύθυνο. Ο υπεύθυνος μου λέει περίμενε θα γίνει η παράσταση μάλλον σε λίγο. Ρωτάω πώς θα το εξακριβώσουμε αυτό? Μου λέει κάπου εδώ είναι η περφόρμερ, θα την ρωτήσουμε. Σε λίγο χάνεται ο υπεύθυνος και βλέπω την περφόρμερ να μιλάει με κάποιους. Λέω ας την ρωτήσω, να ξεμπερδεύω να φύγω, άμα είναι. Την ρωτάω λοιπόν, επί λέξει: συγγνώμη, έχω πάρει εισητήριο και μου είπανε ότι μπορεί να γίνει η παράσταση ισχύει? Και γυρίζει θυμωμένη με ύφος χιλίων Λένιν και χιλίων Στάλιν, ε όχι βέβαια δεν θα γινει η παράσταση, αφού απεργούν τα παιδιά. Α λέω συγγνώμη ο υπεύθυνος μου είπε κτλ., μάλλον διάλεξα λάθος μέρα λοιπόν. Ακριβώς μου λέει, λάθος μέρα, στραβωμένη επί δέκα, επειδή πήγα να διαταράξω την μεσημεριανή ραστώνη μάλλον. Δεν ζήτησα καν τα λεφτά μου πίσω, έφυγα με την ουρά στα σκέλια και από τότε δεν ξαναπάτησα στο φεστιβάλ, γιατί κατάλαβα ότι είναι δικό μου φταίξιμο η λάθος οικονομική διαχείρηση και ότι δεν πληρώνονται τα παιδιά που δουλεύουν εκεί... Ακόμα ότι δεν μπορώ να ξεπληρώσω με ένα ψωροεισητήριο την τιμή που κάνουν οι καλλιτέχνες εκεί να εμφανίζονται σε παραστάσεις και να μπορώ εγώ ένας τυχαίος, ένας κοινός θνητός να τους παρακολουθώ...