Νίκος Βελιώτης

Νίκος Βελιώτης Facebook Twitter
0
  • Γεννήθηκα στην Καλλιθέα το 1970. Δεν είχε και πολλές διαφορές η περιοχή σε σχέση με σήμερα. Ήταν όπως και τώρα, γεμάτη μπετόν, άντε να είχε και κάνα χωράφι πού και πού. Η μόνη διαφορά ήταν το ποτάμι που τώρα έχει εξαφανιστεί - δεν ξέρω πού πήγε.
  • Στο σπίτι είχαμε ένα πιάνο που είχε μείνει από τη γιαγιά μου και καθόμουν από μικρός κι έπαιζα ό,τι άκουγα. Έτσι οι γονείς μου με έγραψαν στο Ωδείο Αθηνών για να μάθω να παίζω. Πήγα καμιά δεκαετία, αλλά δεν μου άρεσε πολύ. Ήταν ένα από αυτά τα αποστειρωμένα αυστηρά ιδρύματα, κάπως σαν ημι-ακαδημία. Ήταν ένα μεγάλο κτίριο με μεγάλο όγκο μαθητών και πολύ σκληρό σύστημα διαπαιδαγώγησης. Επίσης, δεν είχε σχέση με τη δημιουργικότητα. Στα ωδεία μαθαίνεις να παίζεις, να εκτελείς, όχι να δημιουργείς. Κι εγώ δεν τα κατάφερνα με τα βιβλία της θεωρίας της μουσικής. Δεν είναι παράδοξο να έχει θεωρία η μουσική; Η τέχνη πρέπει να είναι ελεύθερη. Αν σου έρθει να βάλεις ένα έργο τέχνης πάνω στο κεφάλι σου, γιατί θα πρέπει να υπάρχει μια θεωρία πίσω από αυτό;
  •  Το 1987, μαζί με τον Άλεξ τον Μαχαίρα φτιάξαμε τους In Trance 95. Με τον Άλεξ γνωριστήκαμε σε μια συναυλία του Μπλέιν Ρέινιγκερ στο Ρόδον και είπαμε «δεν δοκιμάζουμε κάτι μαζί;». Έτσι αποφασίσαμε να παίξουμε ηλεκτρονική μουσική. Δεν είχαμε, βέβαια, τον κατάλληλο εξοπλισμό, αλλά μόνο ένα μικρό συνθεσάιζερ Yamaha CS-01 που το χρησιμοποιούμε ακόμα, μια τετρακάναλη κονσόλα, ένα πεταλάκι delay κι ένα Portasound. Τελείως πρωτογενής φάση. Παλεύαμε να μιμηθούμε άλλες μεγάλες μπάντες, αλλά ήταν σαν να σκάβαμε εμείς με φτυάρι και οι άλλοι με εκσκαφέα. Βέβαια, τα ακούω τώρα, είκοσι χρόνια μετά, και μου αρέσουν πολύ.
  •  Στα 21 μου αποφάσισα να μάθω βιολοντσέλο. Δεν ξέρω πώς έγινε. Ξύπνησα ένα πρωί και ήθελα να μάθω. Έτσι ξαναπήγα σε ωδείο για να μάθω πώς δουλεύει το εργαλείο. Μετά πήγα και δύο χρόνια στο Trinity College οf Music στο Λονδίνο. Εν τω μεταξύ, είχα σταματήσει ν’ ακούω και ποπ μουσική και είχα αρχίσει ν’ ασχολούμαι με πιο περίεργα πράγματα. Από σύγχρονη κλασική μέχρι πιο experimental, από Ιάννη Ξενάκη μέχρι Merzbow. Γενικά, ό,τι δεν είχε ρυθμό και μελωδία μου άρεσε εκείνη την περίοδο.
  •  Έχω μία τάση ν’ ανακαλύπτω πράγματα και άλλη μία, που όταν τρεις πάνε από εκεί, εγώ πάω από την άλλη. Γι’ αυτό και πάντα με γοήτευε ο θόρυβος. Αν ορίζεις τη μουσική ως κάτι που πρέπει να έχει ρυθμό και μελωδία, τότε αυτό δεν είναι μουσική. Είναι σαν να ορίζεις ότι το αυτοκίνητο πρέπει να έχει ρόδες. Αν εγώ σου φέρω ένα αυτοκίνητο που δεν έχει ρόδες, αλλά κινείται με μαγνητική μετεώριση, τότε δεν είναι αυτοκίνητο; Το να ορίζεις πράγματα για μένα είναι γελοίο. Γενικά, ο άνθρωπος έχει αυτήν τη φοβερή ροπή να βγάζει συμπεράσματα και είναι από τις πιο γελοίες και αυτάρεσκες στιγμές του ανθρώπινου είδους.
  •  Στο Λονδίνο γνώρισα πολύ κόσμο από τους κύκλους της πειραματικής σκηνής και είδα πολλές συναυλίες. Θυμάμαι την πρώτη φορά που είδα τον σαξοφωνίστα John Butcher και μου άρεσε πολύ, παρόλο που δεν γουστάρω καθόλου σαξόφωνο και τζαζ. Δεν την καταλαβαίνω την τζαζ. Δεν την πιάνω. Έχει πάρα πολλές νότες. Εμένα μου αρέσουν πιο μονολιθικά πράγματα.
  • Όταν γύρισα στην Αθήνα έπρεπε να δουλέψω κάπου, οπότε εργάστηκα για λίγο ως κλασικός μουσικός σε διάφορες ορχήστρες. Σε μια παράσταση στο Εθνικό Θέατρο, με την Ορχήστρα των Χρωμάτων, με άλλες αυτοσχέδιες, σε γάμους, σε κηδείες. Το έκανα για τα λεφτά και δεν μου άρεσε ούτε αυτό. Η ορχήστρα είναι μια ολιγαρχική κατάσταση, φασιστική. Για να συμμετέχεις πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι θα συνεργαστείς με τους υπόλοιπους και ότι θα πρέπει ν' ακολουθήσεις τον μαέστρο.
  • Γύρω στο 2000, μαζί με τον Αναστάση Γρίβα αναλάβαμε να διοργανώσουμε μερικές συναυλίες στον χώρο που ήταν κάτω από τη σχολή του Νίκου Τουλιάτου στη Βεΐκου, στο Κουκάκι. Τον ονομάσαμε Μικρό Μουσικό Θέατρο και ξεκινήσαμε να κάνουμε κάποιες συναυλίες πιο πειραματικές. Εγώ τότε έστησα εκεί και το Φεστιβάλ 2:13, που κράτησε οκτώ χρόνια. Αρχικά φέρναμε 4-5 μουσικούς από την Ευρώπη που μπορούσαμε να καλύψουμε τα έξοδά τους, αλλά στη συνέχεια πήγε πολύ καλά και καταφέραμε να φέρνουμε και μεγάλα ονόματα, όπως ο Tony Conrad και ο Phil Niblock.
  • Τον Αγγελάκα δεν τον γνώριζα προσωπικά. Μια μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι με ήθελε για ένα κομμάτι για το σάουντρακ της ταινίας Ο χαμένος τα παίρνει όλα του Νικολαΐδη. Κάναμε το κομμάτι και μετά κολλήσαμε κι έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε και τις «Ανάσες των λύκων», κάτι με τσέλο και φωνή, πιο πειραγμένο. Εγώ ήθελα έτσι κι αλλιώς να κάνω κάτι πιο ποπ εκείνη την περίοδο.

 

  • Τον Μάρτιο του 2009 παρουσίασα στο φεστιβάλ πειραματικής μουσικής Instal της Γλασκώβης το πρότζεκτ Cello Ρowder. Αυτό που έκανα ήταν ότι ηχογράφησα σε εκατό ώρες όλη την ηχητική έκταση του τσέλου. Κάθε ώρα ήταν κι ένα μέρος. Μετά έπαιξα όλα αυτά τα μέρη μαζί σε μια ώρα και δημιουργήθηκε ένας θόρυβος. Ένας γκρι θόρυβος, γιατί υπάρχουν διάφορα χρώματα για τον θόρυβο, όπως, π.χ. το λευκό. Τώρα, στην περφόρμανς στη Γλασκώβη προσπάθησα να σπάσω το τσέλο, χρησιμοποιώντας τσεκούρια, χέρια, πριόνια και μετά, με ένα πολύ καλό μπλέντερ, να το κάνω σκόνη και να το μοιράσω στον κόσμο σ’ ένα βαζάκι μαζί μ’ ένα CD μου. Διαίρεσα και την τιμή του τσέλου διά εκατό κι έτσι βγήκε και η τιμή πώλησης. Δεν ξέρω αν είχε κάποιο συμβολισμό όλο αυτό. Ήταν μια ιδέα που μου καρφώθηκε. Απλώς, όταν ηχογράφησα τη μουσική, το να καταστρέψω το τσέλο μου φάνηκε το επόμενο λογικό βήμα. Για να πω την αλήθεια, δεν είχα καμιά αναστολή του τύπου «α, το όργανο είναι τόσων χρόνων κ.λπ.». Την αξία των πραγμάτων την ορίζουμε εμείς. Το τσέλο μου θα μπορούσε να έχει την ίδια αξία με μία κάμπια.
  • Ο θόρυβος δεν έχει να κάνει απαραίτητα με την ένταση, αλλά περισσότερο με την πολυπλοκότητα των συχνοτήτων. Ο θόρυβος μπορεί να είναι και στα όρια της σιωπής. Δηλαδή, αυτό που κάνει το ψυγείο είναι ένας βόμβος, ένα είδος θορύβου που κάλλιστα θα μπορούσε να ενταχθεί σ’ ένα ποπ κομμάτι. Εγώ το έχω κάνει. Ο θόρυβος, επίσης, έχει να κάνει και με τον τρόπο που ακούς. Επειδή τείνεις ν’ απλοποιείς προς τη μονάδα για να καταλάβεις τον κόσμο, όσο πιο πολύπλοκος είναι ο ήχος τόσο πιο δύσκολο σου φαίνεται να τον αποκωδικοποιήσεις στο αυτί σου.
  • Στο σπίτι μου είχα έναν τεράστιο ευκάλυπτο, που ένα του κλαδί βάραγε πάνω στον τοίχο της πολυκατοικίας όταν φυσούσε. Είχε έναν παλμό φοβερό και όλο το βράδυ με νανούριζε. Φυσικά και τον είχα ηχογραφήσει, αλλά δυστυχώς τώρα τον κλαδέψανε. Επίσης, ένας άλλος ήχος που λατρεύω είναι το φρενάρισμα των παλιών πράσινων λεωφορείων. Είναι ένα ηχητικό κομμάτι από μόνο του. Όπως και οι σωλήνες της αποχέτευσης, όταν σφυρίζουν. Ή η αντήχηση στις σκάλες μιας πολυκατοικίας. Τα πάντα μπορεί να είναι ήχος.
Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Οι Αθηναίοι / Κορμί κι αλάτι, Μπέσσυ μου!

Η καριέρα της μετράει πάνω από μισό αιώνα. Αν και έχει να βγάλει δίσκο από το 1983, τα τραγούδια που ηχογράφησε μέσα σε μια δεκαετία έχουν απήχηση σήμερα σε 17χρονα παιδιά, κι αυτό την κάνει να νιώθει έφηβη. Η Μπέσσυ Αργυράκη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αγγελική Αντωνοπούλου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Αντωνοπούλου: «Τι να σου πει η τέχνη με μια τέτοια καθημερινότητα»

Είναι ιδιοκτήτρια μιας σημαντικής γκαλερί της πόλης. Πιστεύει πως πλέον δεν υπάρχουν πολλοί γκαλερίστες ή συλλέκτες που να παθιάζονται με την τέχνη. Είναι σίγουρη, όμως, πως το να ανακαλύπτεις την ομορφιά στην τέχνη είναι ό,τι πιο αισιόδοξο. Η Αγγελική Αντωνοπούλου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Εμμανουήλ Καραλής: Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, στο χειροκρότημα και στη λάμψη, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν

Οι Αθηναίοι / Manolo: «Πολλοί είναι δίπλα σου στα μετάλλια, αλλά μετά οι προβολείς σβήνουν»

Έχει μάθει να περνά τον πήχη, να ξεπερνά τους φόβους και να καταρρίπτει στερεότυπα. Θεωρεί ότι η ζωή του αθλητή μοιάζει πολύ με τη ζωή του μοναχού. Ο πρωταθλητής στο άλμα επί κοντώ αφηγείται τη ζωή του και μιλά για τα παιδικά του χρόνια, τις όμορφες και δύσκολες στιγμές, την ψυχική του υγεία, τον έρωτα, την πίστη και την αγάπη που τον κρατούν όρθιο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ