Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter

Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας

0

Το Arctic Treehouse Hotel, που έχει κατασκευαστεί από το στούντιο αρχιτεκτονικής Puisto με έδρα του το Ελσίνκι, ακολουθεί μια νέα τάση στον τομέα της αρχιτεκτονικής, αυτή των «cone cows», δηλαδή ξύλινων κατασκευών που εξωτερικά μοιάζουν με την υφή του βελανιδιού.

Το στούντιο Puisto έχει αναλάβει συνολικά την κατασκευή 32 τέτοιων «δεντρόσπιτων», τα οποία βρίσκονται σε δυάδες και διαθέτουν πολύ καλή μόνωση. Στόχος του ήταν να υπάρξει όσο το δυνατόν μικρότερη επίπτωση στο περιβάλλον και γι'αυτό τον λόγο η αισθητική τους ταιριάζει αρκετά με την αντίστοιχη του τοπίου τριγύρω. «Το οικολογικό αποτύπωμα, τόσο όσον αφορά τα υλικά όσο και τις τεχνικές λύσεις που τελικά δόθηκαν για την κατασκευή τους, υπήρξε ένας σημαντικός παράγοντας σε κάθε βήμα της παραγωγικής διαδικασίας» αναφέρουν οι αρχιτέκτονες.

Στα πιο ξεχωριστά σημεία στο εσωτερικό των δεντρόσπιτων ανήκει, φυσικά, ο γυάλινος τοίχος που έχει ως θέα το μαγευτικό, χιονισμένο τοπίο της χώρας, απ'όπου υπάρχει το ενδεχόμενο – αν είναι κανείς τυχερός – να χαζέψει τις μοναδικές αποχρώσεις από το Βόρειο Σέλας.

Βέβαια, δεν είναι μόνο οι εξωτερικές πλευρές αυτών των δομών εξαιρετικά επιμελημένες. «Η αντίθεση που υπάρχει ανάμεσα στη φύση και σ' αυτό τον ζεστό, ασφαλή χώρο υπήρξε βασικά η πυξίδα μας για όλο το ντιζάιν» εξηγεί η ομάδα των αρχιτεκτόνων.

Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter

Συγκεκριμένα, από τη σκουρόχρωμη και κάπως «ατμοσφαιρική» είσοδο μπαίνει κανείς ξαφνικά σε ένα τελείως άλλο περιβάλλον με έντονο φως και αρκετά λευκούς τόνους. Στα πιο ξεχωριστά σημεία στο εσωτερικό των δεντρόσπιτων ανήκει, φυσικά, ο γυάλινος τοίχος που έχει ως θέα το μαγευτικό, χιονισμένο τοπίο της χώρας, απ'όπου υπάρχει το ενδεχόμενο, αν είναι κανείς τυχερός, να χαζέψει τις μοναδικές αποχρώσεις από το Βόρειο Σέλας.

Εκτός αυτού, ο εξωτερικός φωτισμός παραμένει σε αρκετά χαμηλά επίπεδα, όχι μόνο για να αποφευχθεί το φαινόμενο της φωτορύπανσης αλλά και για να διατηρηθεί ο παρθένος χαρακτήρας του τοπίου. Από την άλλη, στο εσωτερικό υπάρχουν μεγάλα διπλά κρεβάτια για ζευγάρια αλλά και πιο μικροί χώροι για παιδιά ή singles.

Στη διαμονή ασφαλώς περιλαμβάνεται και το φαγητό του ξενοδοχείου, το οποίο εστιάζει σε προϊόντα τοπικής προέλευσης, όπως το κρέας ταράνδου, τα φρέσκα ψάρια της λίμνης, τα άγρια μανιτάρια και τα μούρα, όμως όλα αυτά στην πιο μοντέρνα τους εκδοχή.

Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter

  

Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter
Από το παράθυρο αυτού του ξενοδοχείου-δεντρόσπιτου στο Ροβανιέμι μπορείς να χαζέψεις το Βόρειο Σέλας Facebook Twitter

Με πληροφορίες από Design Milk

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ