Get into the room and dance for me!

Get into the room and dance for me! Facebook Twitter
LUXURIUS Γήινη και αισθαντική η ομώνυμη χορογραφία του Scottish Dance Theatre που θα παρουσιαστεί στο Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας.
0

Mε ένα δυναμικό αφιέρωμα στον γαλλικό χορό, και σημαντικούς σύγχρονους χορογράφους, επιστρέφει για έκτη χρονιά στην Τεχνόπολη το Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας, από 1 έως και 15 Ιουλίου. Ένα φεστιβάλ που ήδη ρέει στις φλέβες της πρωτοποριακής καλλιτεχνικής σκηνής της πόλης, και το οποίο πραγματοποιείται με την αρωγή του Πολιτισμικού Οργανισμού του Δήμου Αθηναίων υπό την πρόεδρό του Σόφη Δασκαλάκη-Μυτιληναίου και με καλλιτεχνική διευθύντρια τη Μαργκώ Περδίκη.

Η αρχή γίνεται στις 1 και 2 Ιουλίου με το La cite radieuse(χορογραφία Frederic Flamand) του Le Ballet National de Marseille. Η παράσταση αποτελεί την τέλεια αναπαράσταση «της ουτοπίας, την οποία οι αρχιτέκτονες του μοντερνισμού είναι ακόμη ικανοί να αντιπαλεύουν, προκειμένου να δημιουργήσουν χώρο και χρόνο στο πρότυπο του "καλοφτιαγμένου" που έχουν στο μυαλό τους». Η ακτινοβολούσα πόλη της παράστασης κυριαρχείται από την αυξανόμενη και αστραπιαία διακίνηση αγαθών, την τάση του ανθρώπου προς τη διαφθορά για τις επιπτώσεις της παγκοσμιοποίησης.

Ακολουθεί στις 4 και 5 Ιουλίου το Hip Hop Dance Company με το X-pressκαι αμέσως μετά, στις 7 Ιουλίου το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τη χορογραφία του Αντώνη Φωνιαδάκη Mystify. Στην παράσταση περιγράφεται η πορεία της ανθρωπότητας μετά από μια μεγάλη καταστροφή. Στη διάρκεια αυτής πορείας, από τη βιαιότητα στη μοναξιά, από τον ερωτισμό στη σαρκοφαγία, από το επιθυμητό στο ουτοπικό, το κορμί ζει τη δική του περιπέτεια. Ο χορός εδώ αναζητά από την αρχή τα εργαλεία του. Το σώμα βιώνει και αρθρώνει τον δικό του λόγο, καταγγέλει την αδιαφορία και την απάθεια.

Ακολουθεί στις 9 Ιουλίου η παρουσίαση των πρώτων βραβείων του Hanover Competion και στις 11 και 12 Ιουλίου το περίφημο Scottish Dance Theatre. To πολυβραβευμένο σχήμα σύγχρονου χορού, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση της Janet Smith, φέρνει στο 6ο Διεθνές Φεστιβάλ της Αθήνας δύο χορογραφίες. Το Luxurius(χορογραφία Liv Lorent) είναι «ένα έργο γήινο και ταυτόχρονα ερωτικό, χρωματισμένο με μελαγχολία και ρομαντισμό», όπως έγραψε το περιοδικό «Dance Europe». Ενώ το Dog (χορογραφία Hofesh Shlechter) είναι «ένας χορός για το μυαλό και τις αισθήσεις», σύμφωνα με την «Guardian».

Ο κύκλος του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού της Αθήνας κλείνει με το χοροθέατρο Οκτάνα σε σύλληψη και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Ρήγου. Θα παρουσιάσει τη νέα του παραγωγήΒlood on the dance floor, όπου μια ομάδα ερμηνευτών παρελαύνει σε έναν άδειο χώρο, όπου υπάρχει μόνο μια κηλίδα αίματος που απειλεί να κατακλύσει τα πάντα. Οι performers διερευνούν τα όρια των εκφραστικών τους δυνατοτήτων υπό τους δυνατούς ήχους μιας μπάντας που διευθύνει ο Δημοσθένης Γρίβας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

63 λεπτά με τον Γιάννη Τσουμαράκη

Θέατρο / Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Με το βραβείο Χορν στις αποσκευές του αλλά και την ερμηνεία του στο ρόλο του Πολυνείκη στον Οιδίποδα του Ρόμπερτ Άικ, ο νεαρός ηθοποιός βρίσκεται ήδη «στον καλό δρόμο». Βραβεία, σημαντικοί ρόλοι, το θέατρο σήμερα. Πώς τα βλέπει όλα αυτά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ