Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες.

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter
0

«American History X»
Όταν το 2008, το νεοναζί δράμα με πρωταγωνιστή τον Εdward Norton έλαβε διθυραμβικές κριτικές, ο σκηνοθέτης Tony Kaye είχε ήδη αποκηρύξει το φιλμ, καθώς διαφωνούσε με τις ριζικές επεμβάσεις που έγιναν στην επεξεργασία από τους χρηματοδότες και υπεύθυνους διανομής της New Line. Ο σκηνοθέτης προσπάθησε ακόμα και να αφαιρέσει το όνομά του από τους τίτλους. Υποστήριξε, δε, πως η σκηνοθεσία θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει στον Χάμπτυ Ντάμπτυ.

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Alien 3»
Ο David Fincher έχει σκηνοθετήσει ταινίες που θεωρούνται πλέον κλασικές: «The Social Network», «Fight Club» και «Gone Girl». Ήρθε, όμως, σε έντονη ρήξη με την 20th Century Fox όταν γύριζε τη συνέχεια του γνωστού sci-fi που απογοήτευσε κοινό και κριτικούς. «Κανείς δεν το μίσησε όσο εγώ και έως τώρα κανείς δεν το έχει μισήσει όσο εγώ» έλεγε το 2009.

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«The Underneath»
Το 1995, ο Steven Soderbergh ένωσε τις δυνάμεις του για δεύτερη φορά με τον ηθοποιό του «Sex, lies and videotape» Peter Gallagher στο ριμέικ του κλασικού νουάρ του 1949. Το ριμέικ ξεχάστηκε εντελώς και η συνεργασία τους απέτυχε παταγωδώς. Ο σκηνοθέτης παραδέχτηκε πως «δεν συμμετείχε ψυχή τε και σώματι», ενώ χαρακτήρισε την ταινία «χάλια» και παραδέχτηκε «πως το πράγμα είχε στραβώσει από την αρχή».

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Fear and Desire»
Το αντιπολεμικό δράμα του 1953 ήταν το πρώτο που φιλμ που σκηνοθέτησε ο θρυλικός Stanley Kubrick. Παραμένει μία από τις πλέον ασαφείς ταινίες που έχει γυρίσει. Ακόμα και ο ίδιος έχει μιλήσει με τρόπο καυστικό για την ταινία. Συγκεκριμένα, τη χαρακτήρισε «αδέξια και ακατανόητη αποπειρα» που του θύμιζε παιδική ζωγραφιά κρεμασμένη σε ψυγείο.

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Woman Wanted»
Ο Kiefer Sutherland ήταν τόσο δυσαρεστημένος από αυτήν τη σκηνοθετική του απόπειρα το 1999 που ζήτησε να αναφερθεί στους τίτλους με το όνομα «Alan Smithee», ένα ψευδώνυμο που χρησιμοποιούν σκηνοθέτες του Χόλιγουντ από το 1968 όταν θέλουν να αποποιηθούν ταινίες τους. Συμπτωματικά, το περιβόητο ψευδώνυμο δεν χρησιμοποιήθηκε ξανά μετά την κυκλοφορία του «Woman Wanted» και η ταινία ήταν η τελευταία που γύρισε ο εν λόγω σκηνοθέτης.

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Dune»
Ο David Lynch συμφώνησε να σκηνοθετήσει την καταδικασμένη εξαρχής διασκευή της sci-fi νουβέλας του Frank Herbert μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει απόλυτο δημιουργικό έλεγχο στο επομενο πλάνο του, το κλασικό πλέον «Blue Velvet» του 1986. Αναγκάστηκε, όμως, να απομακρυνθεί λόγω της υπερβολικής ανάμειξης της παραγωγής πριν καν κυκλοφορήσει η ταινία και αργότερα ζήτησε να σβηστεί το όνομά του από κάποια ζενερίκ της ταινίας.

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Batman & Robin»
Ο George Clooney πρόσφατα απολογήθηκε για το καταστροφικό φιλμ του 1997 και ο σκηνοθέτης Joel Schumacher έχει επίσης μετανιώσει για την ταινία αυτή. Παραδέχεται, δε, ότι ζήλεψε τις τολμηρές και ρεαλιστικές εκδοχές του Μπάτμαν που γύρισε ο Christopher Νόλαν: «Θέλησα απελπισμένα να σκηνοθετήσω το "Dark Knight"», φέρεται να είπε το 2011, «αλλά το στούντιο δεν ήθελε. Δικά τους τα λεφτά, δική τους η δουλειά».

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Accidental Love»
Ο David O. Russell ξεκίνησε τα γυρίσματα της σακατεμένης κωμωδίας το 2008, πριν φτιάξει το «Fighter», αλλά παραιτήθηκε από το πρότζεκτ δύο χρόνια μετά, λόγω οικονομικών προβλημάτων που καθυστερούσαν την παραγωγή. Τελικά, το φιλμ βγήκε στις αίθουσες το 2015, αλλά ο Ράσελ είχε ήδη ζητήσει να σβηστεί το όνομά του και να χρεωθεί η ταινία στο ψευδώνυμο «Stephen Greene».

 

Δέκα μεγάλοι σκηνοθέτες του Χόλιγουντ που μισούν δικές τους ταινίες. Facebook Twitter

 

«Fantastic Four»
Ο σκηνοθέτης Josh Trank «ένιψε τας χείρας του» για την επική αποτυχία του καλοκαιρού. «Πριν από έναν χρόνο υπήρχε μια υπέροχη βερσιόν της ταινίας. Θα είχε συγκεντρώσει θαυμάσιες κριτικές. Σίγουρα δεν θα έχετε την ευκαιρία να τη δείτε, αλλά αυτή είναι η αλήθεια» έγραψε στο Τwitter, επιβεβαιώνοντας έτσι φήμες που τον ήθελαν να έρχεται σε απόλυτη ρήξη με την 20th Century Fox κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

 


 

 

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM