ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
0

Το καλτ περιοδικό Toiletpaper γεννήθηκε από τα δημιουργικά μυαλά των Maurizio Cattelan και Pierpaolo Ferrari και είναι μια πραγματικά ιδιαίτερη και αυθεντική πρόταση. Οι εξωγήινες αλλά ταυτόχρονα οικείες εικόνες του παρασύρουν τον αναγνώστη σε ένα τριπάκι που παραπαίει μεταξύ ονείρου και εφιάλτη, ενώ τα εκτυφλωτικά χρώματα ενισχύουν την αίσθηση "οικειότητας και αποστροφής". "Η διαστροφή είναι μια σχεδόν ανεπαίσθητη παρέκκλιση από όσα θεωρούνται φυσιολογικά. Σε γεμίζει με σχεδόν ντροπιαστικές, εντελώς ένοχες απολαύσεις. Η διαστροφή είναι το όπλο μας εναντίον της ανίας" εξηγούν γλαφυρά οι δύο καλλιτέχνες.

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter

Για την καλλιτεχνική στήλη του νέου τεύχους, το ντουέτο ερευνά τη σύμφυτη φετιχιστική φύση της μόδας, μέσα από τα ρούχα του Yohji Yamamoto. "Την πρώτη φορά που είδαμε τη νέα συλλογή του, τη θεωρήσαμε κάπως σέξι μέσα στην πλήρη έλλειψη σεξουαλικότητας που τη χαρακτηρίζει". Το αποτέλεσμα: Υπερμεγέθη ψυχεδελικά prints με τερατώδη και καρτουνίστικα στοιχεία μετατρέπονται σε σουρεαλιστικούς σαδομαζοχιστικούς καμβάδες που αφήνουν τον θεατή να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα καθώς οι Cattelan και Ferrari συνδυαλέγονται με τη σύνδεση φαντασίας και πραγματικότητας. "Το ζητούμενο είναι η άμεση επαφή με το ασυνείδητο, η έξαψη της φαντασίας και η διέγερση αντιδράσεων".

Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Ο πολύχρωμος σουρεαλισμός του περιοδικού Toiletpaper Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ