Internetopia

Internetopia Facebook Twitter
0
Internetopia Facebook Twitter

O καλλιτέχνης Benjamin Redford είχε την δέα να δημιουργήσει μία γιγαντιαία ζωγραφιά, με την βοήθεια του crowdfunding.


Τα κατάφερε, και έγραψε ιστορία δημιουργώντας τον πρώτο τόσο μεγάλο "συμμετοχικό" πίνακα, το θέμα του οποίου αποφασίστηκε από εκατοντάδες κόσμου από κάθε γωνιά της γης.


Η ιδέα του πρότζεκτ Internetopia ήταν τόσο απλή, όσο και τρομερά περίπλοκη (ή μάλλον, δύσκολη) στην εφαρμογή της:


Ο Redford ξεκίνησε μία καμπάνια στο Kickstarter προσφερόμενος να ζωγραφίσει ό,τι μα ό,τι του ζητηθεί, για λογαριασμό ενός χρήστη έναντι ενός μόλις δολαρίου.


Ο σκοπός ήταν να δημιουργηθεί ένας τεράστιος πίνακας, μιας που το αρχικό goal της καμπάνιας ήταν τα δύο χιλιάδες δολάρια.
Το ποσό συγκεντρώθηκε σε λιγότερο από ένα 24ωρο, και ο υπομονετικός καλλιτέχνης βρέθηκε με 3012 'παραγγελίες' από συνολικά 202 ανθρώπους.


Μετά από τρεις περίπου μήνες δουλειάς ο Redford ολοκλήρωσε το εξωφρενικά λεπτομερές έργο (που από μακριά φαίνεται κάπως σαν μουτζούρα), με διαστάσεις 2 επί 1,5 μέτρα.


Όπως ήταν φυσικό, οι χρήστες παρήγγειλαν ό,τι...τρελαμάρα μπορεί κανείς να φανταστεί, συμπεριλαμβανομένων και σχεδίων που θα απεικόνιζαν ένα Τσιουάουα το οποίο προσπαθεί να καβαλήσει ένα Moomim (κινούμενα σχέδια), και έναν αγώνα πάλης μεταξύ ενός τάκο και ενός τοστ. Παραδόξως όμως, υπήρχαν μονάχα δύο παραγγελίες για πέη, και μία μόνο για έναν γυμνό άντρα.


Εφτά διαφορετικοί άνθρωποι ζήτησαν την ζωγραφιά ενός Waldo, και σύμφωνα με τον δημιουργό το συντριπτικό ποσοστό των παραγγελιών αφορούσαν ζωάκια. Κανένας δεν "αγόρασε" λευκό χώρο, ενώ θα μπορούσαν.

Αν γινόταν αυτό το τετραγωνάκι εκείνο θα ήταν το πιο ευδιάκριτο σε ολόκληρο τον πίνακα.


Δείτε ολόκληρη την λίστα των απίθανων παραγγελιών εδώ.

 

ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ FULL SCREEN, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ

Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter
Internetopia Facebook Twitter

**Ξεναγηθείτε διαδραστικά σε ολόκληρο τον πίνακα, με απίστευτο zoom εδώ

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ