ΕΚΠΟΙΖΩ: Ποια είναι τα δικαιώματα των καταναλωτών στο ταξίδι με τρένο

ΕΚΠΟΙΖΩ: Ποια είναι τα δικαιώματα των καταναλωτών στο ταξίδι με τρένο Facebook Twitter
0

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές όταν ταξιδεύουν με τρένο αναφέρει, σε ενημερωτικό έγγραφό της ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών και της αύξησης των μετακινήσεων, η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής (ΕΠΟΙΖΩ).

 

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:

 

Καθυστέρηση

 

Αν σας πουν ότι θα φτάσετε στον προορισμό σας με καθυστέρηση τουλάχιστον μίας ώρας έχετε τα εξής δικαιώματα:

- Ακύρωση του ταξιδιού και επιστροφή του αντιτίμου (ολόκληρου ή για τη διαδρομή που δεν πραγματοποιήθηκε). Ενδεχομένως να δικαιούστε δωρεάν ταξίδι επιστροφής στο σημείο αναχώρησής σας.

- Προώθηση στον τελικό προορισμό το ταχύτερο δυνατό, ακόμη και με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, εάν το τρένο είναι ακινητοποιημένο ή δεν λειτουργεί.

Επιπλέον πρέπει να σας προσφερθούν γεύματα και αναψυκτικά (ανάλογα με τον χρόνο αναμονής) και κατάλυμα σε περίπτωση που χρειάζεται να διανυκτερεύσετε.

 

Αν αποφασίσετε να συνεχίσετε το ταξίδι σας ή να προωθηθείτε στον προορισμό σας με εναλλακτικό μέσο μεταφοράς, δικαιούστε αποζημίωση ίση με:

- 25% του αντιτίμου του εισιτηρίου αν το τρένο καθυστερήσει περισσότερο από μία έως δύο ώρες.

- 50% του αντιτίμου του εισιτηρίου αν το τρένο καθυστερήσει πάνω από δύο ώρες.

 

Απώλεια-Φθορά αποσκευών

 

Αν οι αποσκευές χαθούν ή φθαρούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού δικαιούστε αποζημίωση:

- Έως 1.300 ευρώ ανά αποσκευή, αν μπορείτε να αποδείξετε την αξία της.

- 330 ευρώ σε κάθε άλλη περίπτωση.

 

Κατοικίδια

 

Τα κατοικίδια επιτρέπονται στα τρένα αρκεί να συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη τους με ενημερωμένο το βιβλιάριο υγείας τους.

Τα μικρόσωμα μεταφέρονται στο ειδικό κλουβί μεταφοράς και τα μεγαλόσωμα με φίμωτρο και λουρί δίπλα στον ιδιοκτήτη τους.

Τα μικρόσωμα ζώα μεταφέρονται σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς με μέγιστη διάσταση 50Χ40Χ70 εκ. για τις αμαξοστοιχίες ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δεν απαιτείται εισιτήριο.

 

Πληροφορίες και καταγγελίες

 

Αν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έγιναν σεβαστά μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία πρέπει να σας απαντήσει εντός ενός μηνός.

 

Για πληροφορίες και καταγγελίες: ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Γραμμή Παραπόνων: 2130121121

Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή: 1520, E-mail: [email protected] Fax: 2103843549.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μιλώντας ανοιχτά για όσα πολλές φορές μένουν στο περιθώριο ή αμφισβητούνται

Ελλάδα / The Upfront Initiative 2025: Καλεσμένοι-έκπληξη και δεκάδες προσωπικότητες στο φετινό συνέδριο

Περισσότεροι από 50 εκπρόσωποι του πολιτισμού, των επιχειρήσεων, της πολιτικής, των media, του ακτιβισμού και της κοινωνίας των πολιτών θα συζητήσουν ανοιχτά θέματα που αφορούν την ισότητα, τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη στους χώρους εργασίας αλλά και στην καθημερινή ζωή.
LIFO NEWSROOM
Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Εργαζόμενοι και ασθενείς με εγκαύματα από ακτινοβολία UV σε χειρουργείο

Ελλάδα / Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ: Εργαζόμενοι και ασθενείς με εγκαύματα από ακτινοβολία UV σε χειρουργείο

Αρκετοί εργαζόμενοι εμφάνισαν συμπτώματα όπως πονοκεφάλους, ζαλάδες και άλλες παρενέργειες, ενώ υπάρχει έντονη ανησυχία για τις πιθανές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία τόσο του προσωπικού όσο και των ασθενών
LIFO NEWSROOM
Μετς: Βίντεο από την στιγμή που ΙΧ στο οποίο βρέθηκε σορός άνδρα τυλίγεται στις φλόγες

Ελλάδα / Μετς: Βίντεο από την στιγμή που το αυτοκίνητο στο οποίο βρέθηκε σορός άνδρα τυλίγεται στις φλόγες

ο όχημα, το οποίο έφερε ξένες πινακίδες, φέρεται να ήταν σταθμευμένο για αρκετό καιρό στο σημείο, γεγονός που έχει προκαλέσει ανησυχία στους κατοίκους της περιοχής
LIFO NEWSROOM