Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter

-Νεφέλη, τι ακριβώς είναι το Front Row Society;

- Το Front Row Society ιδρύθηκε το 2011 στο Βερολίνο, και με λίγα λόγια θα μπορούσαμε να το περιγράψουμε ως ένα community based fashion brand.

-Δηλαδή;

-Δηλαδή, αντί να έχουμε in house σχεδιαστή μόδας, συνεργαζόμαστε με σχεδιαστές από όλο τον κόσμο μέσα από διάφορα challenges που ανακοινώνουμε online και στα οποία μπορεί ο καθένας να πάρει μέρος.

Πιο συγκεκριμένα, κάθε 15 μέρες ανακοινώνουμε στο facebook ένα design challenge με ξεχωριστό κάθε φορά θέμα, και οι ενδιαφερόμενοι σχεδιαστές καταχωρούν τις συμμετοχές τους στο site μας.

Ο κάθε σχεδιαστής μπορεί να καταχωρίσει παραπάνω από μια συμμετοχή.

Αφού κλείσουν οι συμμετοχές αρχίζει η ψηφοφορία, όπου ο κόσμος ψηφίζει τα αγαπημένα του σχέδια.

Από αυτά που θα ξεχωρίσουν ως αγαπημένα από το κοινό εμείς διαλέγουμε εκείνα που ανταποκρίνονται καλύτερα στην αισθητική μας και στο design brief που είχαμε εξαγγείλει, και τα στέλνουμε στην παραγωγή.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Amrei

Κάθε νικητής (είναι παραπάνω από ένας σε κάθε challenge) κερδίζει immediate prize 200 ευρώ, 200 επιπλέον ευρώ για κάθε 500 κομμάτια που πουλάμε, και φυσικά την προβολή  του στο Βερολινέζικο art scene από μέρους μας. 

Τέλος, εννοείται πως λαμβάνει τα items του μόλις φτάσουν στο e-shop μας.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Acid Birds

-Ωραία, και πώς ακριβώς λειτουργεί η διαδικασία του challenge; Περιέγραψε μας τα βήματα.

- Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δίνουμε το θέμα, το color palette και το design brief, (τις λεπτομέρειες δηλαδή σχετικά με το θέμα), και δεχόμαστε τις διαφορετικές ερμηνείες του θέματος από τους συμμετέχοντες στη μορφή στου graphic design σε ένα template 200x70cm.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να στείλουν περισσότερες από μια συμμετοχές σε κάθε challenge, και φυσικά μπορούν να συμμετέχουν όσες φορές θέλουν ανεξάρτητα με το αν έχουν κερδίσει κάποιο challenge στο παρελθόν.

Αυτή τη στιγμή κλείνει το micro studies design challenge με θέμα το μικρόκοσμο και την εικόνα αντικειμένων κάτω από το μικροσκόπιο, και ανοίγει το Typography το οποίο είναι από το αγαπημένα μου θέματα στο fashion design. Εδώ μπορεί να δει κανείς και την τρέχουσα ψηφοφορία με θέμα  "Πορτραίτα".

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Portraits
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Depths Vs Heights

- Πρόκειται, λοιπόν, στην ουσία για έναν τρόπο με τον οποίο νέοι designers μπορούν  να δουν τα σχέδια και τις ιδέες τους υλοποιημένες.

-Ναι, είναι  σίγουρα μια πολύ μεγάλη ευκαιρία για καλλιτέχνες κάθε είδους να υλοποιήσουν και να προωθήσουν τις ιδέες τους σε παγκόσμιο επίπεδο.

Από τη στιγμή που θα επιλέξουμε ένα σχέδιο προς παραγωγή θα αναλάβουμε και την προώθηση του κομματιού και του ίδιου του designer.

O κάθε νικητής έχει δικό του προφίλ στο site μας, με τα αντικείμενα που έχει σχεδιάσει και ένα σύντομο bio.

Φυσικά, η επιτυχία του brand εξαρτάται από την αναγνώριση και το ταλέντο της κοινότητάς μας για την οποία δε θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο περήφανοι!

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter

- Τι είδους ανταπόκριση υπάρχει από τον κόσμο, κι από ποιες χώρες προέρχονται συνήθως οι περισσότερες συμμετοχές;

- Μιλάμε για σχεδόν 800 διαφορετικές συμμετοχές τον μήνα, και 50 περίπου νικητές αντίστοιχα.

Οι περισσότερες απ' αυτές τις συμμετοχές έρχονται από τη Βραζιλία, την Πορτογαλία, την Αγγλία και την Γερμανία, ενώ έχω παρατηρήσει και ελληνικές συμμετοχές, κάποιες απ' τις οποίες μάλιστα έχουν καταφέρει να μπουν και στη λίστα των νικητών.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter

-Και τι garments υλοποιούνται συνήθως; Μιλάμε για ολόκληρες κολεξιόν ρούχων;

- Ασχολούμαστε κυρίως με το digital printing, το οποίο μας περιορίζει μεν στην παραγωγή- τα design challenges αφορούν συνήθως μόνο φουλάρια, κολάν, τσάντες και σε μερικές περιπτώσεις μαγιό και φορέματα, αλλά μας γλυτώνει από τη μεγαλύτερη και πολυπλοκότερη διαδικασία που απαιτεί μια ολοκληρωμένη σειρά ρούχων.

Επιπλέον, το digital printing μας δίνει την ευκαιρία να προσεγγίζουμε σχεδιαστές κάθε κλάδου.  Από αρχιτέκτονες και γραφίστες, μέχρι κόσμο με ταλέντο στη ζωγραφική ή απλά στο photoshop.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Inner Temple Series

-Εσύ Νεφέλη πώς βρέθηκες στο Βερολίνο, και τι είναι αυτό που κάνεις σήμερα στο Front Row Society;

- Είμαι πλέον εδώ τρία χρόνια. Ήρθα αρχικά για Εράσμους, κι έμεινα προχωρώντας σε μεταπτυχιακές σπουδές στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Μετά προέκυψε η συνεργασία μου με  το Front Row, κυρίως λόγω του συνδυασμού Μάρκετινγκ-Διαφήμιση-Μόδας και Design (graphic & fashion design), και φυσικά λόγω του πρωτότυπου concept της εταιρίας.

Σήμερα έχω αναλάβει  το social media management και marketing (facebook ads, instagram branding κτλ), αλλά και το designer community management, το δημιουργικό κομμάτι.

Λειτουργώ δηλαδή σαν μεσολαβητής ανάμεσα στους σχεδιαστές και στο production team μας.

Τους ενημερώνω για το θέμα του κάθε challenge, τους καθοδηγώ προς το πιο κοντινό αποτέλεσμα μέσω design tutorials, και ελέγχω τη συνέπεια και τη συνοχή των συμμετοχών με το design brief.  

To πιο δύσκολο κομμάτι είναι η εξισορρόπηση όλων αυτών των διαφορετικών σχεδίων που δεχόμαστε σε μια ενιαία συλλογή, γιατί ως fashion brand θα πρέπει να δώσουμε το στίγμα μας.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Νεφέλη Μανδηλάρη / Designer Community Managemer
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter

Προς το παρόν δε σχεδιάζω, είμαι περισσότερο στο διαδικαστικό-δημιουργικό κομμάτι (από τo trend forecasting στο σχέδιο, και από το σχέδιο στην παραγωγή και στο μάρκετινγκ), και όχι τόσο στο τεχνικό κομμάτι του σχεδίου. Και λέω προς το παρόν γιατί είναι κάτι που θέλω σίγουρα να δοκιμάσω αργότερα.

-Τέλος, πώς βλέπεις τον κλάδο του σχεδίου μόδας στην Ελλάδα σήμερα;

- Πρόκειται, βέβαια, για έναν κλάδο παραμελημένο κυρίως λόγω της έλλειψης ενημέρωσης σχετικά με την επαγγελματική κατάρτιση στο χώρο. Όπως και να έχει, όμως, όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος.

Πάντα χαίρομαι να βλέπω ταλαντούχους σχεδιαστές (βλ madame shou shou) να πραγματοποιούν το όνειρο τους παρά τις δυσκολίες της παρούσης κατάστασης, όπως επίσης και τα μεγάλα ονόματα του χώρου όπως λόγου χάρη ο Απόστολος Μητρόπουλος, να συνεχίζουν την εξαιρετική δουλειά τους.

Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter
Front Row Society - Ένα fashion brand με εκατοντάδες σχεδιαστές από όλο τον κόσμο Facebook Twitter

________

To Front Row Society στο Facebook

*Ιnstagram

**Tumblr

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ