12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
0

 

[Θανάσης Χαραμής]

 

Η συλλογή με τις 42 επώνυμες κούκλες φιλοξενείται στο μουσείο Paris's Petit Palais στο Παρίσι το οποίο στις 2 Δεκεμβρίου θα τις δημοπρατήσει για να στηρίξει το έργο της UNICEF.

Φέτος ήταν η ενδέκατη χρονιά που μερικά από τα διασημότερα ονόματα της μόδας ανταποκρίθηκαν στο φιλανθρωπικό κάλεσμα και σχεδίασαν τις κούκλες προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για εμβόλια και φάρμακα που θα βοηθήσουν τα παιδιά στο Νταρφούρ. 

 

Το θέμα που φέτος χαρακτηρίζει τη συλλογή είναι η Γαλλική πρωτεύουσα η οποία έδωσε και το όνομα της στο project "Pari(s) Merveilleux"

Η περσινή συλλογή είχε καταφέρει να συγκεντρώσει 200,000 ευρώ αλλά φέτος τόσο οι περισσότερες συμμετοχές όσο και η συμβολή νέων μεγάλων δημιουργών, αναμένεται να κάνουν ρεκόρ.

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Sonia Rykiel

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Elie Saab

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Chantal Thomass

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Dice Kayek

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Louis Vuitton

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Lorenz Bäumer

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Yulia Yanina

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Jean Paul Gaultier

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Karl Lagerfeld for Chanel

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Christian Dior

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Lanvin

 

12 κoύκλες υψηλής ραπτικής για την UNICEF Facebook Twitter
Dolce & Gabbana

 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ