New Entry: Kaytramada

New Entry: Kaytramada Facebook Twitter
0

Η φήμη του 23χρονου Kaytramada απογειώθηκε όταν το ανεπίσημο remix που έκανε στο πασίγνωστο κομμάτι της Janet Jackson, ‘If’ το 2012,  έγινε viral. Ήταν ένα καταπληκτικό remix που τον ξεχώρισε από την χορευτική σκηνή που έβγαινε τότε από το soundcloud. Είχε μόλις κλείσει τα 20.

  

Το πραγματικό όνομα του Kaytramada είναι born Louis Kevin Celestin. Γεννήθηκε στην Αιτή, το 1992. Αμέσως μετά η οικογένεια του μετακινήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά. Μεγάλωσε εκεί. Ο Kaytramada ξεκίνησε dj sets από τα 14 του. Μια χρονιά αργότερα στην ηλικία των 15 χρονών, άρχισε να ασχολείται με την παραγωγή όταν ο μικρότερος αδερφός του, Louis-Philippe, τον πήγε στο FL Studio. Έχει ακόμη μια μεγαλύτερη αδερφή.

Αν και έφηβος ήταν αρκετά παραγωγικός για την ηλικία του. Είχε κυκλοφορήσει 13 πρότζεκτ και τουλάχιστον 41 ρεμίξ.  Ξεκίνησε επίσημα την μουσική του καριέρα το 2010 με το όνομα Kaytradamus, το άλλαξε σε αυτό που έχει τώρα το 2012. Άρχισε να περιοδεύει στην συνέχεια σε όλο τον κόσμο. Το 2014 ανακοίνωσε στην σελίδα του στο Facebook ότι υπέγραψε στην XL Recordings. Το πρώτο του πολυαναμενόμενο άλμπουμ με τίτλο 99.9% κυκλοφόρησε όμως 2 χρόνια μετά.

Μέχρι να βγει το άλμπουμ του έγινε ακόμη περισσότερο γνωστός. Άνοιξε κιόλας για την Madonna δυο φορές κατά την διάρκεια τη Rebel Heart περιοδεία της, στον Καναδά.  Του τηλεφώνησε η ίδια.  Του τηλεφώνησε προσωπικά και η Janet Jackson για να τον ευχαριστήσει για το remix που έκανε στο κομμάτι της.

 

Για πολύ καιρό όμως είχε πέσει σε κατάθλιψη. Η ζωή του δεν είχε αλλάξει ριζικά παρά την πρόσκαιρη φήμη του. Ζούσε ακόμη στο ίδιο δωμάτιο σε ένα υπόγειο στο πατρικό του που μοιραζόταν με τον αδερφό του και γενικά αισθανόταν εξουθενωμένος. Συχνά μάλωνε με τους δικούς του. Ξενυχτούσε γράφοντας μουσική,  κοιμόταν όλη μέρα και ξυπνούσε αργά το απόγευμα. 

Μεγάλωσε σε ένα κλειστό και αυστηρό οικογενειακό περιβάλλον. Ο καλύτερος του φίλος παραμένει μέχρι σήμερα ο αδερφός του.

Ο πατέρας του ήταν ταξιτζής και μεσίτης για να συντηρήσει την οικογένεια του και η μητέρα του δούλευε στον τομέα της υγείας. Χώρισαν όταν ο Kay ήταν 14 χρονών. Όταν άρχισε να βγάζει λεφτά από την μουσική, ήταν μια μεγάλη βοήθεια για την οικογένεια του. Συχνά όμως ένοιωθε μοναχικά. Ακόμη και όταν του έκανε παρέα ο αδερφός του, η διάθεση του ήταν πεσμένη.

New Entry: Kaytramada Facebook Twitter
Δεν έχει πάει ποτέ σε ένα γκέι μπαρ, ούτε έχει γκέι φίλους αν και πρόσφατα είπε σε όλους τους κολλητούς του για την σεξουαλικότητα του. Είναι αρκετά ντροπαλός σαν χαρακτήρας και επιφυλακτικός επειδή έχει αποκτήσει κάποια φήμη. Προχωράει σε αυτόν τον τομέα στα τυφλά όπως πολύ κόσμος πριν από αυτόν.

Για πολύ καιρό όμως είχε πέσει σε κατάθλιψη. Η ζωή του δεν είχε αλλάξει ριζικά παρά την πρόσκαιρη φήμη του. Ζούσε ακόμη στο ίδιο δωμάτιο σε ένα υπόγειο στο πατρικό του που μοιραζόταν με τον αδερφό του και γενικά αισθανόταν εξουθενωμένος.

Όπως αποκάλυψε στον δημοσιογράφο του Fader πριν από μερικούς μήνες, o λόγος ήταν ότι ήταν γκέι. Ήταν η πρώτη φορά που έκανε coming out. Μέχρι να βγει η συνέντευξη στην δημοσιότητα, το είχε εκμυστηρευτεί πρώτα στην αδερφή του. Αν και το είχε πει κουτσά στραβά στην μητέρα και στον αδερφό του, όταν τους είχε ανακοινώσει σε ηλικία 16 χρονών ότι ήταν bisexual αλλά δεν είχε αναφέρει τίποτε ξανά από τότε. Είχε μάλιστα μεγάλης διαρκείας σχέση με μια κοπέλα.

«Είμαστε  Αϊτινοί και οι Αϊτινοί δεν εκτιμούν όσους είναι γκέι καθόλου. Νόμιζα ότι ήταν απλά μια φάση», δήλωσε.  «Αισθάνομαι καλύτερα τώρα από ποτέ. Ήμουν στεναχωρημένος όλη μου την ζωή, αλλά σκατά. Ξέρω ότι τα καλύτερα θα έρθουν. Δεν ξέρω ειλικρινά αν είμαι 100%  ευτυχισμένος αλλά πάω προς τα εκεί».

Στην συνέντευξη επίσης είπε ότι δεν το είχε ανακοινώσει ακόμη στον πατέρα του. Ο πατέρας του όμως είναι περήφανος για το γιο του επειδή δεν έχει ξεχάσει τις ρίζες του στη  μουσική του.

 

Επίσης, είπε δεν έχει κάνει τίποτα με κανένα αγόρι ακόμη. Δεν έχει πάει ποτέ σε ένα γκέι μπαρ, ούτε έχει γκέι φίλους αν και πρόσφατα είπε σε όλους τους κολλητούς του για την σεξουαλικότητα του. Είναι αρκετά ντροπαλός σαν χαρακτήρας και επιφυλακτικός επειδή έχει αποκτήσει κάποια φήμη. Προχωράει σε αυτόν τον τομέα στα τυφλά όπως πολύ κόσμος πριν από αυτόν.

New Entry: Kaytramada Facebook Twitter
Κάθε EDM παραγωγός είναι λευκός ή περιτριγυρίζεται από ένα λευκό κοινό. Ο Kaytra όμως είναι από τους μοναδικούς που είναι μαύρος και φτιάχνει μαύρη μουσική.

Στα τυφλά όμως δεν φαίνεται να προχωράει όσον αφορά την καριέρα του. Αν και στο σχολείο δεν ήταν ποτέ καλός μαθητής και συχνά έπεφτε θύμα bullying. Γι’ αυτό το λόγο άρχισε να κάνει παρέα με τους φίλους του αδερφού του που ήταν μετανάστες σαν και αυτόν και τους άρεσε το χιπ χοπ και καλλιτέχνες όπως ο J Dilla. Ο Louis-Philippe όμως είναι ο μεγαλύτερος θαυμαστής του. Εκθειάζει τον μεγαλύτερο αδερφό του με την πρώτη ευκαιρία και το σημαντικότερο ξέρει τι κάνει και τον ξεχωρίζει. Λέει χαρακτηριστικά:

«Κάθε EDM παραγωγός είναι λευκός ή περιτριγυρίζεται από ένα λευκό κοινό. Ο Kaytra όμως είναι από τους μοναδικούς που είναι μαύρος και φτιάχνει μαύρη μουσική. Μιξάρει disco, funk, house – όλα αυτά μαζί – και όλοι τρελαίνονται επειδή δεν έχουν ακούσει αυτό τον ήχο πριν. Μπορεί να είναι η γέννηση ενός κινήματος του στυλ «Γαμώτο, αυτός ο μαύρος τύπος κάνει κάτι σπουδαίο για την κοινότητα». Σε μια Αμερική που τελευταία μαστίζεται από την ανισότητα, τα λόγια του είναι πιο επίκαιρα από ποτέ και το 99.9%, γεμάτο πολύχρωμους ρυθμούς που σε μαγνητίζουν είναι από τα πιο φρέσκα πράγματα που έχουν βγει από την χορευτική μουσική το τελευταίο διάστημα. 

Στο άρθρο έχουν χρησιμοποιηθεί αποσπάσματα από την συνέντευξη του Kaytramada στο FADER. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM