Αυτές είναι οι πιο πετυχημένες διαφημίσεις του αποψινού Superbowl

Αυτές είναι οι πιο πετυχημένες διαφημίσεις του αποψινού Superbowl Facebook Twitter
1
Αυτές είναι οι πιο πετυχημένες διαφημίσεις του αποψινού Superbowl Facebook Twitter
Από το διαφημιστικό σποτ "Lost Dog" της Budweiser

Απόψε το βράδυ πρόκειται να μεταδοθεί ζωντανά το δημοφιλέστερο αθλητικό γεγονός της Αμερικής, ο μεγάλος τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου -ή κοινώς Super Bowl- που θα λάβει χώρα στην Αριζόνα.


Το Super Bowl είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ και ένα από τα δημοφιλέστερα όλου του κόσμου, με ρεκόρ τηλεθέασης και εκατομμύρια αναφορές στα social media κάθε χρόνο.
Πέρσι το Super Bowl είχε καθηλώσει περισσότερους από 100 εκατομμύρια τηλεθεατές μπροστά από την οθόνη, αριθμός ρεκόρ στην ιστορία του θεσμού που φέτος προβλέπεται ότι θα ξεπεραστεί.


Εκτός από το ποδόσφαιρο αυτό καθεαυτό που αφορά τους φίλους των σπορ και τους αμερικανούς οπαδούς, δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι την παράσταση στο τηλεοπτικό υπερθέαμα που λέγεται SuperBowl κλέβει κάθε χρόνο το περιβόητο και πολυδάπανο live show του ημιχρόνου (Halftime Show), και φυσικά οι διαφημίσεις.


Φέτος το διάσημο μουσικό ημίχρονο – κόστους εκατομμυρίων- έχει αναλάβει η ποπ σταρ Katy Perry, ενώ προηγούμενες χρονιές από την σκηνή του Halftime Show έχουνε περάσει η Beyonce, η Madonna, οι U2, o Prince, κ.α.

Αυτές είναι οι πιο πετυχημένες διαφημίσεις του αποψινού Superbowl Facebook Twitter
Life size pacman για την Bud Light


Δεν είναι όμως μόνο το halftime show που κοστίζει υπέρογκα ποσά.

Όσες εταιρείες κατάφεραν να εξασφαλίσουν μερικά δευτερόλεπτα για να προβάλουν τα τηλεοπτικά σποτ τους στον μεγάλο τελικό επιδόθηκαν για ακόμα μία χρονιά σε φρενήρη κούρσα εντυπώσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τηλεοπτικός χρόνος κατά τη διάρκεια του Superbowl κοστίζει περίπου 5 εκ. δολάρια ανά 30 δευτερόλεπτα.


Είναι πλέον παράδοση οι εντυπωσιακότερες αμερικάνικες τηλεοπτικές διαφημίσεις να κάνουν την πρεμιέρα τους στο Super Bowl, και οι παρακάτω είναι μερικές από τις πιο πολυσυζητημένες διαφημίσεις που θα προβληθούν σε λίγες ώρες.


Διαφημίσεις πνευματώδεις, αυτοσαρκαστικές (έχει τελικά η Κιμ Καρντάσιαν φλέβα κωμικού;), επικών διαστάσεων (βλ. το life size αληθινό Pac-man που έστησε η Bud Light για την διαφήμισή της), συγκινητικές (το σκυλάκι της Budweiser θα σας κάνει να βουρκώσετε), ή ακόμα και αποσβολωτικές, όπως το σποτ κατά της ενδοοικογενειακής βίας που βασίζεται στην περίφημη ιστορία της γυναίκας που ζήτησε βοήθεια από την αστυνομία παριστάνοντας ότι παραγγέλνει πίτσα.


Τους ρίχνουμε μια ματιά.

Real Life PacMan

60 Second

BMW i3 – "Newfangled Idea"

Game Day Commercial | "All-Powerless"

Victoria's Secret Official Superbowl Commercial

The Cliff -Jeff Bridges' new Sleeping Tapes album commercial

Budweiser Super Bowl Commercial "Lost Dog"

#KimsDataStash | T-Mobile Commercial

How Great I Am | Toyota

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
100 εκατ. χαζοαμερικανοι βλεπουν τον τελικο κυριως για τις διαφημισεις στο μισαωρο διαλλειμα. Αυτο τα λεει ολα για το ποσο ενδιαφερον ειναι το "βαρβατο" σπορ τους.Δειτε λιγο μπαλα να ξεστραβωθειτε!